Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunsitko itsesi kauniiksi heti synnytettyäsi? :)

Vierailija
06.09.2011 |

Itse tunsin. Vaikka hehkeys oli oikeasti tosi kaukana, mutta tunne siitä mahtavasta saavutuksesta oli niin mieletön :).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä sellainen olo, että on hakattu pesäpallomailalla ympäriinsä. Hauskinta on, että varsinkin ensimmäisen lapseni jälkeen tunsin itseni tosi laihaksi:))) Varmaan siksi, kun masu oli poissa ja pystyi hengittämään ja olo oli kevyt. En nyt lihava olekaan, mutta kyllä jälkeenpäin huomasi, että oli sitä vielä aika iso masu siellä sairaalaassa. Kaikki riippuu siitä mihin sitä vertaa.

Vierailija
22/24 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntenut itseäni todellakaan kauniiksi, verta oli menny sen verran että naama oli ihan valkoinen ja mustat silmän aluset parin vuorokauden valvomisesta. Mutta kotiin päästyä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoin ensimmaisen kerran synnytyksen jalkeen. Naama oli niin turvoksissa. Olin menettanyt lahes kaiken vereni joten mulle oli annettu suonensisaisesti kaikkea mahdollista...hemohessista vitamiineihin. Tama varmaan aiheutti turvotuksen. Olin myos kalpea kuin mika...haamulta melkein naytin.

Vierailija
24/24 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leikattu, aivan rikki ja huusin kun jälkisupistukset repivät. Näin ihanaa oli sektioni. Toivottavasti alatie ensi kerralla!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme