Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se kertoo jos mies on valmis laittamaan munakuvan kunhan ensin saa naiselta vastaavan

Vierailija
11.01.2025 |

Kuvan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakuva naiselta?

Vierailija
2/18 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit pyytää ja lähettelee moisia.

Sitten ihmettelevät, kun kuva leviää ties mihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo typeryydestä.

Vierailija
4/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarjota muuta kuin pääsiäismunakuvia.

Vierailija
5/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tarjota muuta kuin pääsiäismunakuvia.

Minulla ei niitäkään. No kananmunapaketista voin pyynnöstä laittaa kuvia.

Vierailija
6/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootit pyytää ja lähettelee moisia.

Sitten ihmettelevät, kun kuva leviää ties mihin...

Ei ne siitä kuvan leviämisestä välitä kun harva tunnistaa pelkästään kikkelin kuvasta ketään 

Vierailija
7/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munakuva naiselta?

Jos naisen aviomies suostuu kuvattavaksi? Nykyään on kaikenlaista!😏

Vierailija
8/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi idiootti on henkilö joka alkaa pyytelemään kuvia sukupuolielimistä. Olen kuullut että sellaista ei ole tapahtunut kuin 2 kertaa sähköisen viestinnän historiassa

Vierailija
9/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika homo on jos munakuvia odottelee transulta

Vierailija
10/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena Karvonen kirjoitti:

Kyllä minä ainakin joskus vuosia sitten sain kikkelikuvia ilman että itse lähetin mitään

Olen naishenkilö

Pyysitkö?

Vierailija
11/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tylsinä hetkinä ollut jossain chatissa. Melkein kaikki miehet alkavat pyytämään Luvia, mutta ei kaikki. Osa vaan jutustelee mukavia. Hyviä hetkiä, kun osa miehistä lupaa mulle palkinnoksi kuvan kullistaan, jos annan nuden. On kyllä varsinainen palkinto. :)

Vierailija
12/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun tää kysymyksenasettelu luo ikäänkuin tilannetta, jossa naiset tai edes yksi nainen jossakin kärttäisi munakuvia 😆 ja mies sitten joutuisi oikein haastamaan itseään että NO OKEI, voin lähettää kuvan kikkelistäni JOS ensin sinä lähetät vastaavan pimpistä. Justiinsa.

Ite oon saanut muutamankin häiriköintimunakuvan somessa ja yhden yhtäkkiä sähköpostitse muuten lupaavan oloiselta mieheltä, just kun keskustelu oli menossa mielenkiintoiseksi. Ikinä en ole pyytänyt enkä halunnut. 

Vierailija
13/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nähdä minkä värisiä munia sä olet löytänyt,a😀

Vierailija
14/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan pyytämättä laittanut tapailumiehelle pari sensuellia tissi- ja pyllykuvaa itsestäni alusvaatteissa 😀 En oo koskaan saanu dickpickiä takaisin! En kyllä ehkä haluaisikaan ihan suoraa muna pystyssä -kuvaa, mutta jotain pientä paljastavaa katsoisin ihan mielelläni. Hän ainakin tykkäsi kovasti niistä mitä minä laitoin.

Vierailija
15/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempaa toisen kiihottamista parisuhteessa kun laittaa paljastavia kuvia. Meillä ainakin toimii ja tiedän muitakin pariskuntia joilla osa niinsanottua esileikkiä. 

Tässä ei todennäköisesti tarkoitettu parisuhdetta. 

Mies innostuu kun tissi tai pimppi kuvan pistää ja samalla itsekin. 

N44 

Vierailija
16/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan noita pääsiäis munia taas saa. Karjalaistaustaisena  tiedänkin, että munia myös värjättiin eritavoin, pitääkin nyt ehdottaa ukolle, olis piristävää saada hiukka eri värejäkin kehiin.

Vierailija
17/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen parempaa toisen kiihottamista parisuhteessa kun laittaa paljastavia kuvia. Meillä ainakin toimii ja tiedän muitakin pariskuntia joilla osa niinsanottua esileikkiä. 

N44 

Olen samaa mieltä, toimii hyvänä esileikkinä seksikumppanin kanssa. Ja vaikka ne molempien värkit näyttää kuvissa aina lähes samalta kun edellinen kuva mutta kun tietää että että se on just nyt mulle otettu niin kiihottaahan se.

Vierailija
18/18 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44 

Parisuhteessa kyllä on ok ja olen itsekin lähettänyt bf:ille esim alusvaatekuvissa ja ehkä kuvan myös tisseissä tai muualtakin. Mutta jos oot päässy just jutteluun jonkun jätkän kanssa ja heti aletaan kärttämään nudeja tai vähintään heruja, niin on turn off. Ja kyllä, oon törmänny chateissa ja tinderissäkin miehiin, jotka vaan randomisti lähettää dp:n ja odottaa, että kiihotun kuvasta niin paljon, että lähetän takaisin kuvan märästä pillusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä