Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missähän ammateissa työntekijä pystyy sanelemaan työajat tai tekemään etänä?

Vierailija
06.09.2011 |

Kun minä itsekin ja mun tutut olemme kaikki sellaisissa työpaikoissa joissa työnantaja on se kuningas joka kertoo koska kenenkin pitäisi olla ja missä.

Ei kaupankassa, sairaanhoitaja, kokki, siivooja, opettaja jne. pysty tekemään etätöitä.

Saatikka sitten että noin pienellä palkalla pystyisi palkkaamaan hoitajan ekaluokkalaista varten.

AV-mammojen mielestä siis tulisi jättäytyä työelämästä kokonaan ja jäädä yhteiskunnan elätettäväksi, kun et edes ansiosidonnaista saa jos itse menet irtisanoutumaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opettaja voi tosta vaan päättää, että enpä jaksa tänään olla lukujärjestyksen mukaan neljään, vaan lähdenpä kotiin kahdelta.

Ei siivoajatkaan ihan tosta vaan voi päättää, milloin työhönsä menevät. Kyllä sen on joku määritellyt, että pitääkö olla virka-aikaan paikalla, tai vaikka keskellä yötä.

Ja eivät ne sairaanhoitajatkaan voi pöllähtää paikalle ihan milloin sattuu. Siellä on usein muitakin hoitsuja, joiden kanssa pitää sopia ajoista, niin että joka vuorossa on aina joku paikalla.

Ja ei se, että liike aukeaa vasta klo 10 tarkoita, että kaikki haluaisivat olla töissä klo 10 - 18, tai vastaavasti yhdeksään asti. Tai seitsemältä aamulla.

Ei ollut kyse siitä, että meneekö toinen puolisoista aikaisemmin ja toinen myöhemmin töihin. Puhut ihan eri asiasta.

Kerropa sinä, missä se muka EI onnistu.

Kyllä opettajakin nimenomaan saa lyhennettyä sitä päivää loppupäästä eli riittää jos hänellä puoliso lyhentää sitten siitä aamusta. Vai mitä?

Siivoustyö on malliesimerkki siitä, milloin voi nimenomaan siirtyä siivoamaan koulupäivän mukaan.

Kokeilla on usein iltapainotteinen päivä, sairaanhoitajilla on erinomainen mahdollisuus säädellä työaikojaan.

On paljon kauppoja, jotka ei edes aukea kuin kymmeneltä. Ja muutenkin kaupankassan hommia nimenomaan voi säädellä.

Vierailija
42/42 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työt saa hoitaa vaikka kotoa, kunhan hoitaa. Välillä voi olla poissa ja välillä tehdä pidempää päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla