Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syys04mammat puntarille pitkästä aikaa!

04.11.2005 |

Viime viikolla taisi pino jäädä kokonaan pois? Itse en oikein ehtinyt remontti- ja muissa kiireissä pinoa aloittamaan, odottelin vaan että joku muu aloittaisi, mutta eipä näkynyt :-/ Nyt ei luovuteta siskot, eihän!

Palaan kohta kilotiedotteen kanssa, täytyy ensin kaivaa esille edellinen pino.

Ankkis

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5413144&p=3&tmode=1&smode…

Itselläni on mennyt ihan mukavasti, vaikken ole orjallisesti pisteitä laskenutkaan. Itse asiassa en ole enää ylipainoinen! *tuuletuksia* Tämän pituisen (173cm) normaalipainon rajat on 60 - 75 kg. Ja minulla painoa 74.7! Kipii!

Rivit siis:

Aloitus 80.0 (86.8)

Paino nyt 74.7

Kahden viikon pudotus 2.2kg

kokonaispudotus 5.3kg (12.1kg)

tavoite: No nyt olisi tavoitteena päästä sen verran alle tuon maagisen 75:n että joulumässäilytkään ei enää nostaisi painoa yli 75:n. Lopullinen tavoite jossain ensi kesässä on 65, ja siitä sitten vielä ehkä alaspäin oman olon mukaan.

Kipii, nyt tuntuu hyvältä! Menkatkin alkoi tänään joten elimistö toimii taas niinkuin pitääkin.

Ankkis

Vierailija
2/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kerrottavaa, kilo paukahti plussaa. Siinäpä se.

t. Tuttis luuseri, joka syö ja syö eikä laita mitään ylös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, täällä ollaan. Itsekuri pääsi löystymään pari viikkoa ja yhtä äkkiä vaaka näytti jo yli 74kg ja housut kiristi. Nyt on sitten 72,6kg viikon pisteiden laskun tuloksena, hyvä juttu, jospas se tästä. Muutenkin muutin hiukan syömissyssteemiä.

Ankkis, anteeksi kun puutun, mutta hiukan ihmettelen noita sun tavoitteita. Oliko sulla virhe tuossa pituudessa? En muista minkä pituinen olet verrattuna minuun. KUn minä olen 174cm ja 65kg alle on jo aika vähän. Tai itsellä siinä vaiheessa alkoi reistailla hormoonitoiminta ja mahtui koko 36 päälle....

Itsellä tavoite siis saada painoa tuonne 65-67kg tasolle tai lähinnä siihen että mahtuisi entiset vaatteet päälle.

Nyt olen päässyt myös liikkumaan enemmän, olen vain häipynyt, vaikka mies edelleen saapuu kotiin vasta kahdeksan pintaan.

Aavis

Vierailija
4/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut aamulla mennä vaa' alle, mutta alkuviikosta oli se sama, iänikuinen 88. Onneksi ei ole noussut. Huh.

Minä kyllä yritän olla ihmisiksi, mutta mitä väsyneempi olen, sitä enemmän lipsun. Jotensakin pysynyt homma hanskassa; hanskat vaan tuppaavat toisinaan olemaan hukkeessa :-/

Ei lopeteta paino-pinoilua, eihän?

Vierailija
5/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onko se sitten niin, että 60kg on vielä ihan normaalia.

Ok, anteeksi kun ihmettelen ja erilaisiahan me kaikki ollaan ruumiinrakenteeltamme, että turha verrata.

Niin ja luin myös tarkemmin sen että 65kg ja oman olon mukaan sen alle.

Höh, pitäisi keskittyä:/

Vierailija
6/14 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä täälläkin Ankkikselle ONNITTELUT!!!!VAUUUUUU!!!!!!!!

Oma olo tosi plösö.Vaakalle en edes mene!!!

Viimeks jumpassa sano et enää 4kertaa jälellä,eli 4viikkoa ja sit iski et mitää ei ole tapahtunu,samat housut puristaa vaik jumpattu on syksy!!!

Ehkä alan asennoitua siihen että loppuelämän olomuotoni on läski!

En vaa jaksa,herkut kyllä maistuu :-(

Ku poika oli tän ikänen ku typy nyt ni olin jo bikineissä rannalla...lisää masennusta mulle!

jatu

Vierailija
7/14 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa' assa en ole käynyt, tulos ei olis ainakaan miinusta.

Mun tilannehan on se että olen kyllä normaalipainoinen, mutten tosiaankaan tyytyväinen. Painan noin saman verran kuin ennen raskauksia, mutta silloin urheilin 5 x viikossa ja figuuri oli todellakin erinäköinen kuin nyt. Esikoisen jälkeen kroppa palautu aika hyvin, mutta nyt tuntuu ettei maha katoa minnekään. Takana vuosi jumppaa 2-3 kertaa viikossa, tosin nyt syksyllä olen käynyt noin kerran viikossa. Olen muutenkin aika aktiivinen ja pyrin kävelemään aina kun se on mahdollista. En herkuttele tai mässää kovin paljon, mutta joku mättää. Ja se joku on leivän ja muun hiilihydraattipitoisen liika syöminen. Ruualla menee vaan liikaa pastaa, riisiä yms. Niinä viikkoina kun paino on notkahtanut ala, olen tarkkaillut juuri hh:n syömistä. Mulla nämä rasva-asiat on niin takaraivossa, ettei niistä voi enää kiristää.

Nyt on ihan pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja karistaan ne 3-5 kiloa pois. Mua ärsyttää oma ulkomuoto. En vaadi itseltäni mahdottomia, enkä missin mittoja.

Vielä tuohon ihannepainoon. Koska olemme kaikki niin erilaisia rakentelta, joten vaikka olis saman pituisia, niin ihannepaino voi olla hyvinkin erilainen. Mä olen 166 pitkä, enkä ole yli 20 vuotiaana koskaan painanut alle 60, vaikka olenkin ollut hyvässä kunnossa. Joten mulla ei ole mitään mahdollisuutta (eikä tosin haluakaan) päästä alle 60.

Yritetään kannustaa toisiamme ja kyllä me saavutetaan tavoitteemme, jos vaan haluamme.

PL

Vierailija
8/14 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaanko kuitenkin tähän pinoon?

Hassua, nyt kun paino ei vähään aikaan ole muuttunut miksikään, mies sanoi minun ohentuneen ja pari vaatetta on ruvennut sopimaan...

Toissapäiväinen " olet mitä syöt" -ohjelma säikäytti minut pahanpäiväisesti. Nieleskelin itkua, kun ravitsemusterapeutti haukkui rouvan ruokavalion. Ei siinä mitään, pahalta se " viikkopöytä" näytti, mutta kuitenkin. Voi helvata.

Rupesin eilen pitämään ruokapäiväkirjaa. Tosi noloa kirjoittaa kaikki ylös, jos sen joku vaikka näkee :) Kirjoitan silti, kele.

Vierailija
9/14 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

87,5 kg!!!! Ei siinä muuten mitään juhlimista olisi, mutta edellisen kerran painoin saman verran, kun odotin Pyörskyä :) Eli alin paino n. kolmeen vuoteen, 88 kg:n pääsin Pyörskyn ja Väkkärän välissä, mutta en alle sen.

Kipii!

Vierailija
10/14 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa kertomaan kuulumisia, tulettehan...

Vierailija
11/14 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projekti ei kulje ei eteen ei taakse!!!Ei nyt vaa lähe tää homma kulkemaan..liikaa väsyttää ja masentaa ja sitä ajautuu syömään!

Ihan kauhistuttaa jo ens kesä et jos en mitää ole saanu aikaseks.

Se on kumma..katson itseäni,yök!!!Maha kamala löllö!!!Päätän että sen pitää lähteä ja sitten tulee keksi,karkki,suklaa...no syönpä tän vielä!!!

Puuttuu itsekuri!

jatu

Vierailija
12/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo urakka päätöksessä kun ei pysy ees päätöksessä... noh jos reissun jälkeen taas alkaisi tosissaan, pakko ottaa tuo ukko vartijaksi, yksin en näköjään pysty. Työkuviot stressaa ihan älytön ja stressiinin syön ja syön. Parisataa oli miinusta ed. vkoon mutta sillä ei juhlita, kun tuli toista kiloo lisää tässä. Yritän roikkua mukana. Jospa tsemiä ois viikon päästä eri tavalla, pakkokin, kun ei oo varaa ostaa uusia työvermeitä kauheesti, ei viitsi koko jakkupuvustoa uusia typerän mänkkäämisen takia :(

Tuttis

Vierailija
13/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ankkis ja ayap!!!!!!! Ootte upeita naisia! Pysykää kannustamassa meitä muitakin, jookos ;)

Vierailija
14/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut tulla viikonloppuna kun miehet tekivät koko ajan remppaa ja töitä, ja minäkö sitten vain koneella kukkuisin... Niin ja vaa' alla käynti jäi... seli seli. Tässä kuitenkin tämän aamun lukemat.

Aloitus 80.0 (86.8)

Paino viime viikolla 74.7 (vai oliko se 74.8? En viitsi tarkistaa.)

Paino nyt 74.4

Viikkopudotus -300g (tai 400)

Kokonaispudotus -5.6kg (-12.4kg)

Eli alaspäin mennään, vaikkei yhtä rivakkaa tahtia kuin viimeksi. Hyvä niin. Vähän hirvittää miten painon kanssa käy Levillä.

Jatu ja Tuttis ja muut joilla tahmaa: Painonvartijat, painonvartijat... Tuloksia tulee ja siinä sivussa oppii syömään oikein. Tai edes ruokapäiväkirja, niin että näkee mitä on tullut syötyä.

T. Ankkis