Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoidatte huulessa oleva yskänrakkulaa?? Mulla on ihan

Vierailija
07.09.2011 |

muotopuoli alahuuli kun toinen puoli siitä aivan turvoksissa ja sitten vielä lisäksi se valkoinen rakkula eikä edes just sen turvotuksen päällä vaan huulen ulkoreunassa://

Helvetin rumaa ja kipeää ja ärsyttävää:((

Ja laitanko mä näitä hoitotarroja/voiteita mitä on niin turvotuksen vai rakkulan päälle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pannaan aivan sen rakkulan päälle. Laskee turvotuksen ja lopettaa erittämisen hyvin nopeasti.

Vierailija
2/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan sitä heti kihelmöinnin alettua siihen kohti missä tuntuu. Yleensä ei nouse edes rakkulaa lainkaan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tosiaan ole edes sen rakkulan, joka ei ole iso, alla vaan eri kohdassa kuin rakkula.



ap

Vierailija
4/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä niitä tarroja,niissä ei ole hoitavaa-ainetta,ja ne vaan repii ihoa irti!

huh ei olekkaan herppestä ollu pitkään aikaan.*koputtaa puuta*

Vierailija
5/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan huvittais koko ajan kulkea se valkoinen mömmökasa huulessa ja väkisinkin sitä myös siitä nielee..

ap

älä niitä tarroja,niissä ei ole hoitavaa-ainetta,ja ne vaan repii ihoa irti!

huh ei olekkaan herppestä ollu pitkään aikaan.*koputtaa puuta*

Vierailija
6/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan huvittais koko ajan kulkea se valkoinen mömmökasa huulessa ja väkisinkin sitä myös siitä nielee..

ap

älä niitä tarroja,niissä ei ole hoitavaa-ainetta,ja ne vaan repii ihoa irti!

huh ei olekkaan herppestä ollu pitkään aikaan.*koputtaa puuta*


että on ruman näköstä jne. mut tuo on ainut mikä tepsii.mulla on ollu herppes 10 alkaen ja nyt olen 33 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän