Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei saa psykiatrista apua jos on epävakaa persoonalllisuus?

Vierailija
04.09.2011 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siellä käynneistä ei ole siellä työskentelevienkään mielestä mitään hyötyä.

Miksi kela edellyttää multa mtt-käyntejä eläkkeen vastineeksi, kun ne käynnit ei mua mitenkään hyödytä?

Vierailija
2/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan käsitä, että miks mun pitää käydä mtt.ssä koska siellä käynneistä ei ole siellä työskentelevienkään mielestä mitään hyötyä.

Miksi kela edellyttää multa mtt-käyntejä eläkkeen vastineeksi, kun ne käynnit ei mua mitenkään hyödytä?

Oletko sanonut, että tarvitsisit järeämpää apua? Mun tietojen mukaan terapiaan voi päästä kunnallisellakin puolella, jos vaan jaksaa taistella. Mitä jos ottaisit yhteyttä johonkin ylempään tahoon ja vaatisit päästä psykiatrin luo, jotta tekisitte sulle terapia-arvion?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis olen samoilla linjoilla, että mielenterveystoimiston hoitsut ei kyllä pääsääntöisesti osaa auttaa, jos on vähänkin hardcoremmasta päänupin ongelmasta kyse. Ajanhukkaa puolin ja toisin.

Vierailija
4/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saan jatkaa eläkkeellä ilman mtt-velvoitetta, kun siellä käynneistä ei ole kellekään mitään hyötyä.

Seuraava aika parin viikon päästä, ellen huomenna lämpsi päivystykseen..

Vierailija
5/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sä et sitä halua. Sä haluat vain kiukutella. Pitää itsekin tulla vastaan, jos haluaa tulla autetuksi.

Vierailija
6/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne kuluneet lauseet, joita ratkaisuksi ongelmiin tuputetaan tai pitääkö vaan hyväksyä se, ettei oikeata apua edes ole tarjolla, ainoastaan lisää lääkkeitä.

Lopetan lääkkeet kokonaan, ei niistä ole apua.

Vierailija
7/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, koska en ole pyytänyt syntyä kahdelle kusipäälle ja en ole pyytänyt että saan elää niiden kahden kusipään kanssa elämäni 16 ensimmäistä vuotta.

Vierailija
8/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et itse maksa (vain osittain jos hakee Kelan terapiaa) niin ei kukaan muukaan. Sitten on turha valittaa.

Vierailija
9/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvi maksaa mitään

Vierailija
10/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeilta ammattilaisilta, ei miltään pikkujuttuja ja pikkuongelmia hoitavilta lähäreiltä tai sairaanhoitajilta.

Mutta ei kannata tulla sanomaan ettenkö olisi apua ennen murhaa tai murhia yrittänyt saada..

Vierailija
11/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se terapia paljon vankilassa auta. Parannuttuasi huomaat että olet heittänyt elämäsi aivan hukkaan.

Vierailija
12/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huono sitoutumisennuste terapiaan eikä hän niinollen hyödy siitä mitään

Vierailija
13/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen yrittänyt kaikkeni, että teidän perhe, ainakin sinä ja vanhempi lapsesi saisitte apua. Toivottavasti ottivat tosissaan.

Vierailija
14/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hukkaan tämä elämä tälläkin tavalla valuu, mitään en siis menetä vaikka jonkun tappaisin ja siitä pari vuotta istuisin, ainakin jännittävää ja uutta tulisi elämään ja se täydellinen elämänmuutos josta haaveilen.

Turha tulla murhaoikeudenkäynnissä sanomaan ettenkö olisi apua halunnut...

Vierailija
15/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun ilahdutat meitä taas :)

Vierailija
16/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapia auttaa jos itse etsii sopivan terapeutin. Ei sille enää voi mitään jos on syntynyt paskoille vanhemmille, sen sijaan voi yrittää auttaa itseään nykyhetkessä.

Vierailija
17/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa...vaikka tuskinpa vaan jos entiset merkit paikkaansa pitävät.

Vierailija
18/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en ymmärrä miksi siitä pitäisi itse mitään maksaa.

Enhän maksa itse jos syöpään sairastun, vaan sossu maksaa.

Vierailija
19/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moderaattori tekee sinusta ilmoituksen poliisille, pääset vankilaan eikä tarvitse edes tappaa ketään.

Vierailija
20/41 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ymmärrän mitä varten terapia on, mutta sitä en ymmärrä miksi siitä pitäisi itse mitään maksaa.

Enhän maksa itse jos syöpään sairastun, vaan sossu maksaa.

Tästä olen kanssasi täysin samaan mieltä!

Oletko muuten ilmaissut halusi päästä terapiaan? Miksi ne sua mtt-toimistossa juoksuttavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi