Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiosta viikko ja pahoinvointia jo nyt???

Vierailija
02.09.2011 |

Yhdynnässä olimme ovulaation jälkeisenä päivänä, koska ei varsinaisesti olla aktiivisesti "yrittämässä" pikkukakkosta vaan saa tulla sitten kun tahtoo. :) Eli luulisi, ettei raskautuminen ole edes ollut kovin todennäköistä. Tänään kuitenkin alkanut kova päänsärky ja piti käydä vessassa kyökkimässä pahaa oloa pois kera vatsahappojen... Ai että muistui esikon odotusajan alkutaival mieleen oikein suloisen katkerasti... :D Mutta siis luulis, ettei vielä voi olla ainakaan pahoinvointia, kun ehkä vasta juuri kiinnittyy..?!?!?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän