Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reebok easytone

Vierailija
07.09.2011 |

Onko kukaan kokeillut juosta ko. kengillä? Ajattelin alkaa harjoitella juoksemista ja minulla ei ole muita kenkiä kuin nuo... joten onko paha (voiko esim. vammauttaa jalkansa) juosta reebokin easytoneilla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi