Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä inhoan perjantai-iltoja!

Vierailija
26.08.2011 |

Kaikki on jossain tai lähdössä johonkin eikä netissä ole elämää missään ja minä vain istun lasten kanssa kotona. Tai oikeastaan lapset makaa ja minä istun.

Kraah! Perjantait voisi lopettaa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaupungille,uimahalliin,elokuviin ja ravintolaan tms? Kotona ei ole mikään pakko istua,minä tosin nautin juuri siitä kun saan istua kotona :D

Vierailija
2/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaunisia kavereita nuo. Siksihän minä täällä nalkissa olenkin.

Muut päivät on ihan ok, kun edes naamakirjassa ja näillä palstoilla on kunnolla elämää. Mutta nämä perjantait. :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla on aikaa itsellesi.Vuokraa leffoja,lue,mene saunaan ja tee kasvohoito jne.Onko miehesi joka perjantai pois vai oletko yh?

Vierailija
4/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tulee kotiin perjantain ja lauantain välisenä yönä ja lähtee sunnuntai-iltana.

Kiitos ehdotuksista, mutta en minä keksi, mitä haluaisin itseni kanssa tehdä. Tai siis tiedän, mutta en voi. Haluaisin viedä itseni pitkälle kävelylenkille...

Elokuvat ei kiinnosta, saunaan en voi iltaisin enää mennä, koska en voi märkäpäänä mennä nukkumaan. Kasvohoidoista taas en ymmärrä mitään. :) Kirjaan en jaksanut keskittyä, kun yritin lukea.

Verokortti pitäisi tilata, mutta ei huvita.

ap

Vierailija
5/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai moneltako oikein menet nukkumaan, jos et voi saunaan enää mennä illalla

Vierailija
6/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan niin elämääsi kyllästynyt ettet edes jaksa yrittää.Jos arkeni olisi tuollaista,saisi mies vaihtaa työpaikkaa tai keksiä jonkun muun ratkaisun.

Vierailija
7/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa villisti monta tuntia!

Vierailija
8/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoisin kunnolla ja rauhassa kodin, tekisin seuraavan päivän ruuat perheelle kaikessa rauhassa, ja rentoutuisin sitten kirjaa lukemalla.

Laatuaikaa, olla hetken omissa oloissaan ja saada lukea kirjaa, kun lapset nukkuvat.

Omituisia ihmisiä nykyään. Ei osata rentoutua, rauhoittua, tai käyttää hyväkseen sitä rauhallista hetkeä. Ainiin, unohdinkin, että eihän AV-mammat osta kuin eineksiä, eivätkä ulkoile, puhumattakaan kirjan lukemisesta. Tää ei ole kyllä sulle kohdistettu, vaan näin yleisesti AV-mammoille.

Vierailija
9/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset lähti yöksi mummolaan ja mä olen aivan yksin. Eikä pieneen mieleenkään tule lähteä mihinkään. Mä syön hyvää ruokaa eli kantarelleja ja sipulia voissa paistettuina, juon sidua, monta sidua.. Katson MUN suosikkiohjelmia telkusta,roikun netissä, luen RAUHASSA akkainlehtiä.... NAUTIN! Jalkahoidon voisi tehdä vielä kaikessa rauhassa... ahhhhhhh.

Vierailija
10/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus, mutta kun en koskaan käyttänyt sitä, annoin sen äidilleni, kun hänen omansa meni rikki. En silloin arvannut, että joskus vielä tulee tällainen elämänvaihe, jossa pitäisi mennä saunaan ihan vain ajankuluksi illalla. :)

Kyllä näitten hiusten kuivumiseen jokunen tunti menee, enkä minä kovin pitkään voi valvoa, koska lapseni jo nukkuvat. Se kun tarkoittaa sitä, että heräävät aamulla kuudelta...

Ei tämä onneksi ole pysyvä asiaintila, vaan ihan väliaikainen. Muutettiin kesällä ja mies tulee perässä, kun ehtii. Muutama kuukausi pitää kestää, sitten mieskin saa työnsä siirrettyä tänne.

ap

Vierailija
11/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset lähti yöksi mummolaan ja mä olen aivan yksin. Eikä pieneen mieleenkään tule lähteä mihinkään. Mä syön hyvää ruokaa eli kantarelleja ja sipulia voissa paistettuina, juon sidua, monta sidua.. Katson MUN suosikkiohjelmia telkusta,roikun netissä, luen RAUHASSA akkainlehtiä.... NAUTIN! Jalkahoidon voisi tehdä vielä kaikessa rauhassa... ahhhhhhh.

Sen jälkeen olin jo saanut olla yksin ihan piisalle. :)

ap

Vierailija
12/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se että rentoudut itseksesi.

Uskomatonta ettei ihminen keksi muuta ajanvietettä kuin facebook tai tämä palsta.

Vierailija
13/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla ei voi, koska lähes kaikki huoneet on varattuja. Ainoastaan keittiö ja olohuone on valvomisvyöhykettä.

Ja ruokaakin on huomiseksi jääkaapissa. Ja ihan itse tehtyä. :D

ap

Vierailija
14/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tulee kotiin perjantain ja lauantain välisenä yönä ja lähtee sunnuntai-iltana. Kiitos ehdotuksista, mutta en minä keksi, mitä haluaisin itseni kanssa tehdä. Tai siis tiedän, mutta en voi. Haluaisin viedä itseni pitkälle kävelylenkille... Elokuvat ei kiinnosta, saunaan en voi iltaisin enää mennä, koska en voi märkäpäänä mennä nukkumaan. Kasvohoidoista taas en ymmärrä mitään. :) Kirjaan en jaksanut keskittyä, kun yritin lukea. Verokortti pitäisi tilata, mutta ei huvita. ap

Olet ihminen, jolle mikään ei kelpaa. Tuolla asenteella se tulee olemaan surkeaa jatkossakin.

Vierailija
15/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se että rentoudut itseksesi.

Uskomatonta ettei ihminen keksi muuta ajanvietettä kuin facebook tai tämä palsta.

Mutta ei täällä kotona vaan ole mitään tekemistä. Varmaan johtuu siitäkin, että odottelen jo miestä kotiin. Ja haaveilen siitä lenkillelähdöstä.

Kirjan sain jokin aika sitten loppuun, eikä hyvän kirjan jälkeen voi heti aloittaa uutta. Kutonutkin olen jo kädet kipeiksi.

Meillä on lapset sairastaneet, joten koko viikko on oltu kotona. Tämä on siksi tavallistakin pahempi perjantai. Kaikki mahdollinen on ollut tehtynä jo viikon puolessavälissä...

ap

Vierailija
16/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihminen, jolle mikään ei kelpaa. Tuolla asenteella se tulee olemaan surkeaa jatkossakin.

Valitettavasti meni hutia. Elämäni olisi vallan mainiota, jos siitä otettaisiin perjantai-illat pois. Niin ja nämä sairastelut...

ap

Vierailija
17/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä ihmisiä kun sanoo etkö osaa RENTOUTUA.. siis täh tai samoin kun ottakaa laatuaikaa miehen kanssa.. ööh. meilä on joka ilta laatuaikaa ja rentoudun myös joka ilta lapseni nukumaan mentyä.. Miten jalkakylvyn tekiät tekee kyvyn itselleen?? siitäkin huomaan enemmän vaivaa kuin iloa .. Olen myös kyllästynyt pe iltoihin kun olen kotosalla yksin tai no lapsien jotka nukkumaan jo menevät.. huoh aina samaa tylsäää.. ootan että pääsisi taas katsomaan ihmisten ilmoille silloin kuin haluaa. niin baareihin!,lenkkipolulle! kaverin rykö istumaan tai mitä ikinä haluaakin tehdä..

Vierailija
18/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan vain sitä, ettei tarvitse lähteä mihinkään :). Tosin täytyy kyllä myöntää, että pitkän viikon jälkeen on ihanaa, kun lapset menevät viimein nukkumaan ;). Mutta ajatus siitä, että työpäivä on vasta maanantaina, on jo sinänsä miellyttävä. Minä taas inhoa sunnuntai-iltoja *puistatus*.

Vierailija
19/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt sain seuraa. :)

ap

Vierailija
20/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen terassille kera kirjan ja jalkakylpyvadin,otan siihen myös raspin ja kuorintavoiteen.Istun rauhassa lueskellen ainakin 20-30min ja sitten kuorin ja raspaan.Tämän jälkeen kuivaan jalat ja rasvaan ne,samalla teen hierovia liikkeitä kipeisiin kohtiin,sitten vaan sukat jalkaan.