Raskaana ukkomiehelle (ei omalleni). Mitä tehdä? Mies
olisi halukas pitämään vauvan, ollut pitkään aikeissa erota vaimostaan mutta pienen lapsen ja vaimon masennuksen takia ei ole vielä raaskinut. Itse mietin aborttia, haluisin lapsen suhteeseen vasta kun tilanne selkeämpi. Mielipiteitä (mieluiten muitakin kuin huorittelua :)
Kommentit (28)
Ei tärkeää ole se pitääkö kuka kenestä: vaan lapsi on lopun elämäänsä ja tulevillekin sukupolville sidottu tähän mieheen ja hänen lapsiinsa. He ovat verellä sukua toisilleen ja ties mitä teidän tulevaisuudessa tulee ja lapset perii vanhempiaan miten sattuu.
Koita ottaa vakavampi asenne! Ei tollanen: lapset tykkää kun saa pikkusiskon! Jos sinulla on 2 lasta, miehellä yksi ja saatte yhden yhteisen niin teillä on 5 lasta ja miten mahtaa toisiaan ja isiä/äitejä ja muuta sukua periä?
minunkin mieheni on uhannut itsemurhalla, vuosikausia, nyt tullut siihen lopputulokseen, että hänen kaamea elämänsä johtuu minusta ja huutelee kuinka minä olen jotenkin vinksahtanut. Toivottavasti löytää jonkun ap.n kaltaisen hyväuskoisen, jolta vie itsetunnon lisäksi rahat.
eli ei ole mitään pelkkiä "miehen juttuja". Nainen on mt-kuntoutuja ja (ex-??)alkoholisti.ap.
tuollaisen naisen kanssa ja jatkaa lastentekoa vielä hoitojensakin kanssa? Onnea valitsemallesi tielle
aikoja sitten ellei nainen olisi hankkiutunut muka vahingossa raskaaksi.Jsa tämän tiedän minun ja tämän vaimon yhteisten tuttavien kautta,jolle nainen oli humalassa asian tunnustanut.Asumme pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tietää kaikki, eli en ole vain miehen "juttujen"varassa. Tavallaan säälin vaimoa, enkä ole lasta häneltä viemässä,mutta sen lapsen vois todellakin olla parempi meidän kanssa,olisitte aika varmasti samaa mieltä jos tietäisitte enemmän taustoja.Ja mies yrittää olla lojaali vähän joka suuntaan, tiedän että on vähän selkärangaton kun minusta kaksinaamaisuuteen ei ole riittävä syy vaan että säälii eikä halua satuttaa toista.ap.
Ei tärkeää ole se pitääkö kuka kenestä: vaan lapsi on lopun elämäänsä ja tulevillekin sukupolville sidottu tähän mieheen ja hänen lapsiinsa. He ovat verellä sukua toisilleen ja ties mitä teidän tulevaisuudessa tulee ja lapset perii vanhempiaan miten sattuu. Koita ottaa vakavampi asenne! Ei tollanen: lapset tykkää kun saa pikkusiskon! Jos sinulla on 2 lasta, miehellä yksi ja saatte yhden yhteisen niin teillä on 5 lasta ja miten mahtaa toisiaan ja isiä/äitejä ja muuta sukua periä?
Sitäpaitsi 2 + 1 + 1 = 4 ei 5..
Miehelle näköjään sattuu noita vahinkoja, ensin vaimon ja nyt sun kanssa. Sinuna ottaisin selvää, paljonko niitä on aikaisemmin tullut.
niin ihmeessa tee lapsi, kyllä mäkin masentuisin, jos olisi pieni laspi ja ukko nussii kaikkea mikä liikkuu...
Kyllä me naiset osataan toisiamme viskellä!
Miehellähän ei tietysti ollut mitään osuutta asiaan? Hän oli vaan erehtynyt ja nyt oma rakas antaa anteeksi ja haukkuu tuon pahan naisen...
Kuuntele ap sisintäsi, jos haluat lapsen, niin siitä vaan! Isä voi sitten tykönään päättää kuinka haluaa OMAN LAPSENSA elämässä olla mukana.