Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi Parviainen, huhhhuh

Vierailija
06.09.2011 |

Saana lähti "Tyttöjeniltaan" ja se tekee minut hermostuneeksi.

Ehkä ei ole hyvän tekstin alussa sanoa perimmäistä ajatustaan heti kärkeen, mutta sanon, koska en tiedä mitään sen vastenmielisempää kuin "Tyttöjen ilta". Olen aina vihannut sitä ja katsonut sellaisen illan viettäjäporukkaa suu täynnä auki: - "Voi helvetti mitä elämää, tuotako sitä tarvitaan ihmissuhteen vastapainoksi. Ikiomaa vapautta ja hilpeää humalaa ja kiljumista, että "vittu kun mua kusettaa" tai "älä Kaisa siihen oksenna" ja " täällä on ihan vitusti pillunhimosia jätkiä. Mitä ne oikein luulee"."

Tästäkö se vinoilu meidäkin suhteessa alkaa. Muistuttelu siitä, että meidänhän piti tehdä tänä iltana yhdessä niitä kuvauksia ja rakastella koko alkuyö, mutta sulla olikin äkkiä parempaa tekemistä.

Ja miten jumalaton määrä kiimaisia ritareita sinun ympärillä siellä pyörii, nyt kun olet "julkkis"ja seksikuvista tuttu. Älä yritä väittää ettet olisi sitä imarreltu. Olet varmasti aivan täpinöissäsi ja nauraa kikatat koko seuraavan yhteisen syksymme naurut pois, että arjen vaatimukset siltä osin ainakin vähenisivät.

Ja voihan sitä elämää osittaa vaikka miten: "Kavereiden ilta". Vaikka ei minulla kavereita olekkaan, mutta voin kuitenkin pukea siftaavat päälle ja menää seisomaan vaikka läheiseen metsikköön, juuri sinä iltana kun oltiin sovittu jotain tärkeää ja yhteistä.

Moskovaanko minun pitää muuttaa että huomaat eron, yhä lisääntyvien tyttöjen illan määrän ja minun kanssa olemisen välillä.

Mikä se on se "Tyttöjenillan" sisältö. Eikö mistään nouse yhtään heteroa miestä sitä puollustamaan. Kundien illoista tiedän sen että silloin juodaan paljon viinaa ja puhutaan naisista kuin eilisestä leivästä. Lopuksi sovitaan mitä valehdellaan alibiksi kullekin ja kenen luokse kukin sitten päätyi sohvalle nukkumaan, kun suurin osa jätkistä oli suunnitelman mukaisesti huoraamassa.

Älä Saana aloita tuota erillisyyteen loppua jo nyt, kun meillä on niin paljon rikkomatonta rakkautta ja ihana yhteys. Älä juo liikaa nitä "shotteja" ja tule niin villiksi kuin sellainen ihminen saa tulla, jolla on huomenna vapaapäivä. Äläkä soita minulle jostakin baarin hulinasta ja humalaisten huudon seasta. (Jussi Parviaisen blogista)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies itkee jossain blogissaan pikkupissiksen perään. Säälittävää.

Vierailija
2/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies itkee jossain blogissaan pikkupissiksen perään. Säälittävää.

Luuleeko se että tuon ikäinen julkisuustyrkky alkaa viettää kaikki iltansa vanhakkonsa vieressä sohvalla "rakastelle ihanasti". *puistatus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä ole mikään kohteliaisuus. Tunsin hänet pintapuolisesti 90-luvulla silloisen yhteisen tutun kautta ja hänellä vaikutti jo silloin olevan pallo vähän hukassa. Näin jälkeenpäin olen miettinyt alkavia mielenterveysongelmia, joihin hän ei joko saanut tai hakenut apua tarpeeksi ajoissa. Hänen hurja alamäkensä alkoi tuolloin, eikä loppua ole tähän päivään mennessä näkynyt. Vaikuttaa olevan aika rauniona koko mies tätä nykyä.

Vierailija
4/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kirjoituksen loppuosa, myös Parviaisen blogista kopioituna:

" Jos viisumini olisi jo valmis, lähtisin saman tien Pietariin tai Moskovaan. Istuisin siellä jonkun hotellin lobbyssa ja katsosin paikallista tyttöjen iltaa. Ottaisin viinaa, vaikka en ole juonut seitsemään vuoteen aivopainevammani vuoksi, ja kokisin olevani joku, kun töissä olevat tytöt saumasukissaan iskisivät minulle ylimeikattua silmää.

Ostaisin ehkä shampanjaa, sitä tutustumisjuomaa; 700€ pullo ja valvosin jonkun yökerhon sohvalla, kunnes menisin takaisin rautatie - tai lentoasemalle.

Nukkuisin huomisen päivän ja jättäisin tärkeät elokuvaa koskevat työt väliin. Ihan vain "Tyttöjenillan" kunniaksi. Olisinhan sillä tavalla mukana elämässä, joka muuten on käynyt minulle jo vieraaksi ja oli täysin yhdentekevää kunnes tapasin Saanan.

Jostakin kaukaa lapsuudestani minulle on tullut yhä kasvava ominaisuus: Kostaa itselle se muut minulle tekevät, tietämättä mitä tarkoittavat ja yleensä käsittämättä minusta ja tunteistani mitään.

Ja sieltä samasta osoitteesta on kotoisin myös käsitys siitä ettei elämäni sittenkään ole minkään arvoista. Ja kun katson ohessa olevien linkkien sisältöä, tiedän ettei olekkaan.

Yksinjäämisen pelkoni on niin suuri ja aiheuttanut niin suuria masennuksia, että varmaan minun on pakko elää tämä köyhän ja kyrpiintyneen "Hyypän" ja "Perseaukisen luuserin"elämä yksin, sen typerään lopuun asti.

Eivät minua muut tarvitse mihinkään sellaiseen, jota ei kuka tahansa tavallinen tallirenki tai gynekologi, hoitaisi tuosta vaan.

Onneksi olen jo niin vanha ettei kuoleman joudutamiseksi tarvitse tehdä muuta kuin selata amanakkaa.

Voi vittu kun vitututtaa.

Jäljelle jäävät Usko, Toivo ja Rakkaus - johon en enää uskalla ajatuksiani uhrata.

Vierailija
5/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää!! Se on täysin sairas mies, hyi kauhea, pakene Saana heti kun vielä voit!!!!

Vierailija
6/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"liian" pahasti.

Vierailija
7/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näiden tähtiparien käänteissä ehdi pysyä mukana...

Vierailija
8/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks se yrittää hienosti kirjoitellen peittää silkkaa mustasukkaisuutta!? Yäääk. Sais Saanan pidettyäkin jos ottais vain coolisti, eihän tollasta nyt kehtaisi edes pitää ;( Ja siis pitääkö ihmisen sitten alkaa vaan leipomaan ja kutomaan sukkaa kun mies ei enää jaksa? Ja ihan kiva kuulla että jonkun mielestä biletysilta ilman puolisoa tarkoittaa väistämättä vieraissa käymistä..

Vierailija
9/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parviainen ja Tuksu saa kyllä miettimään, että joskus se pakkohoito olisi ihan hyvä ratkaisu.

Vierailija
10/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piakkoin ala pakkohoidon kriteerit täyttyä...

Vierailija
11/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan tek kun Sanna-Kaisa Palo otti siitä eron? Ihan seko, sairaalloisen mustasukkainen.

Eikä samaa ollut Satu Ruotsalaisesta erotessakin.

Saana-parka, kallis hinta julkuksi tulosta.

Vierailija
12/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko nähneet sitä dokumenttia minkä se aikoinaan tek kun Sanna-Kaisa Palo otti siitä eron? Ihan seko, sairaalloisen mustasukkainen.

Eikä samaa ollut Satu Ruotsalaisesta erotessakin.

Saana-parka, kallis hinta julkuksi tulosta.

hänen sairaalloinen mustasukkaisuutensa on käsittääkseni ollut "yleisessä tiedossa" ties miten kauan. Nainen toisensa perään on tilittänyt mediassa tismalleen samaa vuosien varrella.

Tulee ihan mieleen, että hän valitsi tällä kertaa nuoren uhrin, joka ei ollut täysin tietoinen hänen menneisyydestään ja hänen todellisesta minästään (tai no, ehkäpä hän nyt jo on...). Kuulostaa karmealta, mutta en voi välttyä moiselta ajatukselta.

Vierailija
13/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen elokuvalleen? Ja siihenhän on jo jatko-osakin mietitty.

En ottaisi kovin vakavasti.

Vierailija
14/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tyttelin vanhemmat luuraa, kun tytär vielä kipeästi heitä tarvitsisi.

Vierailija
15/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika rankka parisuhdeväkivaltatausta, niin ottaisin kyllä aika helvetin vakavasti.

Vierailija
16/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika rankka parisuhdeväkivaltatausta, niin ottaisin kyllä aika helvetin vakavasti.

Vierailija
18/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti vie Saanan ja Jussin taas yhteen. Heistä tulee varmasti inqu pikkuperhe. Asuukos se Saanan pikkuinen tämän unelmaperheen luona vai onko sysätty isovanhemmille / sijaisperheeseen? Tietääkö kukaan?

Vierailija
19/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/32 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuntuntoisen ja fiksun oloinen nainen voisi alkoa maistaa raskaana ollessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme