Onko se isonenäinen uskis BB-talossa homo?
Jos ei, niin ihmettelen kuka nainen tuollaista akkamaista moraalinvartijaa jaksais katsella.
Kommentit (11)
Usko on ihmisen ja Jumalan välinen oma juttu. Jos Sebastian on onnellinen ja sinut Jumalansa kanssa, yrittää toimia ja tehdä elämässään oikein sekä välttää pahaa niin en oikein jaksa uskoa, että Jumalalle olisi mitään väliä sillä rakastaako Sebastian miestä vai naista..Ja kumman kanssa yönsä viettää =)
t. Uskovainen homoliittoja kannattava persu =)
no kyllä uskovainenkin voi olla homo,bi jne. se on eri asia harjoittaako tätä taipumustaan.
onko ollut tai haluaako joskus olla homosuhteessa. Sen oli maininnut, ettei kukaan tiedä hänen olevan bi. Tarkoitti varmaan sanoa, ettei kukaan tiennyt.
Itse olen uskonasioista sitä mieltä että suhde Jumalaan on Jumalan ja ihmisen itsensä välinen ja omatunto ( Jumalan puhe? ) säätelee ihmisen toimia..
Olen myös sitä mieltä, että kahden ihmisen välinen suhde, olivat he sitten mitä sukupuolta hyvänsä, ei sellaisenaan vahingoita muita, joten miksi se olisi kiellettyä? Onko mahdollista että joitakin Raamatun kirjoituksia tulkitaan väärin, koska olemmehan kaikki vain ihmisiä.
olivat siis sama ihminen, Jumalaan uskova biseksuaalinainen.
Onko nainen (akka) sinusta haukkumasana? Pidätkö naisia miehiä huonompina? Ei pidä ihmetellä, miksi naisen asema on maailmassa edelleen huonompi kuin miehen, kun naiseksi nimittäminenkin on pilkkaamista.
tuo seksuaalista suuntautumistaan noin esille, niin kyse ei ole mitenkään syvästä uskonnollisuudesta.
Käsittääkseni Raamattu tuomistee kylläkin homouden harjoittamisen, ei homoutta itsessään. Mutta jos uskis esittelee itsenä bi:ksi niin silloin se raja on jo ylitetty.
Luterialaiset, valtakirkko, ei pidä sitä missään nimessä syntinä. Moni on valmis siunaamaan homoliitotkin.
Sen sijaan esim. Luther-säätiö, SLEY, vanhoillislestadiolaiset ja kansanlähetys tuomitsevat homouden. Moni ajattelee, että Jumalan rakkaus voi parantaa homoudesta.
Itse olen uskossa ja ajattelen, että ihmisen seksuaalisuus on jatkumo 100 % heteroudesta 100 % homouteen ja Jumala on luonut kunkin meistä ainutlaatuiseksi ja jokainen sijoittuu jollekin kohtaa tuota janaa.
Raamattu kieltää homouden ja sanoo sen olevan syntiä. Miten siis homo voi olla uskossa koska hän tekee koko ajan syntiä olemalla homo?