Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asiasta kehuskelu kirvelee sua kaikkein eniten?

Vierailija
07.09.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, kun kerrotaan, että taas on vietetty ystävien/sukulaisten kanssa aikaa milloin missäkin.

t. yksinäinen

Vierailija
2/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos sitä rahaa ei oikeasti ole ostamaan mitään.

Jotenkin kuvottaa ja ärsyttää semmonen käytös.

Tuttavani aina sanoo kun kehun vaikka uusia pihakalusteita. "joo, ne on sieltä ja makso sen ja sen verran" HEI! mua ei kiinnosta, kehuin vain sun kalusteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti aikuinen, yli kolmekymppinen ihminen lesoilee ryyppäämisellä ja sillä miten paljon kestää viinaa.

Vierailija
4/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka maanantai työkaverit kertoo mitä kaikkea kivaa ovat tehneet kavereiden kanssa viikonloppuna.

Olen yksinäinen ja kaipaan ystäviä.

Vierailija
5/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vaan, milloin osalle käy se pahempi.

Vierailija
6/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsisin itsekin... eikä mulla ole mitään tiettyä kaveriporukkaa edes, vaan yksi siellä ja toinen täällä ja harvaa kiinnostaa mikään muu kuin kotiinsa homehtuminen.

Vierailija
7/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyh :(

Vierailija
8/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tule kade olo kun ite tekee alipalkattuna duunia.

Vierailija
9/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin kukaan pyytää mua minnekään eli se kirvelee, kun joku juttelee mitä kaikkea kivaa on tehnyt kavereidensa kanssa.

Vierailija
10/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vaan, milloin osalle käy se pahempi.

Vierailija
11/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten BB ohjelmassakin taas sen näki jo nyt heti alkuun.

Nuoret aikuiset ovat tottuneet aivan liian avoimeen seksikäyttäytymiseen ja luulevat sen olevan ok ja hyvä kehuskelun aihe vaikka pelaavat venäläistä rulettia koko ajan.

Vierailija
12/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kehumiset kyllä ärsyttää tai/ja naurattaa (kuten tuttuni "minun nico-petterini osasi 1-vuotiaana 174 sanaa" -tekis mieli kysyä että oletko varma ettei sataaseitskytviittä??)

Vierailija
13/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseltäni se ei rakennevian vuoksi onnistu. Kaikki on yritetty, mut minkäs teet. Minulla on kavereita, joilta maitoa tulee ihan hillittömästi, luovuttavat jne. Koska pienin on vielä ihan vauva, en meinaa kestää jutella kavereiden kanssa heidän imetyksestään yhtään, kun omani ei ole saanut tippaakaan äidinmaitoa ja toiset suurinpiirtein ui siinä.

Vierailija
14/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pistää vihaksi kun jotkut kehuskelevat hyvällä terveydellään, ja väittävät sen olevan omaa ansiotaan.

Itse olen sairastunut lapsena astmaan ja kärsinyt vauvasta asti monista allergioista. Parikymppisenä sitten sairastuin ms-tautiin ja nivelrikkoon.

Ja kyllä korpeaa kun joku mummo tulee kehuskelemaan terveydellään ja väittää sen johtuvat hyvistä elämäntavoista. ..tai siitä ettei ehdi sairastaa.

Vierailija
15/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu hyvin eikä itkekään koskaan. Yep, sure. Mitä helvetin hyväksyntää sillä halutaan?? Musta on ainakin paljon kivampi kuulla jos jollain on joskus vähän haasteitakin sen vauvansa kanssa eikä aina pelkkää vaaleanpunaista unelmaa...

Vierailija
16/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kehuu että heillä on onnllinen ydinperhe, tulen kateelliseksi, katkeraksi ja tosi surulliseksi. :(((

Materiaalilla kehuskelu saa minut pitämään sitä kehuskelijaa idioottimaisena ja epäkypsänä ja ärsyttävänä.

Vierailija
17/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korpeaa, jos joku kehuskelee terveydellään, ihan siksi että se on niin järjetöntä. Ei kukaan valitse sairastua vaikkapa kilpirauhasen vajaatoimintaan, syöpään tai skitsofreniaan. Nuori ikä, hyvä tuuri ja hyvät geenit+ muut sairastumisilta suojaavat tekijät ovat kaikki asioita, joita ei tässä elämässä ansaita omilla teoilla.

Monet todella iäkkäät sanovat pitkän elämän syyksi ahkeruuden ja jatkuvan työnteon, ja sekin tuntuu oudolta; kuoliko suurin osa muusta ikäluokasta ihan vaan laiskuuttaan sitten?

Vierailija
18/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu valuu kuin vesi hanhen selästä.

Toki naureskelen materialisteille ja typeryksille.

Vierailija
19/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.entinen laiha nykyään ällöttävän läski yksinäinen. :(

Vierailija
20/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin siihen tyyliin että "fiksuna kouluttauduin ja saan rahaa, tyhmät ei kouluttaudu ja päätyy paskaduuneihin". No, minäkin olen kouluttautunut (enkä edes millekään ns. hörhöalalle) eikä duunikaan ole mitään paskaduunia mutta palkka on huono.