Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve mies EI KOSKAAN KIIINNITÄ ALLE 18V IHMISEEN

Vierailija
07.09.2011 |

mitään outoa huomiota,ei ope,ei kukaan muukaan paitsi pedofiili.Ihan oikeasti.

Pedofiilit keksivät outoja SYRJÄISIÄ APIKKOJA JOIHIN LAPSEN KUTSUVAT KARKIN AVULLA.MUISTAKAA JAMMU.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan mielipidettä edes alle n. 20-v. tytöistä/naisista. Hänestä ne ovat tyttösiä, joita hän ei näe naisina. Alle 2-kymppiset ovat hänestä lapsia.

näin sanomalla hän SAA ILLALLA PILLUA!!!!!!!!!!

Vierailija
22/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain näkee naisina vasta kolmekymppiset naiset. Ei se minun asemaani ja mielipiteisiini mitenkään vaikuta. Pienempi "uhka" minulle se nuorten tyttöjen ihailu olisi. He kun eivät nelikymppisiä vilkuile. Tosin näiden 20 vuoden aikana mitään uhkaa ei ole ollut yhtään kenestäkään, puolin ja toisin. Nyt on sinun vuorosi väittää, että kaikki miehet kyttäävät naisia tai pettävät, ja minun aivan erityisen tiuhaan.

kertomaan mielipidettä edes alle n. 20-v. tytöistä/naisista. Hänestä ne ovat tyttösiä, joita hän ei näe naisina. Alle 2-kymppiset ovat hänestä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain näkee naisina vasta kolmekymppiset naiset. Ei se minun asemaani ja mielipiteisiini mitenkään vaikuta. Pienempi "uhka" minulle se nuorten tyttöjen ihailu olisi. He kun eivät nelikymppisiä vilkuile. Tosin näiden 20 vuoden aikana mitään uhkaa ei ole ollut yhtään kenestäkään, puolin ja toisin. Nyt on sinun vuorosi väittää, että kaikki miehet kyttäävät naisia tai pettävät, ja minun aivan erityisen tiuhaan.

se on näin joo.

Keskustelkaa nyt vielä tunteista ja naisen asemasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä