Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla täyttyy M1-lähetteen kaikki kriteerit, mihin voin ottaa yhteyttä?

Vierailija
05.09.2011 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka uhkasi levittää sukupuolitautia jossain vessassa?

Vierailija
22/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekin rahat vaikka siihen tekonivelleikkauksen omavastuuosuuksiin. Ja sama mamma olen, saitko herpeksen tai saiko pentusi sen silmäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en sinne terapiaan mene,

Kun sä lainaat sen kirjan kirjastosta, voit lukea siitä aiheesta "fobia kiintymyssuhdetta kohtaan", kas kun suhde terapeuttiin on tavallaan myös kiintymyssuhde. Osa epävakaista pelkää niin helvetisti terapian aikaansaamaa kiintymyssuhdetta, ettei heitä voida ikinä auttaa -> alkoholismi, tutisevana psyykenlääkkeiden käyttäjänä kuoleminen. Voit sen terapeuttisi kanssa vaikka ottaa asian puheeksi kunhan olette vähän tutustuneet. Että mitä siitä seuraa, ja minkälaisia käytäntöjä sovitte niihin tilanteisiin kun tämä tosiasia aiheuttaa terapiallesi ongelmia.

Vierailija
24/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvaisia tai sitä että olen riippuvainen muista.

Sen ne taatusti huomasi siellä kirurgian osastolla, kun olin vuodepotilaani ja vittuilin sen takia hoitsuille, kun ei edes paskalle itse päässyt.

Vierailija
25/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAVANSA ehdottomasti päästä TAHDONVASTAISEEN hoitoon! Ei sellainen ole mahdollista :DD

Vierailija
26/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahto, minulta ei ole mitään kysytty, enkä ole tietoinen siitä mitä toinen persoonani sen ollessa päällä tekee.

Että on se mun tahtoni vastaista.

Vierailija
27/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se toinen mamma tässä aika isossa kropassa vois ehkä tahtookkin, niin kumman tahtoa noudatetaan?

Vierailija
28/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen täytyy olla niin että joku toinenkin ämmä on asettunut tähän mun kroppaan. Olen siis siamilainen kaksonenkin vielä.

Vierailija
29/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä inhoan sitä että ihmiset on minusta riippuvaisia tai sitä että olen riippuvainen muista.

fobiaa kiintymyssuhdetta kohtaan. Fakta on, että hirveän suuri osa terapeuteista on ihan sieltä ja syvältä, mutta olet eläkkeellä ja sulla on hyvää aikaa shoppailla itsellesi sellainen terapeutti jonka kanssa asiat onnistuu. Luet ensin siitä minkälaisia karmaisevia reaktoita terapia aiheuttaa tunne-elämältään epävakaissa, joten sulla on edes jonkinlainen mahdollisuus tunnistaa ne itsessäsi kun reaktiosi laukeavat. Mulla on se käsitys että olet Oulusta? Noh, hyvä uutinen, Traumaterapiakeskuksella on siellä vastaanotto. Joten otat yhteyttä sinne ja sen asenteen, että pohjimmiltaan tämä on nyt SINUSTA itsestäsi kiinni.

http://www.traumaterapiakeskus.com/

Vierailija
30/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö hommata pyöreä, pehmustettu huone? Enkä mä edelleenkään maksa terapiastani mitään.

Vierailija
31/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miten mun lähipiiri kestää ne reaktiot?

Tampereella oli päiväsairaala, joka oli erikoistunut tunne-elämältään epävakaisiin. Joten kai jossain täällä suomenmaassa on terapeutteja jotka lähtee epävakaan terapeuteiksi.

Ja tässä aiheesta epävakaan terapia:

http://www.kognitiivinenpsykoterapia.fi/verkkolehti/2010/verkkolehtiMaa…

Vierailija
32/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään sitten kun lapset eivät enää tartte mua täällä tai sitten kun saan avoimen yliopiston opintojen avulla opinto-oikeuden sosiologiaa lukemaan..

Mut saattaa mennä jokunen vuosi, mut eläkkeellä ei oo kiirettä.

Vierailija
33/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kato Psykomamma ei tahdo hoitoon,

mutta se toinen mamma tässä aika isossa kropassa vois ehkä tahtookkin, niin kumman tahtoa noudatetaan?

Ja sitten kun Psykis aloittaa, katsotaan että jaahas, psykis on taas äänessä, antaa sen mekkaloida eikä tuomita sitä mitenkään, katsotaan vaan mitä se puuhaa ilman ensimmäistäkään tuomitsevaa ajatusta (ketään ulkopuolista ei saa tietenkään vahingoittaa) ja sitten jatketaan taas eteenpäin.

Vierailija
34/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miten mun lähipiiri kestää ne reaktiot?

Tampereella oli päiväsairaala, joka oli erikoistunut tunne-elämältään epävakaisiin. Joten kai jossain täällä suomenmaassa on terapeutteja jotka lähtee epävakaan terapeuteiksi.

Ja tässä aiheesta epävakaan terapia:

<a href="http://www.kognitiivinenpsykoterapia.fi/verkkolehti/2010/verkkolehtiMaa…" alt="http://www.kognitiivinenpsykoterapia.fi/verkkolehti/2010/verkkolehtiMaa…">http://www.kognitiivinenpsykoterapia.fi/verkkolehti/2010/verkkolehtiMaa…;

Tuolta linkin takaa lainattua:

"Vihaisen lapsen moodi aktivoituu usein tarpeiden vaille jäämisestä ja muiden koetusta välinpitämättömyydestä. Tässä moodissa potilas kokee muut tarkoituksellisen pahantahtoisina ja hyljeksivinä. Viha voi olla myös sekundaarista henkilön kokiessa primaaristi esimerkiksi haavoittuneisuutta, häpeää tai avuttomuutta. Vihaisen lapsen moodin aktivoitumisen taustalla voi joskus olla myös henkilön vaikeus ilmaista omia todellisia tunteitaan ja tarpeitaan, jolloin muut eivät ymmärrä, mitä hän tarvitsee ja voivat reagoida epävalidoivasti. Tässä moodissa potilas voi vahingoittaa itseään esimerkiksi näyttääkseen ymmärtämättöminä kokemilleen muille ihmisille, että hän kärsii tai kostaakseen kokemansa huonon kohtelun."

Vierailija
35/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä vähän aikaa perheterapiassa ja se teki mulle noita testejä.

Ja mulla oli hallitsevana vastuullisen aikuisen moodi, sitten oli tuo vihainen lapsi ja sitten oikeutuksen moodi.

Mut se terapia jäi kesken.

Vierailija
36/37 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallessa. Pitää ettiä.

Vierailija
37/37 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen järjestelmä on täydellinen tuhoamisjärjestelmä, jossa hankalista ihmisistä päästään eroon.

Psykiatriaa ei tarvita mihinkään ja käytetyt lääkkeet ovat myrkyllisiä. Itsemurhan voi tehdä vaikka vettä juomalla, hyppäämällä kerrostalon katolta tai muilla keinoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän