Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teistä " oikea" tapa mennä toisen kerran naimisiin?

Vierailija
04.11.2005 |

Minä olin naimisissa 10 vuotta, kunnes mies otti ja petti ja ero tuli. Sittemmin tapasin nykyisen poikakaverini, joka oli tavatessamme sinkku. Minulla on lapsi edellisestä liitosta.

Mikä teistä on sopivin tapa mennä naimisiin tämmöisessä uusperheessä? Minä en rehellisesti sanottuna häitä kaipaa, mutta toisaalta naimisiin haluan ja vieläpä papin aamenen. Tuntuu, että poikakaverini " ansaitsisi" vähintään pienet häät, hänelle kun se sormuksen pujottaminen minun nimettömääni ja papin aamen ovat tärkeitä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ole vielä edes eronnut, mutta jos... Niin silloin ehdottomasti Las Vegasissa kahden kesken mahdollisimman mauttomassa drive-in -kappelissa niin, että Elvis vihkii. Siitä haaveilin jo ekalla kerralla, mutta mies ei suostunu (tylsimys...) ja piti pitää juhlat.

Vierailija
22/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas fanaatikko uskon suhteen.

Jos olet naimisissa, laitapa joku miehesi perään. Saattaa se huorintekijä löytyä läheltäkin, sillä yli 50% suomalaisista miehistä pettää. Uskovaisetkin:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että jokainen tavallaan, mutta minullekaan ei tuommoinen sopisi. Ei kyllä ensimmäisellä kertaakaan, mutta ei varsinkaan toisella kierroksellakaan.

Mitä tuohon epäonnistumiseen tulee, niin minusta on yksinkertaisesti aika julmaa ajatella, että minä olisin esimerkiksi syyllistynyt johonkin avionrikkomiseen, sen teki exäni ihan yksin ja minulta lupaa kysymättä. Yksin suhteessa ei kuitenkaan voi olla ja siksi suhde loppui.

Keskimäärin kyllä uskon, että monen pitäisi katsoa itseään peiliin jos on eroamassa, mutta uskon toisaalta, että paljon on tämmöisiä minunkin kaltaisia tilanteita, joissa toinen on _todella_ yrittänyt viimeiseen asti, mutta joku suurempi voima kuten pettäminen, väkivalta tai alkoholismi on vienyt suhteen tuhoon.

ap

Vierailija
24/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kesällä häissä jossa morsian oli eronnut. Häät olivat isot ja morsiamella valkoinen puku. Kaikki oli niinkuin olisi ekaa kertaa ollut asialla. Molemmat olivat umpionnellisen näköisiä ja juhla oli juuri sellainen kuin olivat halunneet.

Mikä hapan ihminen alkaisi sellaisessa tilanteessa paheksumaan mielessään että onpas hävytöntä noin hehkuvasti juhlia? Tänäpäivänä ei ole enää ihmeellistä mennä toisenkin kerran elämässään naimisiin. Se päivä on parille todella tärkeä. Suotakoon se jokaiselle olevan onnenpäivä ilman häpeilyä ja miettimistä mitä joku muu ajattelee jos laitankin valkoisen puvun...

Vierailija
25/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 19 ja mieheni 25, kyllä meillä on hyvin mennyt ja ollaan todella onnellisia.

kyllä se on kiinni siitä arvomaailmasta, eikä iästä.

-2-

Vierailija
26/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta kertaa... Saa sukulaiset ostella häälahjoja moneen kertaan. Täytyy vaan muistaa mitä on edellisillä kerroilla ostellut, ettei tule vahingossa ostettua samaa lahjaa....

=)

Vierailija
27/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin pienessä kirkossa, kaikki lapset mukana. Vieraina ihan lähimmät sukulaiset ja ystävät, siis vähän väkeä. Itselläni värillinen iltapuku. Ihana, yhdistävä juhla ja muisto kaikille!

Vierailija
28/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lapsia ja olette molemmat ohittaneet 30 vuoden iän ja kriisit, suhteellanne on hyvät mahdollisuudet.

Muutoin kommentoisin aika varovasti.

T: Kokemusta on, toinen liitto vasta onnellinen

Vierailija
29/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Juhlat, n. 50 vierasta ja prinsessapuku, valssit ja lahjapinot

2. Juhlat, vanhemmat ja sisarukset, upea juhlapuku, ei tanssia, ihana vihkiminen,

kirkossa kuitenkin.

Vierailija
30/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei valkoista pukua morsiamella, ei kimpun/sukkanauhan heittoja tai polkaisua kakunleikkuun yhteydessä. Ihan normaalit juhlat läheisten kesken...

Kirkossa tai maistraatissa. Morsiamella esim. jokin siisti valkoinen (tai vaalea) jakkupuku.

Vierailija
31/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivan pienellä porukalla.

Vierailija
32/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät vihittiin seurakuntatalon hartaushuoneessa ja juhlat pidettiin kotona. Vieraina molempien vanhemmat ja parhaat ystävät. Halvaksi tuli ja pystyimme keskittymään kunnolla tuohon tarjoiluun kun vieraita oli lopulta yhteensä 13. Oli kaunis tilaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän