Mini-Poppoossa tänään klo 11
Äiti kahden (ainakin, voi olla että oli useampi) tenavan kanssa, tytön ja pojan. Äiti laitteli tavaroita myyntiin, mukulat juoksivat ja ajoivat täysillä potkumopoilla ympäri, ympäri, ympäri, ympäri kauppaa.... Hirveä huuto koko ajan. Ja äiti huuteli paikalle menemättä että Miroo, Miroo, oohan nyt... Oma lapseni pelkäsi ja lähdimme pois ilman ostoksia.
Miksei ihminen voi pitää lapsiaan kurissa vaan antaa niitten riehua KAUPASSA hullun lailla?!
Kommentit (11)
olin yhtä aikaa perjantaina tuolla kirppiksellä ja todella itsekin ärsyynnyin tuon äidin käytöksestä, kun ei hillinnyt lapsiaan yhtään. Siinä ne tyttö ja poika tähtipuvuissaan riehiuvat..
veteli pari muksua sillä mopolla ympäri kirppistä kamalaa vauhtia. Viime viikolla taas yks poika huristeli samaisella mopolla mun kintuille.
Pitäisköhän pyytää, että poistaisivat ton mopon kokonaan leikkipaikalta?
kyllä ne mopot siellä saa olla. Ongelmahan ovat nuo kurittomat muksut, tai oikeasti niiden äidit. Oikeasti, jos mopoja ym leluja ei leikkipaikalla ole niin ne samat kurittomat muksut vetävät sitten leluja myyntihyllyistä, tai keksivät kiipeillä myyntitiskeille tai jotain muuta luovaa, ja äidit hymistelevät.
mitä touhua kun ei lapsia vahdita!
Stockan lastenosastolla ja lelukaupassa ja kirjakaupassa lasten osastolla ja kirjaston lastenosastolla ym missä lapsille tarkoittua tavaraa on?????
Ja ei, äiti ei voi vahtia niitä lapsia samaan aikaan kun etsii vaatteita lapsilleen ja muistakaa nyt herneen nenäänne vetäneet arvon rouvat että kyseessä on lastentarvikekirppis. Sinne ei tarvitse mennä jos ei lapsia kestä.
mutta kävin tänään ekaa kertaan Kaivokselassa Jane-kirppiksellä joka oli mielestäni paljon kivempi ja parempi kuin minipoppoo. Sielläkin oli leikkipaikka, tosin sijoitettu huonosti niin että ostoksia tehdessä sinne ei näe kuten minipoppoossa.
olen samaa mieltä ap.n kanssa, tuollaista käytöstä ei pitäisi lapsilta sallia ja tuon takia en jaksa enää mennä koko minipoppooseen, aina hirveä meno päällä.
Kyllä kaupassa pitää komentaa lapsia.
poikaa, iät 5v, 3v ja 1v ja kyllä he TODELLAKIN osaavat käyttäytyä niin, etteivät häiritse muita asiakkaita, kun itse laittelen myyntipöytää tai teen ostoksia. Ja poikani ovat muutoin aika vilkkaita. Heillä on selvät sävelet: leikkipaikalta EI poistuta. Raja menee siinä kaapin ja sohvan kulmilla. Leluja ei heitellä, ei juosta, ei huudeta. Leluja ei oteta muiden kädestä. Mopolla olen antanut luvan ajaa siinä oven edessä (mistä ennen mentiin vaunumyymälän puolelle). Jos joku lapsista ei jaksa käyttäytyä asiaankuuluvasti, otan hänet istumaan kahvilan puolelle ja annan banaania tms että istuu paikalla, tai sitten saa tulla minun kanssani kiertämään kirpparipöytiä. Tai sitten istuu lukemaan kirjaa, joita pidän aina mukana. 1-vuotias on kyllä yleensä rattaissa mukanani.
Jos lapset huutavat ja riehuvat kaupassa niin, että muut lapset pelkäävät, ei se ole sopivaa käytöstä EDES lastenvaatekirpparille. Ja kyllä ostosten etonkin aikana, ja oman pöydän laiton, aikana vanhemmat ovat vastuussa lstensa käyttäytymisestä! Likkipaikka on suijoitettu niin, ett'ä vanhempi TODELLAKIN VOI vahtia lapsia yhtä aikaa kun tekee ostoksia.
pitäisi tehdä sillä aikaa kun niiden äidit etsivät ostettavaa/laittavat omia pöytiään? Kulkea käsi kädessä ja suu supussa?? Eiköhän se mopo ole sinne hankittu juuri sitä varten, että lapset voivat sillä sillä aikaa leikkiä kun äiti tekee ostoksia. Ei lapsia kiinnosta katsella vaatteita kirppareilla vaan leikkiä. Kyllä minäkin mielummin päästän lapseni ajamaan sillä mopolla kuin tosiaan repimään niitä myytävänä olevia leluja muista pöydistä. Ja ei, äiti ei voi vahtia niitä lapsia samaan aikaan kun etsii vaatteita lapsilleen ja muistakaa nyt herneen nenäänne vetäneet arvon rouvat että kyseessä on lastentarvikekirppis. Sinne ei tarvitse mennä jos ei lapsia kestä.
on niin, ettei sinne edes näe, eivätkö lapset ole vielä vallattomampia?
mutta kävin tänään ekaa kertaan Kaivokselassa Jane-kirppiksellä joka oli mielestäni paljon kivempi ja parempi kuin minipoppoo. Sielläkin oli leikkipaikka, tosin sijoitettu huonosti niin että ostoksia tehdessä sinne ei näe kuten minipoppoossa.
olen samaa mieltä ap.n kanssa, tuollaista käytöstä ei pitäisi lapsilta sallia ja tuon takia en jaksa enää mennä koko minipoppooseen, aina hirveä meno päällä.
pitäisi tehdä sillä aikaa kun niiden äidit etsivät ostettavaa/laittavat omia pöytiään? Kulkea käsi kädessä ja suu supussa?? Eiköhän se mopo ole sinne hankittu juuri sitä varten, että lapset voivat sillä sillä aikaa leikkiä kun äiti tekee ostoksia. Ei lapsia kiinnosta katsella vaatteita kirppareilla vaan leikkiä. Kyllä minäkin mielummin päästän lapseni ajamaan sillä mopolla kuin tosiaan repimään niitä myytävänä olevia leluja muista pöydistä. Ja ei, äiti ei voi vahtia niitä lapsia samaan aikaan kun etsii vaatteita lapsilleen ja muistakaa nyt herneen nenäänne vetäneet arvon rouvat että kyseessä on lastentarvikekirppis. Sinne ei tarvitse mennä jos ei lapsia kestä.
olen monesti saanut pelätä että joku ajaa mopolla kannoille. Yleisesti ihmettelen kun kirppareilla lapset huutelevat äitejänsä nii äidit vaan huutelevat penkomisensa lomasta takaisin menemättä katsomaan mitä lapsukaisella on asiana. Tai sitten äidit kuljuvat lapsiansa edelleenmenemättä katsomaan missä lapsukaiset menevät.