Näkijä Orkidea on kuollut.
Tiedän, että täällä on häntä pilkattu ja tätäkin viestiä varmasti epäillään.
Olen tämän näkijän sisko ja Orkidean toiveesta ilmoitan täällä ja toisilla palstoilla hänen poismenostaan, koska kyselijöitä hänellä oli paljon.
Hän halusi jättää teille hyvästit ja toivottaa kaikille hyvää jatkoa elämässään.
Kuoleman syy on perheen asia.
Tuija H.
Kommentit (30)
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1449144/_nakija_orki…
Enä ei löydy sitä ikivanhaa ketjuu jossa oli yli 1000 viestiä ja päätyi ilttikseenkin, joskus yli vuosi sitten
sitä pitkää hain, jossa itsekin kysyin jtn
Älä viiti. Jos olisi se oikea näkijä niin olisi tääl kirjautuneena! Just tollasten takia se aikoinaan hommaskin itelleen nimimerkin.
Katoppas vaikka tota aiempaa ketjua mikä lisättynä tässäkin ketjussa.
Ja tuossa ekassa lauseessahan aloittaja puhuu pilkkaamisesta. Ilmiselvä lapsellinen pitäkää tunkkinne - mukaitsariketju. Ja olen tästä sataprosenttisen varma.
Käythän sitten kertomassa AV:lla, että olen dö eli delannut, sovitaanks näin, jeah?!
Käythän sitten kertomassa AV:lla, että olen dö eli delannut, sovitaanks näin, jeah?!
surullista että kaltaisiasi löytyy
Kun ei osannut "nähdä" omaa kuolemaansa, olisi ehtinyt varautua. Yksi silmänkääntäjä vähemmän tässä maailmassa, otan osaa.
mikä ihme teitä riivaa kun aina pitää haukkua ja kaivaa jokaisesta kirjoituksesta moitittavaa ?
Osoittaa kuinka pinnallisia ikävän monet ovat.
Ap.n kirjoitukseen osanottoni ! Sain itsekkin orkidealta vastauksen kysymyksiini. Olen hyvin kiitollinen että hän vastasi.
Löytyiskö jostain se pitkä ketju?