Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vekarakirppis

Vierailija
04.09.2011 |

mennyt mielestäni tosi huonoon suuntaan, paikka on ihan romua täynnä, lisäksi olen kuullut että pöydistä varastetaan ja paikan omistajat ovat laittaneet hyväntekeväisyyteen jätettyjä tavaroita uudestaan myyntiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa huomannut saman, että tavara on jotenkin tosi huonokuntosta. Vai sattuuko sitä sit käymään sielä aina huonoina päivinä? Varastetaanko sieltä sitten paljonkin? Kirppishän on aika pieni ja sielä on ne kameratkin..

Vierailija
2/23 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavaraa oli hävinnyt. Vaikka paikka on pieni niin kyllähän siellä saa aika vapaasti niissä pöydissä hääräillä, henkilökunta ei ainakaan huomaa mitään eikä kukaan tule tarkistamaan oletko tunkenut laukkuun jotain jos olet tarpeeksi törkeä :/

Kaikki pöydät ovat nykyään täynnä, mutta niissä olevat tavarat ovat ihan surkeita. Sääli sinällään, mielelläni siellä kävisin jos siellä jotain ostettavaa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorihan ei valitse, mitä myytäväksi tulee, vaan on sääli jos ihmiset kantaa sinne huonoa tavaraa myyntiin. Pääsaääntöisesti sielä kyllä enempi laadukkaita merkkituotteita, mutta asiakkaita on niin paljon, että tietysti parhaat menee heti. Aamuisin siellä on aina ollut jonoa heti ovella, kun olen käynyt.

Lahjoitustavaroista osa menee kuulemma myyntiin, joista tuottoa menee hyväntekeväisyyteen ja osa suoraan mm.lastenkotilapsille. Itsellänikin on välillä ollut tavaroita hukassa, mutta ne on kyllä aina jostain pöydästä löytyneet myöhemmin. Myynnit on mielettömiä, kun parhailla myyjillä tuotot on yli tonnia viikossa, niin siinä täytyy olla jo hyvääkin tavaraa..

Vierailija
4/23 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menossa 18.9 alkaen 2 viikoksi ja myynnissä laadukasta melkein uusia vaatteita leluja vauvasta 86 cm saakka! Mm. Reima, polar o pyrettii, ed hardyä, D&G tms...

Vierailija
5/23 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varastettu, me&i:tä, muutä vastaavaa ja leluja.

Vierailija
6/23 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä isompien lasten kokoja ? esim. 150-160 cm?

Vierailija
7/23 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät tosi huonosti, siksi niitä on harvoin. Vekarassa viime aikoina lähinnä ylihintaisia vauvojen tuotteita.

Mulla on myös varastettu pöydästä kirjoja ja jotkut saa ottaa hyväntekeväisyyteen tuotteet päätyivät vekaran omaan myyntiin.

Vierailija
8/23 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin hävisi Vekarakirppiksellä parhaimpia leluja, (on tietty mahdollista että asiakkaiden lapset on siihen osallisia) ja muutamia vaatteita viime keväänä myynnissä. Huono maku jäi vaikka tuotto muuten oli hyvä! Sekin on totta , että nykyisin myynnissä on tosi huonokuntoista, ylihinnoiteltua tavaraa,ja pöydät on mullin mallin. Kyllä henkilökunnalla siellä olisi aikaa edes hiukan siistiä pöytiä. Tämän vuoksi olenkin siirtynyt Vuosaareen kesällä avatun Piilon asiakkaaksi. Lämpiästi suosittelen Piilo kirppistä teille muillekin vekarakirppikseen pettyneile

Vierailija
9/23 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin viime kerralla käydessäni. Kovat hinnat ja huonolaatuista tavaraa. LIsäksi on ahdasta ja pisteenä i:n päälle laitettu mamma ym. vaatteet vielä muutenkin ahtaaseen tilaan.

Parkkipaikkoja on myös vaikea löytää.

Näiden juttujen takia olen siirtynyt muille kirppareille.

Vierailija
10/23 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama esimmäinen kuukausi ihan ok. Nyt on tungettu sitten niitä vaunuja ja turvaistuimia sinne lattioille myyntiin, joita ei ilmeisesti alunperin pitänyt sinne tulla. Pieni tila ja sitten muutama mamma vaunuineen sisälle, niin eipä siellä juurikaan mahdu liikkumaan.

Hinnat on myös aika korkeita. Esim. yhden pöydän hinnoittelua katselin, niin kengät 45e, toppahaalari vauvalle 55e ja sitä miiändaita 20e->

Vierailija
11/23 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myynnissä tavaraa ja tienasin 130 e 6 pv. Ei olleenkaan hullumpi myynti. Ainoastaan yksi kalliimpi fisher price lelu katos josta olen hiukka harmissani mutta toistekkin mielelläni vien myyntiin mutta en enää vie kalliita leluja mitkä helposti sujahtaa röyhkeän voron laukkuun. Itse en ikinä myy likaisia tai rikkinäisiä vaatteita koska koko pöydän muu anti sitten kärsii siitä. En ymmärrä myyjiä jotka tätä harrastaa. Mistään muualta en ole saanut lasten vaatteista niin hyvää hintaa kuin siellä eikä vaatteetkaan minulla ollut kalliita mutta ei tarvinnut mennä valtterin 0,20 sentti linjalle. Oli mukava saada edes pari euroo per paita mitä missään muualla kirppiksillä ei olisi saanut kun ei tarviste tinkaajien kans vääntää. suosittelen

Vierailija
12/23 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös pöytä kyseisellä kirppiksellä. La 25.9 loppui myyntini. Olin tietoisesti laittanut myyntiin myöskin "ei merkki-vaatetta", ja selkeästi käytettyäkin. Mutta alhaisin hinnoin, 0,1-1€ kpl. Hyvin kävi kaupaksi.

Kallein tuote, Reimatecin välikausihaalari katosi. Katsoin läpi koko kirpparin kun huomasin (ja luulin, että on myyty) haalarin kadonneen. Myynnini loputtua vielä tsekkasin kaikki mahdolliset pöydät koska tuotetta ei ollut myydyissä.

Eli mahdollisesti pöllitty.

Tästä, sekä henkilökunnan kiireisestä ja välinpitämättömästä asenteesta johtuen jäi hieman kurja maku.

Vuosaaren Piilossa en ole käynyt, mutta fiilikseltään loistava oli kyllä Rekolan Villalyhty! Ehkä sieltä pöytä ens kerralla!

Vierailija
13/23 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on viety juuri pöydän kallein toppahaalari.

Vierailija
14/23 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat niin välinpitämättömiä asian suhteen.. Sanokaa niille, että hommaavat hälyttimiä ja niille pieni vuokra esim 50 senttiä.

Vierailija
15/23 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös siistein kirppis. Vekaran tavara on huonoa ja tila ankea, Villalyhty on kivasti laitettu ja tuoksuu raikkaalle. Se on kirppikseltä melkoinen saavutus. :)

Vierailija
16/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sunnuntaina ja paikka oli todella pettymys. Pelkkää roinaa ja nukkaantuneita ja kuluneita vaatteita täynnä kaikki pöydät. Osassa vaatteista piintyneitä tahroja. Kuka sellaisia haluaa ostaa? Parissa pöydässä oli vähän siistimpiä vaatteita, mutta hinnat taas liian korkeat. Esim. vanhasta ja selkesti kymmeniä kertoja pestystä bodysta en maksa 3-4 €. Sillä hinnalla saa melkein jo uudenkin, ainakin tarjouksesta. Jos olisi ollut edes jotain merkkivaatteita, mutta perus Tuttaa ja Lindexiä.

Yritin etsiä lapsille haalareita tai siistimpää takkia, mutta kaikki haalarit olivat todella kuluneita, polvet lähes puhki ja jotain ikiaikaisia malleja. Silti hintapyyntö jotain 20-30 € luokkaa. Totesin, että ostan mieluummin uutena kuin maksan roskasta useita kymppejä. Ikinä en enää tuonne mene! Vai olinko sitten vain vääränä päivänä, minä päivinä on täytöt vai milloin tahansa?

Vierailija
17/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytöt on minä tahansa päivänä. Vaatteet suurimmaksi osaksi ihan roskaa nykyään. Luulen, että se myyntitakuu on vaikuttanut siihen, ettei ole mitään kynnystä tuoda sinne vanhoja ja kulahteita kamoja hirveällä hinnalla! Mielelläni kävisin jos siellä olisi hyviä vaatteita (ei vauvan) edes muutamassa pöydässä.

Vierailija
18/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa silloin.. Hyväkuntoista metsolaa ym. Ihan ilmaiseksi en myy mutta hyvään hintaan kuitenkin. Isommalle lapselle sopivia.

Vierailija
19/23 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt muutaman kerran ja kierrellyt ostamassa harvakseltaan.

Myyjänä kohtuullisesti hinnoiteltu merkkivaate myydään alta aikayksikön - ehkä huono fiilis myytävistä tuotteista johtuu tästä? Ostajat ovat tosi merkkitietoisia. Paidasta voidaan maksaa Huutiksen luokkaa, jos merkki ja malli ovat haluttuja. Pöytätuottoni on ollut aina tosi kova. Toisaalta tavaraa tosiaan varastetaan, eikä se oikein tunnu ketään kiinnostavan, mikä on tosi harmi. Ostajia on myös niin paljon, että pöytää pitäisi siivota usein, jotta kauppa kävisi.

Ostajana koen, että huippulöytöä varten pitäisi käydä tosi usein, koska kävijöitä on niin paljon. En olekaan jaksanut aikoihin kytätä mitään.

Kuuluuko jossain kirppiksellä viikkaus ja järjestely vuokraan? Se auttaisi tässä aikapulassa nyt kaikkein eniten.

Vierailija
20/23 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen aika sitten kävin siellä pyörähtämässä. Etsin tosin vähän isommille lapsille vaatetta, mutta eipä ollut. Ihan pienille kyllä näytti olevan vaikka mitä.

Joskus ennen löysin sieltä isompienkin vaatetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi