Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon viimeisilläni raskaana enkä jaksa oikein tehdä mitään.

Vierailija
02.09.2011 |

Roikun sitten täällä, ja tulee tympeä olo. Tsempatkaa mua, että menisin vaikka imuroimaan alakertaa tai jotain. On vaan niin löysä ja saamaton olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis jostain puhtia päiviin! Pahinta on se aika päivästä, kun olen yksin. Isommat koulussa ja eskarissa, niin en saa mitään aikaiseksi. Ja tympeä olo vaan lisääntyy...

Vierailija
2/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa. Saako niistä isommista lapsista jotain pakkopuhtia, kun on kuitenkin jaksettava niidenkin kanssa touhuta?

Tyhmää valittaa. Mulla ei ole nyt mitään niin mukaansa tempaavaa kirjaakaan luettavana, että jaksaisin paneutua... Jos imuroisin alakerran, niin ehkä tulis jotenkin reippaampi olo.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vitsaileekin, että taitaa olla tylsää seuraa perhe, kun silloin touhuat, kun kaikki kotona :).

Mutta kaikenkaikkiaan teen tooosi vähän mitään järkevää.. Tänään olen laittanut pyykit kaappiin ja yhden koneellisen kuivumaan. Enpä sitten muuta :/

Netissä roikun minäkin..

Vierailija
4/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko jaksaa laskettuun 3 vkoa.Välillä tuntuu että kuolen. Ehkä siksikin että tuplaraskauskilot tässä kropassa.Entisetkääen ei lähtenyt pois kun aloin uutta kerryttämään.Kohta iskee virtapiikki ja sit jaksaa mitä vaan. Mulla aina viimenen viikko ollut ihan hullua huseeraamista.Pitää tehdä vielä kun kerkee.

Vierailija
5/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäännäköistä tekemisen meininkiä.

Mieluiten vain surffailisin täällä ja söisin jäätelöä.

Vauva syntyy viikon sisällä ja täältä löytyy myös 5,5v ja alle 2v.

Jos saisin aikaiseksi edes silittää pyykkiä tänään.

Pitäisi varmaan alkaa pakkailemaan sairaalakassiakin...

Vierailija
6/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne pitää todellakin kiireisenä. Ruokaa pitää laittaa, pyykkiä pestä ja kun tilaisuus tulee, lähden shoppailemaan tai leffaan. Mulla on nyt ihan reipas olo, mutta koko ajan tulee raihnaisemmaksi, joten en tiedä, kauanko jaksan huhkia.

Mun itse asiassa pitäis lukea tenttiin, mutta se ei inspiroi yhtään, nukahdan heti. Ja mulla rv 40+3, mutta vielä tässä voi mennä kaksikin viikkoa. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi