15 vuotta kesti löytää "se oikea" liivi koko. :)
Olen noin 18 vuotiaasta asti käyttänyt kokoa 80D, rinnat aina välillä on tullut kupeista ulos, mut oon ajatellut, että se on normaalia.:) Eilen eksyin liivikauppaan ja hämmästyksekseni kokoni ei olekaan 80D vaan 65F. On nää kyllä ihan eri tuntuiset päällä kuin entiset, väärän kokoiset liivit.
Kommentit (5)
Voi tietenkin olla, että muotosi on muuttunut sitten niistä päivistä, kun olit 18 v.
En kyllä ihmettele, miksi et ole aikaisemmin oikeaa kokoasi löytänyt, jos vain marketeista olet liivisi ostanut, sillä harvoin muualta kuin erikoisliikkeestä löytää pienempää ympärysmittaa kuin 75 ja isompaa kuppikokoa kuin D.
Sitä paitsi erään nimeltä mainitsemattoman liiviketjun koot ovat vähän erikoisemmat, sillä teini-ikäiset lapsenikin ostavat sieltä G-kuppisia, kun mulle riitti siinä iässä jokseenkin yhtä muhkeille muodoille C-kuppi, ja mulle on sen liikkeen J-koko liian pieni.
Vaikea kuvitella, että 15 sentin erolla saat tuntumaan oikeilta. Itsekin käytän 65:ttä, mutta jo 75 on ihan irti ihosta, vaikka tiukimpaan hakaseen laitan.
Hienoa, että löysit mukavat! :)
kaikkien kannattaisi kääntyä edes kerran elämässään oikean liiviliikkeen myyjän puoleen. Voitte yllättyä ja olo kohentua huomattavasti kun löytyy se oikea liivin koko.
Ympärysmitasta 80 => 65 ero on valtaisa, en ymmärrä miten tuo on mahdollista, ellei liivit ole aiemmin olleet sinulla vaan tavan takia, ei tukemassa.
nyt kun tiedät kokosi,suosittelen katsomaan kotimaisen LUMINGERIEN nettikaupan...säästät huimasti!Liivit ovat puolalaisia mun suosikkeja,upeita,seksikkäitä ja tosi tukevia!oikeat liivit on elinehto..sulla on ollut tosi väärä koko!
ympärysmitta rintojen alta?