Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PerSut on nuorten ja koulutettujen ihmisten suosima puolue

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leijonna-paita ollut päällä, vaikka keväällä kun juhlittiin MM kultaa... ;)

Vierailija
2/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demari voi olla maanpuolustushenkisempi kuin kiitos-paita päällä notkuva persu, kokoomuksessa on vastakkaisia mielipiteitä pakkoruotsiin ja Natoon. Loppupelissä politiikassa on kyse rahasta, sen jaosta omalle porukalle ja lakien muuttamisesta sitä tukevaksi

Minä olen ns maanpuolustushenkinen. Mikä ei tarkoita, että edes hurjimmissa kuvitelmissanikaan laittaisin päälleni jonkun "kiitos" paidan tai leijona-kuvan. Olen myös isänmaallinen. Mikä ei taas tarkoita, että isänmaallisuuteni sulkisi pois sitä, että kannatan avointa maahanmuuttoa.

Minusta sinun ajattelumaailmasi ei sitten ole kovin realistinen. Ensinnäkin lyöt ihan käsittämättömän ulkonäköleiman Perussuomalaisten kannattajien niskaan, käsityksesi ei vastaa lainkaan todellisuutta. Lisäksi avoimen (hallitsemattoman) maahanmuuton kannattaminen kokolailla poissulkee kaikki nuo muut arvosi pois, mieti mitä arvotat korkeimmalle. Kaikkea et vain voi saada, elämä on. t. PerSu, joka pukeutuu siististi ja pitää hillittyjä kultakoruja tai helmikoruja.

Minä (= tuo maanpulustushenkiseksi tunnustautunut) en sanonut noita persujen tunnuksiksi, edellinen kirjoittaja puhui kiitos-paita päällä notkuvasta persusta.

Mitä tulee kommenttiisi "avoimen (hallitsemattoman) maahanmuuton kannattaminen kokolailla poissulkee kaikki nuo muut arvosi pois, mieti mitä arvotat korkeimmalle" niin puhut tuossa ihan omasta ajatusmaailmastasi.

Minulla on täysi oikeus kannattaa avointa maahanmuuttoja. Se ei millään tavalla sulje "muita arvojani" pois, todellakaan.

Jos laitetaan "hallitsemattoman maahanmuuton" vastustamisen ja "isänmaallisuuden" välille yhtäsuuruus merkit niin aika lailla laitetaan mutkia suoriksi.

Minä tosin tosiaan arvotan humaaniuden korkeammalle kuin isänmaallisuuden. Se ei tosin vähennä isänmaallisuuttani. Lisäksi olen aivan varma, etteivät ne paljon puhutut isoisämme, ainakaan minun, taistelleet maamme itsenäisyyden puolesta, jotta täällä voivat "maahanmuuttokriittiset" jyllätä. Minun isoisäni olivat humaaneja miehiä, joilla riitti ymmärrystä myös oman lokeronsa ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edustettuina juuri nämä nuoret ja koulutetut ihmiset.

(or not)

Vierailija
4/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(or not)

Vierailija
5/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitusta jossa ei valehdeltaisi päin naamaa. Missään tuossa jutussa ei sanottu että persut olisivat koulutettujen puolue.

Vierailija
6/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eduskuntavaaleissakin mainostettiin persujen koulutettuja kandidaatteja kovasti, yhdessäkin persujen vaalimainoksessa oli mukana tutkia, sosialityöntekiä, kaupungin valtuutettu, ja kaupat. yo.

Kyllä ne koulutettuja on.

Vierailija
7/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät ja muut luuserit äänestää yleensä demareita ja vasemmistoliittoa. Oma tuttavapiiri kokonaisuudessaan on hypännyt kokoomuksesta persuihin, 9/10 akateemisia ja hyvissä töissä, tuo yksi 10:stä on yrittäjä.

Vierailija
8/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perussuomalaisten koko etusivun mittainen vaalimainos Kallio-Lehdessä meni pahemman kerran pieleen. Kuuden ehdokkaan tiedoissa on kirjoitusvirhe kun ehdokkaita kaikkiaan on 21. Oikeinkirjoitusprosentti on 71.

Jussi Halla-aho on tutkia, Sirkka Hänninen on sosiaalityöntekiä, Mika Raatikainen on rikoskomissario, kun Tom Packalén on komisario yhdellä s:llä. Arto Välikangas on kaupat. yo vaikka pitäisi olla kauppat. yo.

Kaupunginvaltuutettu on johdonmukaisesti kirjoitettu väärin kaupungin valtuutettu. Toisilta puuttuu titteli, ja toisilla niitä on useampia. Isot ja pienet kirjaimet menevät iloisesti sekaisin, jopa ehdokkaiden asettaminen aakkosjärjestykseen on epäonnistunut.

Kaiken kruunaa valtiolippu ilmoituksen alareunassa. Laissa Suomen lipusta on säädetty tahot, jotka saavat käyttää valtiolippua. Puolueet eivät kuulu niihin. "

Vierailija
9/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(or not)

http://jussiniinisto.fi/index.php/cv/

Esim hän on koko ajan julkisuudessa. Muissa puolueissa on näitä vanhoja jääriä ihan liiaksi, persuissa on nuorta porukkaa myös eduskunnassa, ei vaan äänestäjinä.

Vierailija
10/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Perussuomalaiset+on+hyvin+toimeen…

Että vollottakaa te antipersut siellä vain ja kantakaa sitä vastuuta, turhakkeet!

Vierailija
11/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä etsiä ja linkittää tänne kevennykseksi sen Liedon Persujen mainoksen, jossa kahdella miehellä oli yhteiset jalat. Kätevää!

Vierailija
12/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaaan ymmärrä että koulutus ja tulotaso ei välttämättä korreloi kovinkaan hyvin.

Koulutettujen puolue PS ei ole.

Vierailija
13/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan Hesarissa oli viime viikolla tutkimus, että Persuja äänestävät ovat koulutettuja ja ansaitsevat keskimäärin 30 000 - 50 000 edeä vuodessa.

Lainaus jutusta johon itse viittaat:

Perussuomalaiset on suosituin puolue 35 000–50 000 euroa bruttona vuodessa ansaitsevien joukossa, eli kannattajat vastaavat tulotasoltaan keskivertosuomalaisia. Erityisesti työväestö kannattaa puoluetta, mutta se on melko suosittu myös opiskelijoiden keskuudessa.

Vierailija
14/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä etsiä ja linkittää tänne kevennykseksi sen Liedon Persujen mainoksen, jossa kahdella miehellä oli yhteiset jalat. Kätevää!

Mutta kyllä ne hyvin koulutetuilta näyttävät silti! Ja nuorilta!

http://iloasilmille.files.wordpress.com/2011/04/liedon-persut.jpg

Vierailija
16/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka linkittäisitte tänne mitä, ei se pois pyyhi sitä faktaa, että minä olen ammatiltani lääkäri ja puoluekannaltani persu :)

Tai että mieheni on koulutukseltaan FM, it-firmassa töissä ja palkka reilu 100 000 egeä ja niin vain on miehenikin persu.

Lohduttautukaa te antipersut joilla hassuilla lietolaisilla lehtijutuilla, ehkä se lohduttaa teitä ehkä ei...

Vierailija
17/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitten nersujen (nettipersujen) on huomattavasti tavallisia kirjoittajia vaikeampaa pysyä totuudessa ja lisäksi ne on tyhmiä joko sillä lailla että eivät itsekään ymmärrä lukemaansa tai sillä lailla että kuvittelevat ettei ihmiset tarkistele niitten valheita. Molempi pahempi.

Vierailija
18/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy selvästi. Oikeanpuoleisen miehen takana on jo syksy, vaikka muilla on kesä :-(

Ja tosiaan, kyllä siihen koulutusta tarvitaan, että saadaan kloonattua ihmisen jalat ja siirrettyä ne sitten toiselle.

Vierailija
19/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liedossa tuo ilmastonmuutos näkyy selvästi. Oikeanpuoleisen miehen takana on jo syksy, vaikka muilla on kesä :-(

Ja tosiaan, kyllä siihen koulutusta tarvitaan, että saadaan kloonattua ihmisen jalat ja siirrettyä ne sitten toiselle.

Vierailija
20/101 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaksi ryhmää eli työväestö ja pienyrittäjät ovat kannattajissamme selvästi ylitse muiden", vahvistaa puolueen puheenjohtaja Timo Soini.

"on suosituin puolue 35 000–50 000 euroa bruttona vuodessa ansaitsevien joukossa, eli kannattajat vastaavat tulotasoltaan keskivertosuomalaisia."

Sisälukutaito on joskus eduksi :)