Mieheni mielestä pyykinpesu ja pyykkihuolto eivät ole työtä, koska kone pesee pyykit
Hän illalla riisuutuessaan pudottaa vaatteensa sängyn vierelle ja hupsis vain, pari päivää myöhemmin ne ovat ilmestyneet puhtaina ja viikattuina hänen vaatekaappiinsa.
*huokaisee marttyyrin elkein*
Kommentit (26)
mikään sellainen mun tekemäni ei ole kotityötä, mistä mä en kärsi.
Jos siis sanoisin tekeväni pyykin mielelläni (koska silloin mies ei pilaa mun vaatteitani), sitä ei sitten laskettaisi enää kotityöksi. Ruuanlaittoa ei myöskään lasketa kotityöksi (teen sen kaiken), kuten ei pihahommia tai pientä pintaremonttiakaan. Kaikista niistä mies on huomannut etten kärsi tarpeeksi.
Vain tiskeistä, pölyjen pyyhkimisestä ja imuroimisesta saan tunnustusta kotitöiden tekemisestä, koska on täysin selvää että vihaan niitä aina.
Miehen puolelta taas kaikki tietenkin lasketaan kotitöihin, koska mikään mitä hän tekee ei ole vapaaehtoista.
Kivat mulle.
josta mies ei tykännyt alkuunkaan. Pesin vain omani ja lapsen pyykit. Mies ei tehnyt perheensä eteen mitään, paitsi osallistui rahallisesti ja kävi kotona nukkumassa.
Nyt olen onnellinen yksinhuoltaja.
minulla ei ole hotellia. Siksi miehen vaatteet saavat jäädä lattialle, minä en niitä huomaa.
SAAN pestä pyykit hänen ostamillaan hienoilla koneilla :D
Mutta puhtaat vaatteet pitää olla !!
likaiset kalsarit läppärin väliin... sopiva ylläri kun avaa läppärin jossain palaverissa...