Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastatkaa rehellisesti mammat; seksistä

Vierailija
02.09.2011 |

Pystyttekö ottamaan peniksen juurta myöten suihin?

Nielettekä spermat aina?

Tykkäättekö anaaliseksistä?

Oon luullu olevani suht normaali nainen ja seksikumppani, mutta meihet ylistää maasta taivaisiin kun nuo kolme em kuulemma NIIN harvinaista. olen ihmeissäni.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään syväkurkku ja miehelläni on n 17 cm penis seisokissa.... syvälle kuitenkin

Vierailija
42/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pystyn ja näin teenkin. Otan mieheltä suihin usein.

2. En niele, olen joskus nuoruudessani tehnyt ja meinannut oksentaa joka kerta.

3. Rakastan anaaliseksiä. Koko ikäni olen halunnut kokeilla ja tämän nykyisen miesystäväni kanssa "uskallettiin" kokeilla. Ihanaa! Lähes joka toisella seksikerralla harrastetaan.

N35, kolmen lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä törmännyt miehiin jotka vinkuu peppuseksiä ja olen sanonut joka kerta että heti saat jos suostut siihen että myös omaan peppuusi tungetaan jotakin ja höylätään edestakaisin. Kukaan ei ole vielä suostunut, ei edes oma rakas aviomieheni.

Ei kai, jos noin aggressiivisella tyylillä esität asian! Itse asiassa moni mies oikeasti nauttii siitä tunteesta, kun olen edennyt asiassa hyvässä yhteishengessä ja hellästi lähestyen, enkä tuolla tavalla "NO ANNA KUN MÄ TUNGEN JA HÖYLÄÄN ENSTEN NII KATOTAAN SITTE!!!1"... Esim. suuseksin yhteydessä varovasti edeten kiveksiin, siitä alemmas, välilihaan, ja miehen reaktiota kuunnellen ulottanut kieltäni aina peppureiälle asti... Muutama kumppani on kavahtanut ja olen numeroa tekemättä perääntynyt, mutta suurin osa on ollut iloisesti yllättynyt. Tästä pääsee jo jyvälle, miten mies suhtautuu vastaanottamaansa "peppuseksiin" tai kuinka avoimesti edes ajatukseen siitä. Ketään ei pidä pakottaa, miestä tai naista. Jos mies pitää, niin saatan hetken päästä, takaisin peniksen pariin suullani palatessani, sivellä peppureikää sormella ja hellästi työntää sormeni sisään. Tarkoitus ei todellakaan ole "survoa ja höylätä", vaan yksi sormi riittää, sillä ylttää hyvin eturauhasta hieromaan.

Ihan heteroita ovat (valitettavasti, mua kiehtoisi ajatus bi:stäkin ;) ) olleet, puhtaita, mukavia, ihastuttavia miehiä.

Vastauksia kysymyksiin:

Riippuu toki pituudesta, mutta toistaiseksi hyvin pitkälti. Syväkurkku on opeteltu taitolaji, aiemmin muakin yökötti nieluun tökkiminen, mutta kun sen on oppinut "rentouttamaan" ja ottamaan penistä vastaan ikään kuin oikeasti yrittäisi niellä sitä, niin syvään pääsee. Nielemisliike taitaa tuntua ihan mukavaltakin. Samalla sitten hieron kielellä peniksen alapuolta.

Nielettekä spermat aina?

En aina, joskus sitä on kiva irstaasti valutella pitkin leukaa. Ei kuitenkaan ole mikään ongelma nielläkään, missä on etua taas syväkurkussa; kun ampuu syvälle suoraan nieluun, niin ei tarvitse suussa pyöritellä, jos se ei tunnu miellyttävältä.

Ajoittain himoitsen sitä, mutta voisin elää ilmankin.

N31

Vierailija
44/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa ensimmäisessä en näe mitään vikaa, ei vaan tuu nykyään juuri harrastettua.

Anaaliseksistä olen miettinyt, että jos homoilla on 25 kertainen riski kaikkeen mahdolliseen, eikö se liity juuri tuohon? En tiedä onko takapuolen limakalvo herkkä siirtämään pöpöt verenkiertoon vai joku muu...

En voi kuvitellakaan kuinka voisi pepusta välttyä monenlaisilta pöpöiltä. Ulosteet tai ulostepitoiset bakteerit uimarannallakin johtavat rannan sulkemiseen. Miksi kukaan haluaisi uittaa puolisonsa kalua siinä kolibakteeripesässä? Onko se jotenkin tuhmemman tuntuista, kun se pöpöissä uinut kalu käy joskus myös siellä omassa pyhimmässä? Nokian vesiongelmia syntyy ihan vahingossakin, tarvitseeko niitä tavoitella tarkoitushakuisesti?

Vierailija
45/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut syömishäiriö ja jos otan peniksen liian pitkälle suuhun, oksennan siihen paikkaan.

En niele. Pahan makuista.

En tykkää anaaliseksistä. Enkä sitä siitä syystä tee. Onneksi miehenikään ei tykkää.

Vierailija
46/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö ottamaan peniksen juurta myöten suihin? En, tulee yökkäysreaktio

Nielettekä spermat aina?

En koskaan, katso edellinen vastaus

En tykkää, ollaan kyllä kokeiltu, mutta ei ole meidän juttu

Vierailija
47/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdintaan hetero- ja homoseksuaalisuudesta ja kun pyöreästi 95% ihmisistä on heteroja (sinäkin varmaan) niin myöskään tämä ei taida ihan sama asia olla. Lisäksi skenaario välttämättä vaatii jonkun ihan ulkopuolisen homon.

vähän eri että sorkitaan jollakin kaupasta ostetulla kumipötköllä miestä kuin että naidaan naista vehkeillä jotka ovat omasta takaa.

Jos mielestänne ei ole eroa niin miksei sitten aina vain naida sillä ostetulla dildolla jos se on ihan sama asia, pimppiin tai muualle. Ehkäisyäkään ei siten tarvitse.

peppureikäänsä ihan aitoa tavaraa niin ei tarvitse kumipötköllä pökkiä. Jos haluaa niin mikäs siinä sitten, kokeilkoon ja sen jälkeen voin peppuseksiin suostua. Mutta ennen sitä ei peppuseksiä minulta tipu.

t. 5, joka ei ole millään tavalla neuroottinen

Vierailija
48/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta ei mun mies nyt kyllä siitä erityisesti nauti, että koko penis on mun suussa. Vähän muut jutut on hänestä parempia.

Nielen aina, jos loppuun asti otan suihin.

Ja anaaliseksiä en ole kokeillut ENKÄ KOKEILE IKINÄ!!!

Minua ylistää vain yksi mies maasta taivaisiin, oma rakas aviomieheni. Muiden mielipiteillä ei ole merkitystä.

Vierailija
49/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ollut pieni munasia miehiä..

En pysty ottamaan ainakaan mieheni penistä kokonaan suuhun, on liian iso, hyvä kun mahtuu edes paksuudeltaan.

En niele aina, yleensä kyllä. Poikkeuksena oli raskausajat, ällötti :)

Enkä tykkää anaaliseksistä, tai en tiedä, kun en ole kokeillut, enkä kokeile :)

Vierailija
50/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan kyllä loppuun asti suihin, mutta en niele.

Nielettekä spermat aina?

Oon luullu olevani suht normaali nainen ja seksikumppani, mutta meihet ylistää maasta taivaisiin kun nuo kolme em kuulemma NIIN harvinaista. olen ihmeissäni.

Vierailija
51/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ottamaan juuria myöten suuhun, mutta ei tarvitse. Nykyinen mies ei sitä pidä erityisesti arvossa. En myöskään niele, koska meillä suuseksi on vain osa esileikkiä. Olen kyllä joskus niellyt, vaikka hieman etookin kurkusta alas mennessä.

Anaaliseksi on mulle ehdoton no no, vaikka muuten kokeilunhaluinen ja avoin olenkin. En vaan ymmärrä sen viehätystä. Eipä mieskään sitä ole kaipaillut.

Pystyttekö ottamaan peniksen juurta myöten suihin? Nielettekä spermat aina? Tykkäättekö anaaliseksistä? Oon luullu olevani suht normaali nainen ja seksikumppani, mutta meihet ylistää maasta taivaisiin kun nuo kolme em kuulemma NIIN harvinaista. olen ihmeissäni.

Vierailija
52/52 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niele, enkä anna laueta suuhun ollenkaan. Anaali on ok joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme