Vedenkestävä reppu? Onko sellaista?
Koululaisella on Dakine-reppu ja se näköjään kestä vettä. Kolmena peräkkäisenä päivänä on satanut iltapäivällä ja reppu on ollut ihan märkä myös sisäpuolelle jne. irtopaperit märkinä ym.
Minkämerkkiset reput olisi vedenkestäviä?
Kommentit (11)
Hintalappukin on kyllä sen mukainen.
Mua ällisteltiin tänä syksynä, kun olen ostanut jotain 69-79 e reppuja meidän perheeseen, mut minusta tuo hintalisä vedenpitävästä repusta laadukkaaseen muuhun reppuun ei ole isokaan. Meidän vanhin vedenpitävä reppu on jo 10 v vanha, joten kyse ei ole edes mistään vuoden ostoksesta.
Niin meillä siis Haglöfsin reppuja. Nyt jo 3x eli miehellä, pojalla ja mulla.
Mua ällisteltiin tänä syksynä, kun olen ostanut jotain 69-79 e reppuja meidän perheeseen, mut minusta tuo hintalisä vedenpitävästä repusta laadukkaaseen muuhun reppuun ei ole isokaan. Meidän vanhin vedenpitävä reppu on jo 10 v vanha, joten kyse ei ole edes mistään vuoden ostoksesta.
Niin meillä siis Haglöfsin reppuja. Nyt jo 3x eli miehellä, pojalla ja mulla.
Katselin juuri noita Haglöfsin reppuja. Hassua ostaa koululaiselle reppu, josta mainostetaan, että siinä on kaksi jäähakkupidikettä :)
Mutta tosiaan vedenkesto-ominaisuus olisi tosi tarpeen näillä säillä. Ikävää, jos kirjat ym. kastuu.
Kannattaa katsella partioaitan/partiovarusteen nettikauppoja (riippuen missä päin asut) tai vaikka käydä kaupassa tutkimassa. Sieltä löytyy varmasti iso valikoima vedenkestävää kassia ja reppua.
kestäneet kuivina toistaiseksi Jan boots merkkisessä repussa, vaikka ulkona ollut kaatosade.
sateessa kuin sateessa esim. Puma repuilla (ei edes kalliita), Eastpack (tai joku sellainen) ja Jansport, Columbia...
Olen kyllä kuvitellut et reput ovat ylipäätään vedenkestäviä...
Me ollaan ostettu reput yleensä urheiluliikkeistä joten markettien ihan halppiksista en osaa sanoa mitään.
Ainoastaan kerran oli mennyt vetoketjun kohdasta vesi sisään. Ja pilannut oppitunnille tekemäni kalvot! Siinä oli auskuparka ihmeissään, kun kesken tunnin huomasi, että kalvo ei irtoakaan aluspaperistaan enää.... :)
Meillä on sellainen. Hinta oli muistaakseni kalliinpuoleinen, mutta nyt 4 vuoden käytön jälkeen voidaan todeta, että tuo väsky saattaa olla suorastaan ikuinen. Hinta per kyttövuosi tullee siis suorastaan edulliseksi. Suosittelen siis Ortlieb-merkkiä. Meillä on saatettu ostaa Lassin Retkiaitasta.
Mun ekaluokkalainen unohti reppunsa kaatosateeseen iltapäiväkerhon ajaksi, mutta sisältä reppu oli kuiva.
Erätukun reppu testatusti kestää vettä ja mukana pohjassa pienessä taskussa tulee sadesuoja