Milloin ja millainen oli neitsyytesi menetys? hävettikö?
Olitiko pojan/tytön kanssa tosissaan vai halusitko vain impeydestäsi eroon?
Kommentit (24)
Olin tuolloin 14vuotias ja poika taisi olla 17vuotias.Tapasin pojan samana iltana ja en sen jälkeen tuota poikaa nähnyt.
Tapahtui hänen kotonaan järjettömän kovalla sohvalla.
Olisihan se voinut paremminkin mennä,viikko tuon jälkeen tapasin nykyisen aviomieheni :)
Seurustelua takana muutama kuukausi. Oli hiukan onneton yritys, ei sattunut, mutta jostain syystä nauratti molempia pirusti:D Ei hävetä, oli hauskaa ja seuraavilla kerroilla sujui jo paremmin:] Ollaan edelleen tänä päivänäkin yhdessä (21&22v), kihloissa ja odotetaan esikoistamme.
Neitsyyden menetys ei minulle ollut mikään tajuttoman suuri juttu, seksiä siinä missä muutkin kerrat, mutta onhan se tietty kiva, että homma tuli tehtyä jonkun ihan fiksun kaverin kanssa ja ehkäisystä pidettiin huoli.
..ja tuntenut nykyisen avokkini muutaman viikon. Hänen vanhemmillaan oltiin ja neitsyyteni nolotti minua, joten en siitä kertonut etukäteen. Kyllähän hän sen sitten tajusi, koska minuun sattui aika paljon. Sitten hidastettiin vähän tahtia. Kivuista huolimatta oli ihana kokemus ja olin todella onnellinen koko ajan. Olin (ja olen vieläkin) niin rakastunut. Ei siis hävetä yhtään.
Jälkeenpäin olen ihmetellyt, että miksi en neitsyyttäni uskaltanut etukäteen kertoa. Kaippa se silloin teinimpänä vain oli niin kauhean iso asia kun kaikki kaverit olivat omansa menettäneet jo 15 kesäisinä.
Olin 29v. Hävetti ennen tapahtumaa, että olin niin "vanha".