Oletko saanut O:n joskus "vahingossa"
Oletko saanut joskus tyydytyksen hassussa tilanteessa?
Mulle kävi kerran niin, että kylpylän pore nasahti sitten juuri sinne. Suihku oli vissiin niin voimakas, että tuli ihan sekunneissa ja väkisin, en oikein edes halunnu mutta estääkään sitä ei voinut. Oli siinä pokassa pitelemistä. :)
Kommentit (44)
sain orgasmin traktoria ajaessa. Vuosia sitten olimme sukulaisissa heinähommissa. Ajoin vanhaa traktoria jonka penkki tärisi hirveästi, minulla on kovin kiimainen olo ja tunsin kuinka ylläen aloin kokemaan samaa hytinää kun seksissä. Ja sitten PAM, otsi voimaksa orkku lävisti lantion. :) mahtavaa oli ja olin aivan ihmeissäni.
Elämäni ensimmäisen orgasmin koin 8. luokalla koulussa. Olin kiltti ja tunnollinen tyttö, joka oli aina ajoissa paikalla. Yhden kerran kuitenkin myöhästyin. Kävellessäni luokkaa kohti kauhealla kiireellä, sain orgasmin ilman mitään fyysistä ärsykettä. En silloin edes tiennyt, että se oli orgasmi.
Toisen orgasmin koin myös yläasteikäisenä kuntosalilla siinä laitteessa, jossa roikutaan käsivarsien varassa ja nostetaan vatsalihaksilla jalkoja koukkuun.
Nykyään jos on yhtään pidempi tauko seksistä, niin saan unissani orgasmeja ilman, että edes näen mitään seksiunta.
unissani, heräsin oikein siihen "kouristeluun". Oli varmaan voimakkain orgasmi ikinä.
Näin kyllä jotain seksiuntakin siinä.
Olen kyllä saanut orgasmin kerran ennenkin nukkuessani, mutta siitä on aikaa varmaan 10 vuotta. Eli harvinaista on.
Unissani kyllä, yleensä olen nähnyt jotain masturbointiunta ja sitten herännyt laukeamiseen. Tosin aamulla kunnolla herätessä olen miettinyt, että olikohan se unta vai totta mutta siltä vaikuttaa, että laukeaminen on ihan aito ja tietääkseni en ole itseäni fyysisesti tyydyttänytkään unissani (kädet jossain ihan muualla). Mikä ironisinta, seksissä en sitten olekaan koskaan lauennut.
Eka orgasmi myös tuli vahingossa joskus kuudesluokkalaisena, tein läksyjä ja ajatuksissani heiluttelin kynää jalkojen välissä. Osui jatkuvasti siinä heiluessaan sopivaan paikkaan ja orgasmi tuli vahingossa. Osasin epäillä orgasmiksi.
olen aina ostanut vokaalini tietoisesti.
olen aina ostanut vokaalini tietoisesti.
Minulla tuli kerran bussissa orkku kesken työmatkan, kardaani jyskytti niin mukavasti, että housut kastu....
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:27"]
Aijai, viime yönä sain taas mahtavan uniorkun, vieläkin hymyilyttää. Jännä miten niitä tuleekin, sillä kun siihen heräsin, olivat käteni kaukana ja olin ihan normaalisti selälläni nukkumassa.
[/quote]
Miehenä on aamulla hyvin muistuttavana asiana mukavista unista spermaiset bokserit joista hyvällä tuurilla menny läpi lakanoihin ja pyykkiä :D
joo ei ne nukkuessa saadut orgasmit aamulla olekkaan enää niin kivoja boksereita putsatessa
Joskus nuorena poikana tuli nukkuessa housuille. Silloin seksielämä oli paljon vilkkaampaa unissa kuin hereillä ollessa. Nykyään näen naisista (ex-emännistä) lähinnä painajaisia. Sorry kaikki naiset. Liikaa ilmeisesti huonoja suhteita takana:(
Olen, kun yksi mies kosketti ohimennen alaselkääni takin läpi. Olin jo sitä ennen kiihottuneessa mielentilassa, mutta se O. yllätti, varsinkin voimakkuudellaan...Siirryin nopeasti kulman taakse hengittelemään rauhallisesti :-) Onneksi mies ei huomannut mitään.
Nukkuessani monia kertoja. Ja ovat vahvempia kuin valvetilassa,
Nukkuessani saan joskus minäkin ja ne orkut ovat upeita. Ala-asteella tykkäsin kiipeillä liikuntasalin köysissä ja pääsin helposti kattoon saakka. Kiipeillessä aloin kuitenkin saamaan niin voimakkaita orgasmeja, että sain pitää todella lujaa kiinni etten tippunut alas. Parin köysiorkun jälkeen jouduin lopettamaan kiipeilyn, mutta kenellekään en kehdannut asiasta kertoa. :)
Aijai, viime yönä sain taas mahtavan uniorkun, vieläkin hymyilyttää. Jännä miten niitä tuleekin, sillä kun siihen heräsin, olivat käteni kaukana ja olin ihan normaalisti selälläni nukkumassa.
Mitä siinä? vaikka joutuu putsaa boksereita kyllä se siemensyöksy tunne on mahtavaa vaikka ne bokserit kastuu, saa kastuu kun kuitenkin ajattelee miten helvetin hyvältä se pippeli saa tuntumaan :D sain viimeks kun olin 5-6v yöllä näin unta että kysyin jotain miheltä jossain parkkipaikalla ja kun kysyin ja keskustelin sen kanssa niin tuntui jotain pippelissä että nyt on todella hauskaa/mukavaa. ei tulluteiniiässä kun runkkasin jopa 3 kertaa/päivä niin kiimainen siinä iässä on :D
Itse saanut siemensyöksyn. Vanhaa traktoria ajaessa sopivat kierrokset moottoriin , niin tulee hyvä tärinä joka aikansa jatkuttuaan lennättää sperman
monesti olen saanu, kun olen nukkumassa. Mitään seksiunia en nähnyt, vaan orkku tulee jostain syystä. (miehellä ei ole osuutta asiaan)