Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä pyykinpesu ja pyykkihuolto eivät ole työtä, koska kone pesee pyykit

Vierailija
06.09.2011 |

Hän illalla riisuutuessaan pudottaa vaatteensa sängyn vierelle ja hupsis vain, pari päivää myöhemmin ne ovat ilmestyneet puhtaina ja viikattuina hänen vaatekaappiinsa.

*huokaisee marttyyrin elkein*

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pyykkää miehen vaatteita. Piste. Minäkin olen pitänyt pyykkikoulua miehelle, joka ei ole pyynnöistä huolimatta opetellut paikallistamaan pyykkikoria. Joskus olen tunkenut lattioilla seilanneita sukkia ja kalsareita sen työlaukkuun.

likaiset kalsarit läppärin väliin... sopiva ylläri kun avaa läppärin jossain palaverissa...

Vierailija
22/26 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään sellainen mun tekemäni ei ole kotityötä, mistä mä en kärsi.

Jos siis sanoisin tekeväni pyykin mielelläni (koska silloin mies ei pilaa mun vaatteitani), sitä ei sitten laskettaisi enää kotityöksi. Ruuanlaittoa ei myöskään lasketa kotityöksi (teen sen kaiken), kuten ei pihahommia tai pientä pintaremonttiakaan. Kaikista niistä mies on huomannut etten kärsi tarpeeksi.

Vain tiskeistä, pölyjen pyyhkimisestä ja imuroimisesta saan tunnustusta kotitöiden tekemisestä, koska on täysin selvää että vihaan niitä aina.

Miehen puolelta taas kaikki tietenkin lasketaan kotitöihin, koska mikään mitä hän tekee ei ole vapaaehtoista.

Kivat mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta mies ei tykännyt alkuunkaan. Pesin vain omani ja lapsen pyykit. Mies ei tehnyt perheensä eteen mitään, paitsi osallistui rahallisesti ja kävi kotona nukkumassa.

Nyt olen onnellinen yksinhuoltaja.

Vierailija
24/26 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole hotellia. Siksi miehen vaatteet saavat jäädä lattialle, minä en niitä huomaa.

Vierailija
25/26 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAAN pestä pyykit hänen ostamillaan hienoilla koneilla :D

Vierailija
26/26 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puhtaat vaatteet pitää olla !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä