Säännöllisesti tänne pesiytyy rasisteja
Huvittavia aloituksia, kun aina jotain pitää keksiä. Kuitenkin vain muutaman surkimuksen tuotoksia.
Kommentit (28)
irti persuilusta, populismista ja rasismista.
"Haastattelussaan 2008 Katainen arveli Suomen tarvitsevan vuoteen 2025 mennessä 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jyrki_Katainen
Laita nyt vähän DDDDDD:tä perään ja sitten persu sitä ja tätä juttua jooko? Katso peiliin, näet siellä hyvin tyhmän ja itsekeskeisen ihmisen, työttömän kommunistin. Opettele keskustelemaan niin sinulle joku viitsii vastata asiallisesti, tuollaiselle tyhjänhuutellijalle kukaan viitsi mitään fiksua edes vastata.
vai mihin tällä pyrit?
Surullinen tapaus :(
Tuskin ap mitään hyvyyttään halusi korostaa vaan puhui minustakin ihan asiaa.
Tai pari korkeintaan. Silloin kun ne on poissa, palstalla ei nää aihepiirit kiinnosta ketään. Sitten yhtäkkiä hirveä pommitus.
Yhtään rasistista viestiä en ole lukenut. Se, että joku sanoo, ettei Suomeen pidä ottaa ulkomaalaisia jostain lähi-idästä tai Somaliasta vaan satsata kouutettuihin ihmisiin ja mielummin saman kulttuuripiirin maista EI OLE RASISMIA. Koittakaa nyt hyvät ihmiset ensin opiskella mitä on rasismi.
Tuskin ap mitään hyvyyttään halusi korostaa vaan puhui minustakin ihan asiaa.
Älä viitsi kirjoitella useita viestejä kun kaikki tunnistaa kuitenkin :)
Olen totaalisen kyllästynyt aina tällä palstalla viuhuviin natsi- ja rasistikortteihin.
Se on nyt kuulkaas sillä tavalla, että jos minä olen (joka himputin keskustelussa) se "persu", "natsi", "rasisti", niin te olette sitten:
Kommari, viherkommari, kukkahattutäti, riistäjäporvari ja mitä vielä muuta tulee mieleen. Ollaan sitten kaikki yhdessä huonosti käyttäytyviä keskenkasvuisia kakaroita, ei teidän kanssa voi asiallisestikaan keskustella. Nimittely ei avaa mitään uusia näkökulmia toiselle.
Kun joku noista "mamukriitikoista" sanoo jotain tosi, tosi rumaa, rasistista ja halventavaa, voi olla varma siitä ettei just se ainakaan ole rasismia. Näitten "maahanmuuttokriittisten" määritelmien mukaan siis.
Yhtään rasistista viestiä en ole lukenut. Se, että joku sanoo, ettei Suomeen pidä ottaa ulkomaalaisia jostain lähi-idästä tai Somaliasta vaan satsata kouutettuihin ihmisiin ja mielummin saman kulttuuripiirin maista EI OLE RASISMIA. Koittakaa nyt hyvät ihmiset ensin opiskella mitä on rasismi.
Kenenkähän tässä pitäisi opiskella? Mutta Suomi sitten kai on niin erityinen maa, ettei sinne huolita kuin "samaa kulttuuripiiriä". Kestämätön ajatus mutta kun eduskunta ja hallitus siellä ovat mitä ovat niin ei kai kansaltakaan muuta voi odottaa. Tunnen pelkästään myötähäpeää!
t. toisessa Eu-maassa asuva suomalainen
oon huomannut saman!
Ja se ihminen kommentoi kaikkia asioita samoilla sanoilla, niin että on helppo tunnistaa.
"Odotinkin tuota kateuskorttia"
"Nyt on sitten rasistikorttikin vedetty esiin"
Vaihda sanontaa, korttejen vetäminen on ärsyttävää jo
irti persuilusta, populismista ja rasismista.
"Haastattelussaan 2008 Katainen arveli Suomen tarvitsevan vuoteen 2025 mennessä 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa"
<a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Jyrki_Katainen" alt="http://fi.wikipedia.org/wiki/Jyrki_Katainen">http://fi.wikipedia.org/wiki/Jyrki_Katainen</a>
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090714340002_uu.shtml
Verta tosiaan tarvitaan ja kohta sitä varmaan jo saadaankin.
mä oon niin pettyny tähän vauva.fi palstaan..LUULIN ETTÄ TÄÄLLÄ OIS JÄRKEVIÄ IHMISIÄ..MUTTA SUOMESSA EI OLE ENÄÄ SANANVAPAUTTA..KAIKKI PITÄISI OLLA YLEISEN MIELIPITEEN MUKAAN..TAI ON RASISTI..VOI VITTU MITÄ JEESUSTELIJOITA..EI SAATANA
tuo ei ole normaalin ihmisen palstakäytöstä.
unohtui lainaus tuosta, eli viesti 15 oli osoitettu henkilölle viestin 11 takana!
Kauniita unia, pusspuss!
mä oon niin pettyny tähän vauva.fi palstaan..LUULIN ETTÄ TÄÄLLÄ OIS JÄRKEVIÄ IHMISIÄ..MUTTA SUOMESSA EI OLE ENÄÄ SANANVAPAUTTA..KAIKKI PITÄISI OLLA YLEISEN MIELIPITEEN MUKAAN..TAI ON RASISTI..VOI VITTU MITÄ JEESUSTELIJOITA..EI SAATANA
tuo ei ole normaalin ihmisen palstakäytöstä.
Ja miksi pitäisi edes olla?
Luuletteko te posliinipillut ja sheivarit olevanne normaaleja?
Persut on Suomen suurin puolue tällä hetkellä, gallupien mukaan edelleen kasvussa.
Mistä te surkimukset saitte päähänne, että tällä palstalla keskustelee vain yksi tai kaksi persua? Ottaako se Jytky noin koville vai oikeinko olette synty,ästänne noin typeriä?
Minä muuten tiedän, mikä saa antipersun hiiltymään. Se on persujen kannatuslukujen kertominen :D
Se tulee kuin Manulle illallinen ja on äärimmäisen tyydyttävää.
Onko teillä Hommassa joku kestolinkki vauvapalstalle? Isot miehet.. :-D :-D :-D
AP on selvästi minäminämullemullemuistaviis"-sukupolvea eli puhdas vihervasemmistolainen loinen.
täällä saas siis vaan esittää tissejä, peräreikiä, kikkeleitä ja muita ruumiinosia..yms sopimatonta..mutta sitten ei saa olla maahanmuuttovastainen kun se loukkaa jotain kotirouvaa? mitä se on kenenkään elämästä pois jos sanoo ettei tykkää että suomi haluaa olla monikulttuurinen maa
vai mihin tällä pyrit?