huomaako miehen spermasta että ei ole siittiöitä.
mieheni sperma on vain vetistä tahmaista nestettä. ei paksua, valkoista. niinkuin yleisesti sperma kuvaillaan..voiko tästä päätellä että miehellä ei ole ollenkaan siittiöitä? me ollaan vuos oltu ilman ehkäisyä ja raskautta ei kuulu..tutkimuksiin mars????
Kommentit (14)
Eihän kenenkään sperma ole VALKOISTA. Harmaata se kai on ja muuttuu litkuksi ulostuessaan.
Miehelläni oli sperman määrä aina pieni, lähes minimi mutta siittiöiden määrä kymmenen kertainen minimirajaan nähden. Toisilla litkumpaa...
Sperman väri vaihtelee paljon valkoisesta-harmaasta läpinäkyvään.
niin voisi vetää johtopäätöksen, ettei ole.
silmämääräisesti mitään eroa siihen millaista se oli ennen sterilisaatiota.
Mutta jos vuoteen ei ole raskaus tärpännyt niin tietty menette tutkimuksiin! Vika voi olla kummassa tahansa
tästä on jo vuosia aikaa, nyt on ehkä toiset keinot...
Joka tapauksessa, olin lääkärissä, ja lääkäri pyyysi minua tulemaan määrättynä päivänä. hän halusi että olin ollut mieheni kanssa "silleen" enne tuloani.
Kun menin, lääkäri katsoi sisääni ja sanoi -Ei täällä kyllä mitään ruuhkaa ole"
Ajattelin että kaikkeen sitä lääkäri joutuukin ammatissaan, kun kurkistaa toisen alapäähän siitttiöitä katsomaan.
Mieheni siittiömäärä on vaihdellut 0-40milj/2ml näyte. Eikä siitä kyllä todellakaan ulkonäön perusteella pysty päättelemään. Siittiöiden määrä saattaa vaihdella n. 3kk välein. Ketään ei tuomita siittiöttömäksi vain yhden näytteen perusteella, joskin antaahan sen osviittaa.
tästä on jo vuosia aikaa, nyt on ehkä toiset keinot...
Joka tapauksessa, olin lääkärissä, ja lääkäri pyyysi minua tulemaan määrättynä päivänä. hän halusi että olin ollut mieheni kanssa "silleen" enne tuloani.
Kun menin, lääkäri katsoi sisääni ja sanoi -Ei täällä kyllä mitään ruuhkaa ole"
Ajattelin että kaikkeen sitä lääkäri joutuukin ammatissaan, kun kurkistaa toisen alapäähän siitttiöitä katsomaan.
Just varmaan :D
Varmaan, rakastelin 3 miehen kanssa sinä aamuna.
Lääkärin
Tarkistuskysymyksen vastaus oli väärä oli 3 ei 1 miestä en kertonut sitä aäneen
ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenenkään sperma ole VALKOISTA. Harmaata se kai on ja muuttuu litkuksi ulostuessaan.
Mielenkiintoinen olettamus. Mulla on aina valkoista, ainoastaan jos en ole lauennut esim viikkoon pariin niin voi olla vetistä ja läpinäkyvää.
Lisäksi sperman määrä ei vaikuta raskaaksi tulemiseen.