Nyt tarvitsen mielipiteitä! Olenko turhasta hysteerinen...???
Löysin mieheni laatikosta, kun etsin yhtä vakuutuspaperia, kortin. Mieheni lopetti muutama vuosi sitten kv-yrityksessä ja hänelle pidettiin läksiäisetkin. Muistan, kuinka hauskaa hänellä oli ollut ja mitä hän oli saanut läksiäislahjaksi. Mutta korttia en nähnyt. Sen hän näköjään oli piilottanut papereidensa alle. Tällaisia kommentteja siellä oli, mitä mieltä olette niistä?
Eräs mies, jonka kanssa mieheni usein vietti aikaa Suomen yössä, on kirjoittanut näin: "Oli mahtavaa työskennellä kanssasi ja tutustua Suomen iloihin: ruokaan, vodkaan ja naisiin."
Pari firman naista on kirjoittanut, että pikkujoulut eivät ole enää samanlaiset hänen lähdettyään.
Taustaksi mun reagointiin on se, että nuorena mieheni on ollut aikamoinen pelimies ja myös jäänyt kiinni pettämisestä, kun olimme jo naimisissa mutta ei vielä lapsia.
Pelottaa niin vietävästi. Tärisyttää ja sydän pompottaa. Soittaisin miehelleni mutta hän on kiinni palavereissa koko päivän...:(
Kommentit (29)
mutta mitä järkee soitttaa miehelle työhön? odota, kun tulee kotiin, niin näet kasvotusten, helpompi nähdä valehteleeko
Ja mieheni reissaa kyllä edelleen aika paljon ja viettää ns. miesten viikonloppuja. Kirkkain silmin aina kertoo, että lähti ajoissa nukkumaan tms. kun ei bailaaminen enää kiinnosta...
ap
Ei ihme, että mies pettää kun muija tuollainen kyttäri .
josko on pettänyt muutama vuosi sitten vai viime viikolla.
Toisekseen, ei tuossa kortissa lue pettämisestä yhtään mitään. Mutta sinä kyylä toki halut sen lukea sieltä rivine väleistä.
olet niin saatanan hysteerinen ja mustis. Mieti tätä!
Meillä nyt sattumoisin on lipasto, jossa mulla on oma laatikko papereille, korteille ym ja miehellä oma. Hän säilyttää siellä meidän vakuutuspapereita ym. Ei se ole mikään salainen tallelokero koodeineen. Otin paksun paperipinkan syliini ja silmääni osui kortti, jota en ole nähnyt. Kyllä mua kiinnosti, mistä se oli peräisin, kun en ollut nähnyt moista.
Mutta minun vikani siis, jos mies pettää...great!
ap
Meillä nyt sattumoisin on lipasto, jossa mulla on oma laatikko papereille, korteille ym ja miehellä oma. Hän säilyttää siellä meidän vakuutuspapereita ym. Ei se ole mikään salainen tallelokero koodeineen. Otin paksun paperipinkan syliini ja silmääni osui kortti, jota en ole nähnyt. Kyllä mua kiinnosti, mistä se oli peräisin, kun en ollut nähnyt moista. Mutta minun vikani siis, jos mies pettää...great! ap
Ei ole sun vika, mutta tuo pettäminen on vaan vielä sun päässä, eli hysteeristä ylireagointia. Et sitten tiedä, että ihmiset ovat erilaisia, ja jotkut kirjoittavat roisimmin, eikä se tarkoita, että puolin ja toisin oltais paneskeltu.
Mutta, mitäs kysyit, kun et kerran kestä vastauksia.
Jos on, niin epäilyksesi eivät todellakaan ole turhia.
Se on useasti entisessä työpaikassa ollessaan pettänyt, ei vain silloin kun lapsia ei vielä ollut. Petturi pettää usein uudelleen, ei sille mitään mahda. Mun mielestä toi oli selvä todiste, että sinua on petetty useammin kuin kerran ja vaikka tuosta tapauksesta nyt on pari vuotta aikaa, kuka voi olla varma että pettäminen on loppunut siihen eikä jatku edelleen??
Kun se luottamus on kerran mennyt, niin se on mennyttä.
Toisaalta toi kortti voi olla vaan "huumorintajuinen" tai sitten totta. Ja voihan miehesi flirttailla vaikkei ketään panisikaan.
Mutta, itse ainakin olen todennut maailman karummaksi paikaksi. Jos on viitteitä, edes tuollaisia vihjeitä, että mies pettää, niin se pettää. Ja varsinkin tuollainen kirkkain silmin selittäminen "mua ei enää baarissa pitkään notkuminen kiinnosta" saa karvani pystyyn.
Rauhoitu, vaikka se onkin ihan älyttömän vaikeaa!!! Sun täytyy suhtautua tähän kylmän viileästi vaikka se tuntuukin mahdottomalta.
Hyi, kun tuli omat muistot mieleen...
Jos mies ei olisi aikaisemmin pettänyt, niin en olisikaan näin huolissani :(
Ja se, etten kestä vastauksia, ei pidä paikkansa. Mutta se, että solvataan kyyläksi ilman, että tiedetään hevonpaskaa tilanteesta, on kyllä aika keskenkasvuista touhua...
ap
no mun mielestä pahalta haiskahtaa. ihme että miehes on säästäny kortin. mutta tuo kortti kielii siitä, että työmatkoilla on petetty. sorry
Mä en enää kestänyt sitä omaa epäilyä ja tuota hysteerisen pahaa oloa, vaan erosin, vaikka meillä oli pieni lapsi. Nyt mun ei tartte epäillä eikä vahtia eikä PELÄTÄ, vaikkakin miehen valheet kaivelevat vieläkin, jos ne jostain syystä mieleen tulee.
Meillä nyt sattumoisin on lipasto, jossa mulla on oma laatikko papereille, korteille ym ja miehellä oma. Hän säilyttää siellä meidän vakuutuspapereita ym. Ei se ole mikään salainen tallelokero koodeineen. Otin paksun paperipinkan syliini ja silmääni osui kortti, jota en ole nähnyt. Kyllä mua kiinnosti, mistä se oli peräisin, kun en ollut nähnyt moista. Mutta minun vikani siis, jos mies pettää...great! ap
Toki mussa on vikaa ja paljonkin! Mutta jos kerran on niin paljon vikaa, että tekee mieli pettää, niin miksi hemmetissä mies ei ota avioeroa? Se vika kuules miehissä just onkin, kun heissä ei ole sisua tehdä reiluja ratkaisuja vaan yleensä haluavat saada kaiken...
ap
Tuo "kiitos että sain tutustua vodkaan ja naisiin" (vai miten se nyt meni) ei nyt välttämättä kerro mitään.
Miehet (kuten naisetkin) voivat tutustuttaa toisiinsa vastakkaista sukupuolta olevia ihmisiä, ja tosiaan, itse en tuota lausetta pidä minään.
Ei miehenikään suuttunut minulle kun eräs hollantilainen (nainen) kaverini kiitti siitä että olin hänen oppaanaan kaupungin yöelämässä ja hän tutustui silloin erääseen ystävääni (mies). Hän siis kirjoitti fb:n yksityisviestin että "kiitos yöelämän esittelystä sekä miehistä".
Ja jos totta puhutaan niin ei nuo "pikkujoulut eivät ole enää entisensä" kommentitkaan minua huolestuttaisi. Omasta miehestäni tiedän että hän vitsailee paljon ja yleensä viihdyttää muita tuollaisissa. Ja jos tuo oli jokin yleinen kortti niin silläkään en huolestuisi.
Jos taas olisi vain yhdeltä ihmiseltä oleva kortti tuolla kommentilla niin silloin jo epäilisin jotain ja kysyisin asiasta.
Ehkä tosiaan siksi miehesi ei sitä korttia näyttänyt, kun tietää että sinä epäilet häntä joka tapauksessa.
Kaikella kunnitoituksella sinua kohtaan ap, mutta oletko harkinnut pariterapiaa? "Kun kerran pettää, aina pettää" ei aina pidä paikaansa kuitenkaan ja on varmasti raskasta epäillä koko ajan. Kuten myös jatkuva epäilyksen alla oleminen on raskasta.
En jaksa uskoa, että siellä sentään ryhmäseksiä on harrastettu, ja niinhän sen täytyisi olla, jos kaikki kiittelee samasta :D
Eli mies on ollut se porukan hauskuuttaja, rohkea ja vienyt porukoita mukanaan.
Voihan se tosiaan olla niin, että mieheni on ollut yksi hauskuuttaja muiden joukossa. Ja myönnän kyllä, että itsetuntoni ei ole pettämisen jälkeen ollut kohdillaan. Jo pelkkä ajatus flirtistä, flirttailevasta tanssimisesta jne saa minut surulliseksi :( Ja tietenkin, kun suhde on 16 vuoden jälkeen laimentunut, niin välillä tämä mietityttää. Mieheni nimittäin petti, kun olimme olleet vuoden naimisissa, olimme tosi onnellisia ja seksiäkin oli koko ajan...olenkin monta kertaa ihmetellyt hänelle (silloin kun puimme asiaa), että mikä suhteessamme oli, kun piti pettää. Ja vastaus oli se tyypillinen: ei mitään. Halusi vaan hieman jännitystä elämään. Olimme tuolloin olleet yhdessä 6 vuotta. Nyt siis kymmenen enemmän ja varmasti elämä on aika paljon "tylsempää" kuin silloin nuorena...
Mutta olen nyt hieman rauhoittunut ja odottelen sopivaa hetkeä kysyäkseni asiaa mieheltäni.
ap
Meillä nyt sattumoisin on lipasto, jossa mulla on oma laatikko papereille, korteille ym ja miehellä oma. Hän säilyttää siellä meidän vakuutuspapereita ym. Ei se ole mikään salainen tallelokero koodeineen. Otin paksun paperipinkan syliini ja silmääni osui kortti, jota en ole nähnyt. Kyllä mua kiinnosti, mistä se oli peräisin, kun en ollut nähnyt moista.
Mutta minun vikani siis, jos mies pettää...great!
ap
jos mies pettää, mutta mielestäni tuosta ei voi päätellä että olisi pettänyt tai pettäisi. Itse asiassa jos miehelläsi olisi ollut jotain suhteita työpaikalla niin tuskin hänen "hoitonsa" olisivat yhdessä kirjoittaneet noin johonkin julkiseen yhteiseen korttiin! Minusta tuo viittaa siihen, että miehesi on ollut flirtti, muttei sen enempää.
Tuosta toisesta (miehen) kirjoituksesta en osaa sanoa, mutta eikö se voi viitata siihen, että tällä toisella miehellä on ollut täällä jotain naisjuttuja (ehkä miehesi on esitellyt jollekin tms.). Tuskin hänkään olisi avoimessa kortissa viitannut miehesi pettämiseen (eihän hän tiennyt, että sinä et näkisi korttia).
Rauhoitu, ja anna olla.