jos kustannat lapsillesi ajokortin,
ostaako sitten itse itselleen auton? vai onko kyse kotona-asuvista lapsista? kortin saamisestahan se ajo-opettelu vasta alkaa.
Kommentit (11)
Ei minulla itsellänikään ole koskaan ollut omaa autoa, mutta sain tarpeen tullen lainata vanhempieni kakkosautoa. Nykyisin perheellämme on vain yksi auto, jota käytämme tarpeen mukaan.
sekä autokoulun että auton. Maksa itsekin lapselleni autokoulun ja riippuen rahatilanteesta autonkin.
ostan lapsille auton kun se aika koittaa.
Pienehkön, uuden ja turvallisen.
kotona asuessaan voi lainata autoa tarvittaessa, jos menee töihin ja tarvitsee siihen autoa, niin voimme avustaa hankinnassa, mutta emme kokonaan maksa.
Ja aiomme toki kannustaa ajamaan mahdollisimman paljon kun kortin saa, mutta vaikka ajoharjoittelu on tärkeää, niin pelkästään se ei ole oman auton hankkimiseen peruste.
että ajokortin lisäksi maksaisin kaikille vielä autonkin. Jos olisin miljönääri, niin ehkä sitten.
maksatteko oikeasti lapsillenne kortit ja autot?
Voi miten mun lapset tuleekaan vihaamaan mua, kun en voi noita kustantaa, ja kaverit tietty saa.
maksatteko oikeasti lapsillenne kortit ja autot?
Voi miten mun lapset tuleekaan vihaamaan mua, kun en voi noita kustantaa, ja kaverit tietty saa.
Lapset saavat ajokorttinsa ja ehkä hyvällä tuurilla autonkin. Halvan sellaisen. Riippuen minkälaisia hinnat ovat kun se aika koittaa :)
Joku joutuu jättämään väliin jotain muuta tärkeää, vaikka vanhojentanssit, jotta saa ajokortin tai auton.
Me kustannamme ajokortin lisäksi myös kulkuneuvon. Se on sitten nuoren oma asia, jos se ei kelpaa. Meidän perheessä ei muutenkaan käytetä autojen ostoon paljon rahaa, museorekisteriin ne saisi, mutta hyvä kun on edes ne.
ei ole kumpikaan vielä halunnut autokouluun. jos haluavat, kustannetaan tietty.
Ei autoa eikä korttia. Jotain avustusta harkitsen.
Kasvatuskysymys.
Ostetaan hänelle myös auto. Tyttö haluaisi itse jonkun söpön pienen auton, mä taas olen itse sitä mieltä että auton pitäisi olla vähän isompi.
Asuu kotona, lukio kesken.