Lue keskustelun säännöt.
Reebok easytone
07.09.2011 |
Onko kukaan kokeillut juosta ko. kengillä? Ajattelin alkaa harjoitella juoksemista ja minulla ei ole muita kenkiä kuin nuo... joten onko paha (voiko esim. vammauttaa jalkansa) juosta reebokin easytoneilla?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla