Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin ja millainen oli neitsyytesi menetys? hävettikö?

Vierailija
03.09.2011 |

Olitiko pojan/tytön kanssa tosissaan vai halusitko vain impeydestäsi eroon?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 29v. Hävetti ennen tapahtumaa, että olin niin "vanha".

Vierailija
22/24 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin 14vuotias ja poika taisi olla 17vuotias.Tapasin pojan samana iltana ja en sen jälkeen tuota poikaa nähnyt.

Tapahtui hänen kotonaan järjettömän kovalla sohvalla.

Olisihan se voinut paremminkin mennä,viikko tuon jälkeen tapasin nykyisen aviomieheni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelua takana muutama kuukausi. Oli hiukan onneton yritys, ei sattunut, mutta jostain syystä nauratti molempia pirusti:D Ei hävetä, oli hauskaa ja seuraavilla kerroilla sujui jo paremmin:] Ollaan edelleen tänä päivänäkin yhdessä (21&22v), kihloissa ja odotetaan esikoistamme.

Neitsyyden menetys ei minulle ollut mikään tajuttoman suuri juttu, seksiä siinä missä muutkin kerrat, mutta onhan se tietty kiva, että homma tuli tehtyä jonkun ihan fiksun kaverin kanssa ja ehkäisystä pidettiin huoli.

Vierailija
24/24 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja tuntenut nykyisen avokkini muutaman viikon. Hänen vanhemmillaan oltiin ja neitsyyteni nolotti minua, joten en siitä kertonut etukäteen. Kyllähän hän sen sitten tajusi, koska minuun sattui aika paljon. Sitten hidastettiin vähän tahtia. Kivuista huolimatta oli ihana kokemus ja olin todella onnellinen koko ajan. Olin (ja olen vieläkin) niin rakastunut. Ei siis hävetä yhtään.

Jälkeenpäin olen ihmetellyt, että miksi en neitsyyttäni uskaltanut etukäteen kertoa. Kaippa se silloin teinimpänä vain oli niin kauhean iso asia kun kaikki kaverit olivat omansa menettäneet jo 15 kesäisinä.