Milloin ja millainen oli neitsyytesi menetys? hävettikö?
Olitiko pojan/tytön kanssa tosissaan vai halusitko vain impeydestäsi eroon?
Kommentit (24)
olin 13 vuotias ja tyttö oli 17 vuotias, en saanut sisälle niin tytön piti se laittaa ja mukavaa oli.
Nykyisen kumppanini kanssa omassa sängyssäni, minä 17 ja hän 21 :) Oltiin seurusteltu muutamia kuukausia jo eikä tilanne todellakaan ollut hävettävä, sattui pirusti eikä varsinaista seksiä saatu ensimmäisellä yrityksellä sen vuoksi aikaan mutta olin silti onnellinen.
Tapahtui juhannuksena teltassa samanikäisen poikaystävän kanssa. Ihan ok kokemus.
mies 30v
Oltiin deittailtu jonkin aikaa. Eka kerta oli aivan mahtava, mies oli niin taitava. Eikä se edes sattunut, vähän tuli verta.
Ensin sain kyllä taivaallista suuseksiä yms.
Kaipaan edellen seksielämääni hänen kanssaan, senkälkeen ei ole samanlaista tullut vastaan.
JA ei, ei todellakaan hävetä. Lämmöllä muistelen.
Olin 17v2kk ja ollut mieheni kanssa 2kk yhdessä, hän oli lähes 24v.
Siitä on pian 19v...
mutta mieheni ei vain osannut eikä sitten enää halunnutkaan. Itse en kestänyt ajatusta että olisin vielä 19-vuotiaana neitsyt joten etsin netistä seksiseuraa. Kyllä hävettää.
outo ajatus.
Hääyönä tapahtui, sattuihan se vaikka olin hyvin lämmitetty ja kiimoissani.
Tapahtui vappuaattona vakituisen poikaystävän kanssa, kun olin 19-vuotias. Sattui, muttei tullut verta. Varmaan niin hyvä kokemus kuin se voi olla, koska olin ensimmäistä kertaa oikeasti rakastunut ja niin oli poikakin.
Olin 20, kauhean vanhaksi tunsin itseni ja kovat paineet päästä kokemaan seksi. Poikaystävän kanssa olin, en kertonut sille neitsyydestä. Ehkä arvas kuitenkin kun jännitti. Ei verta eikä kipua.
poikakaverini oli samaikäinen, oltiin seurusteltu yli puoli vuotta. Molempien eka kerta. Olin hieman humalassa, paikka oli kova lattia (poika kuitenkin alla) ja sattui. Halusin lopettaa melkein heti. Verta ei tullut. Seuraavilla kerroilla onnistui paremmin ja oli mukavampaa. :)
Olin 16v. ja mies varmaan 10 vuottavanhempi. Törmättiin baarissa (kyllä, olin alaikäisenä siellä) ja asiat johtivat sitten seuraavaan. Ei tainnut sattua, mutta varmaksi en mene vannomaan koska en todellakaan ollut selvinpäin.
Eipä kyllä hävetä. Minulle tuolla neitsyydellä ei ole ollut mitään arvoa.
poikakaverin isoveljen kanssa humalassa.
Ei hävetä.
nyt ollaan 23-v ja vielä yhdessä, tosissaan oltiin siis silloin. En kyllä ymmärrä miksi olisi hävettänyt, jännitti suuresti kylläkin. Aikaisemmin oltiin harrastettu käsipeliä ja suuseksiä parin kuukauden ajan, eli oli jo vähän kokemuspohjaa.
Olin päättänyt tappaa itseni ja mutta neitsyenä en halunnut täältä lähteä. Menin ravintolaan ja sieltä löytyi apua :-). Toimitus tapahtui miehen kämpillä.
Kaksi viikkoa myöhemmin tapasin nykyisen mieheni ja itsemurha-ajatuksetkin unohtuivat.
Oltiin vakavissamme yhdessä poikakaverin kanssa. Asuttiin yhdessä, ja oltiin seurusteltu siinä vaiheessa 2v, josta viimeisen vuoden aikana yritetty seksiä useasti.
Se neitsyyden menetys vai se, että oli neitsyt? Kummallinen kysymys.
laivalla ei tapahtunut muutakuin tanssimme,pussailimme ja istuimme sylikkäin. Kotinn tullessa soittelimme muutaman viikon ja sitten sovimme treffit miehen kotiin.Hän oli tehnyt ruokaa,joimme viiniä.Kaikki tapahtui täydellisesti,se oli kuin satua.Tapailimme aina välillä vuosienkin jälkeen
Olin 23v ja tapahtui hääyönä. Oli kaikin puolin mukavaa. :)