Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuodatusta: Mulla ei ole yhtään oikeaa ystävää

Vierailija
03.09.2011 |

Ja syy on facebookin. Minuu veetuttaa kun jos laitan jonkun "linkin" "moniko pitää sinua millaisena ystävänä" ym , en saa ikinä yhtään vastausata, siksi olenkin itse vastaamatta noihin. Jos kuolisin, minua kaipaamaan jäisivät ehkä perheenjaäsenet, ei muut. Sen sijaan toisille satelee "tykkäyksiä" pilvin pimein, minulle ei. Ärh, ja ikää mulla on yli 40, mut aina olen ihan ulkopuolella... ihan aina.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaskaan ei mun tämänpäiväiseen statukseen ole tullut mitään kommentteja tai tykkäilyjä. Tästä on ennenkin täällä väännetty eikä ne ymmärrä, jotka ovat sosiaalisessa mediassa yhtä kotonaan kuin sosiaalisissa kanssakäymisissä livenäkin. Mä en ole kuin kala vedessä missään ja se näkyy. Taas tuli paha mieli ton paskanaamakirjan takia. Mulla ikää 35v joten aikuisia tässä ollaan, tuskin mä tästä muutun enää surkeilta sosiaalisilta taidoiltani miksikään. Ja ihan yhtä paljon se vieläkin sattuu jäädä aina ulkopuolelle.

Vierailija
2/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään huomionhakuiset persoonat tms?

Itse olen 40+, eikä kukaan fiksu kaverini ole FB:ssä tai jos onkin vain omien kavereidensa vuoksi ja suljettuna!

Teinien juttuja noi tykkäämiset jne:)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään huomionhakuiset persoonat tms? Itse olen 40+, eikä kukaan fiksu kaverini ole FB:ssä tai jos onkin vain omien kavereidensa vuoksi ja suljettuna! Teinien juttuja noi tykkäämiset jne:)!

Vierailija
4/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-tykkäämisille. Mutta jos ei sulla siis ole kavereita oikeassa elämässäkään, niin se tietty on ongelma. Ei munkaan statuksista aina kukaan tykkää, mutta en tykkää itsekään koskaan, koska musta koko "tykkää-juttu" on ihan tyhmä. Saatan käydäkin FB:ssä ehkä kerran viikossa ja statusta päivitän ehkä kerran kuussa enkä mitään "leivoin pullaa" -juttuja.

Mutta mulla on paljon kavereita ihan oikeassa olemassa ja se on ainoa, mikä merkkaa.