Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vekarakirppis

Vierailija
04.09.2011 |

mennyt mielestäni tosi huonoon suuntaan, paikka on ihan romua täynnä, lisäksi olen kuullut että pöydistä varastetaan ja paikan omistajat ovat laittaneet hyväntekeväisyyteen jätettyjä tavaroita uudestaan myyntiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydästäni varastettiin tässä taannoin Vekarakirppiksella se kaikkein arvokkain - ja kuitenkin vain muutaman kympin arvoinen - tuote. Aika laskelmoivaa ja ammattimaista. Ja harmi kannaltani.

Myös se harmittaa, että henkilökunnan suhtautuminen oli mielestäni melko välinpitämätöntä. Tilassa on tallentavat valvontakamerat, mutta henkilökunnan mukaan ne tallentavat vain 2-3 päivän ajalta ja sen jälkeen uusi tallenne ajetaan päälle. Mitä järkeä?!?Tuotteen varastaminenhan käy myyjälle ilmi vasta kun pöydän on tyhjentänyt ja varkaushan on voinut tapahtua jo ihan ensimmäisinä vuokrapäivinä! Kohdallani tapahtui juuri näin: Kävin siivoamassa pöytää kolmantena päivänä, jolloin huomasin kyseisen tuotteen puuttuvan - oletuksena tietenkin, että se oli myyty...

Jos joskun vien Vekarakirppikselle uudelleen tavaraa myyntiin, vien vain sellaista tavaraa, jonka menettäminen pitkäkyntisten käsiin ei jää harmittamaan.

Vierailija
22/23 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti asiaan reagoitu, kun eilen siellä asennettiin hälyttimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä ihmisiä, jotka tunkee sen pöytänsä ihan täyteen tavaraa. Ainakin minä ohitan sellaisen pöydän automaattisesti.

Huvittavin esimerkki oli ainakin viime lauantaina (ja edeltävänä sunnuntaina) nähty pöytä, jossa hirveä kasa vaatetta, ei millään lailla viikattuna, eikä edes kylttiä, että mitä kokoja on myynnissä! Ei sitä kasaa kukaan jaksanut alkaa penkomaan...

Itsekin olen viime aikoina ollut tyytymätön juuri vaatteiden hinta-laatu suhteeseen ko. kirpparilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi