Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastatkaa rehellisesti mammat; seksistä

Vierailija
02.09.2011 |

Pystyttekö ottamaan peniksen juurta myöten suihin?

Nielettekä spermat aina?

Tykkäättekö anaaliseksistä?

Oon luullu olevani suht normaali nainen ja seksikumppani, mutta meihet ylistää maasta taivaisiin kun nuo kolme em kuulemma NIIN harvinaista. olen ihmeissäni.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei missään nimessä ollut tarkoitus mitenkään todistella/tuoda esiin omaa "paremmuuttani" seksissä, vaan ihan uteliaisuuttani kysyin! Kun mulla ei oikein oo edes sellaisia naispuolisia kavereita joiden kans hirveesti jutella avoimesti tällasista, niin kiinnostaa.

ap

Vierailija
22/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan oikeus ja kohtuus, että mies kokeilee myös, miltä se persepano tuntuu. Katsotaan sitten, vinkuuko enää.

Jos nainen tosiaan tykkäisi ja kiihottuisi siitä, että työntelee miestään dildolla, ilman muuta miehen kannattaisi edes harkita sen sallimista. Mutta minusta tuo olisi jonkilaisena kostotoimena aivan älytöntä, jos kerran nainen ei siitä mitään kostuisi (sic).

Samalla tavalla naisen kannnattaa harkita, mitä on valmis tekemään toista miellyttääkseen. Ei mitään kohtuuttomuuksia tietenkää, ja tasapuolisesti. Mutta ei se tasapuolisuus tarkoita, että samoja juttuja pitää tehdä. Harva nainen pyytää miestä nuolemaan dildoakaan.

Minä vastaan muuten kaikkiin noihin ap:n kohtiin "ei". Otan suihin mielelläni, mutta syväkurkku ei onnistu, kun yököttää. Enkä niele, koska oksettaa. Voin kyllä nuolla kliimaksiin, kunhan koko lasti ei tule suuhun. Anaalia on kokeiltu muutaman kerran ja vaikka se onnistuu ilman kipua, se on sen verran epämiellyttävää (niin aktina kuin jälkeenpäin peräpukamille ;), että on harvinaista. Muuten kyllä eprvoillaan varsin vapautuneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean seksirajoittunutta porukkaa tällä palstalla

Olen osittain sitä mieltä että naisen ei pidä olla miehen kokeilujen kohde. Itse olen oma-aloitteisesti tehnyt aivan mitä vaan sängyssä mutta nyt kun olen löytänyt täydellisen seksikumppanin, ei ole mitään mielenkiintoa tehdä sängyssä asioita vain rajoittamattomuuden takia.

nimen omaan sen turvallisen ja täydellisen seksikumppanin kanssa voi kokeilla ihan mitä vaan. Ja minä en ole ollut mikään miehen kokeilujen kohde, ikävää jos sinä olet ollut. Me harrastamme seksiä yhdessä.

Vierailija
24/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en tule ikinä kokeilemaankaan anaaliseksiä. Mä en käsitä millään miten joku voi nauttia siitä, että työntää jotain samaan reikään mistä paska tulee. Onko sulla jotenkin löysä tai jotain, jos sulta täytyy anaalia saada?

ei ole löysä (en synnytyksessä onnekseni edes revennyt yhtään) , mutta naaliseksi tuntuu jotenkin eri tavalla hyvältä kuin perinteinen.. vaikea selittää.. mutta nautin molemmista :)

Vierailija
25/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niele, enkä tod. anna työntää mitään peräsuoleeni!!

Vierailija
26/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en tule ikinä kokeilemaankaan anaaliseksiä. Mä en käsitä millään miten joku voi nauttia siitä, että työntää jotain samaan reikään mistä paska tulee. Onko sulla jotenkin löysä tai jotain, jos sulta täytyy anaalia saada?

Mutta oma mieheni sanoi, että ei se peppu niin kireä ole muuten kuin siitä aukolta. Pimppa taas on napakampi sisältä, mutta sitä tiukkaa rengasta ei ole.

Meillä syy peppuseksin viehätykseen on enemmän sen "tuhmuudessa" ja siinä, että sitä saa aika harvoin. Tuntuma siis ei ole sen huonompi tai parempi kuin a-rapussakaan, vain vähän erilainen.

Vierailija
27/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Anaaliseksi piti kirjoittaa, en ole naalia vielä kokeillut ;D ap

Vierailija
28/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oma mieheni sanoi, että ei se peppu niin kireä ole muuten kuin siitä aukolta. Pimppa taas on napakampi sisältä, mutta sitä tiukkaa rengasta ei ole.

Meillä syy peppuseksin viehätykseen on enemmän sen "tuhmuudessa" ja siinä, että sitä saa aika harvoin. Tuntuma siis ei ole sen huonompi tai parempi kuin a-rapussakaan, vain vähän erilainen.

Ja kun mukana on vielä lelu niin avot. Mies joskus sanoi, että lelun värinä tuntuu ainakin jonku verran hänelläkin, mikä on kiihottamaan entisestään.

Vierailija
29/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta sitten menee kyllä ihan kurkkuun asti. Useimmiten vähän eri tyylillä otain suihin.

Nielen spermat, tuntuisi vähän hassulta alkaa niitä johonkin sylkemään... En ole aiemmin edes ajatellut koko asiaa.

En tykkää anaaliseksistä. Kerran kokeiltu, eikä enempää kiitos.

Mun mies on tyytyväinen, ei niinkään (kuulemma)mihinkään temppuihin, vaan erityisesti siksi että saan aina orgasmin ja aika helposti. Molemminpuolisesti tyydyttävä seksielämä on kyllä parasta arjessa.

Vierailija
30/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain sitä mieltä että naisen ei pidä olla miehen kokeilujen kohde. Itse olen oma-aloitteisesti tehnyt aivan mitä vaan sängyssä mutta nyt kun olen löytänyt täydellisen seksikumppanin, ei ole mitään mielenkiintoa tehdä sängyssä asioita vain rajoittamattomuuden takia.

nimen omaan sen turvallisen ja täydellisen seksikumppanin kanssa voi kokeilla ihan mitä vaan. Ja minä en ole ollut mikään miehen kokeilujen kohde, ikävää jos sinä olet ollut. Me harrastamme seksiä yhdessä.

Tässä on erona se että me emme harrasta seksiä, me rakastelemme. Siinä on todellakin eroa.

Vierailija
31/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-18-

Vierailija
32/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvälle suihin ja nielen, mutta anaaliseksi on no no.

Vierailija
33/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on erona se että me emme harrasta seksiä, me rakastelemme. Siinä on todellakin eroa.

No, kyllä sitä 12 vuoden aikana tullut tehtyä ihan kaikkea, rakasteltua, pantua jopa nussittua joskus! :O Ja kaikkea noita kutsutaan kai seksin harrastamiseksi?

Pidä sinä tylsä seksielämäsi, ei omani ole sulta mitenkään pois.

Vierailija
34/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ottamaan miestä kokonaan suuhun, eikö tätä urbaanilegendaa voida jo lopettaa toistelemasta?

En niele, koska en pidä sperman mausta tai koostumuksesta. Olen tästä miehelle sanonut, ja se on ok. Eli kun mies saa, niin en niele enkä sylje mitään, vaan valutan kaiken suustani takaisin ja mies käväisee pesulla. On toiminut meillä.

Tykkään anaaliseksistä, mutta mies ei. Ei kuulemma tunnu yhtä hyvälle ja kaikki se duuni sen eteen..

Vierailija
35/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksiä oon kokeillu, mut enää en suostu siihen peräreiän ongelmien vuoksi

Nieleminen ei tuota ongelmia

Vierailija
36/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En saa otettua ihan kokonaan suuhun, lähelle menee jos ihan kurkkuun asti sen tunkee, mutta ei sitä voi jatkaa tai lentää yrjöt hyvin nopeasti :P Muuten on kyllä hyvä suihinottotekniikka, mies aina vikisee ja melkeinpä pyörii lakanoissa :D

2. Itse en niele koska se maku, lämpö ja koostumus vaan nyt sattuvat olemaan sitä luokkaa että mä oksennan jos nielen. Tulee vaan niin huono olo. Suuhun kyllä saa laskea, mutta syljen kaikki pois aikalailla heti. Mies ei tästä loukkaannu.

3. Tykkään anaaliseksistä, mutta miehelläni on sen verran iso että se tekee liian kipeää! Nyt ollaankin jätetty yritykset vähemmälle. Mies ei itse halua mitään omaan hanuriinsa :)

Vierailija
37/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä jollaisesta jokainen mies unelmoi. Oma vaimo hyvin rajoittunut eikä sille uskalla edes vihjaista että haluaisin mitään noista kolmesta..

mies 35

Vierailija
38/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei mahdu ihan kokonaan, mutta miehelläni ei ole ihan pieni..

2. Nielen oikeastaan aina.

3. En pidä anaaliseksistä, mutta sitä on kyllä kokeiltu.

Vierailija
39/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En niele, koska en halua

-En tykkää, ja miehenikin on hetero

Mieheni rakastaa ka kunnioittaa minua silti.

Nielettekä spermat aina?

Oon luullu olevani suht normaali nainen ja seksikumppani, mutta meihet ylistää maasta taivaisiin kun nuo kolme em kuulemma NIIN harvinaista. olen ihmeissäni.

Vierailija
40/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielettekä spermat aina?

Hetkellisesti pystyn, kai. Mutta en oikeasti ilman oksennusrefleksiä.

En ikinä.

En. Joskus kokeiltu, mutta viimeiset 10 v on ollu niin hyvät pukamatkin, että eipä ole kummallakaan käynnyt mielessä. Tai mulla ainakaan eikä mies ole kyselly

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi