^^^Pitkään tuhdanneiden SYKSY^^^
Kommentit (126)
Aamuyöllä testattu haamujen haamujen haamu...
Pidä meidät ajantasalla, vahvistuuko se haamujen haamu siitä...:)
Inkeri, halaus!!? Pakkaseen kuiteskin jäi, tässä pinossa on todistettu, että passistakin onnistuu..
Sofi
Täällä taustalla kärsimättömänä odottelen kuinka Nipen haamun on käynyt. Kai sä nyt jo uudelleen olet testannut? :)
-Annique-
Siis niin uskomattomalta kuin se kuullostaakin, plussa on vahvistunut. Kävin tänään varoilta vielä verikokeella varmistamassa asian, enhän tietenkään asiaa usko, ennen kuin ammattilainen asian tulkitsee ;) Oon ollu vaan reissussa, enkä oo päässy kirjottelemaan ja taas huomenna reissuun uudestaan... Joo testannu oon sen haamun jälkeen kaksikin kertaa... Nyt vaan pelottaa niin kamalasti. En uskalla varata neuvolaa/soittaa sinne, kun aina kun niin on tehnyt, on tullut keskenmeno... en oo uskaltanu ilmottaa ees lapsettomuuspolille... vaikka sinne ois pitäny jo keskiviikkona soittaa... ehkä rohkaistun vielä, joskus...
Mahtavaa Nippe! Pidän kovasti peukkuja sulle bd bd bd. Toivottavasti kaikki menee nyt täydellisesti.
2poj@näiti: Toivottavasti teille vielä suodaan pikkukolmonen. Jos nyt haluat antaa asioiden vähän rauhoittua, niin ehkä keväällä kun valoa on taas enemmän, niin tunnelmat muuttuvat. Toisaalta, sitten kun on valmis siirtymään elämässä uusiin haasteisiin, niin siitäkin vapautuu mahtavasti energiaa. Lopulta tässä maailmassa on vain rajallinen määrä asioita, mihin me voimme vaikuttaa. Minkä valinnan teetkin, niin toivotan sulle voimia.
ON: Nippe, kysyit tädistä. Tulihan se kyllä, kp oli 23. Sen jälkeen olen napsinut femarit (arimidexit) kp 2-6. Sivuoireita oli aika vähän, ekana päivänä oli vain "keskitason krapula". Muutoin en ole huomannut mitään vaikutusta (sivu- tai "hedelmällisyys"-oiretta). Kävin kp 12 ja uudelleen kp 14 ultrassa ja sekä munarakkula että limis ovat kehittyneet hyvin (nyt en muista mittoja).
Oviksen pitäisi olla muutaman päivän sisään, mutta ainakin vielä tänään tikuttaessani (kp 16) ei lh ollut noussut. Sovin lekurin kanssa, että 5 pv ovisplussan jälkeen käyn estrogeeni- ja progesteroni-verikokeessa.
Mulla siis pitäisi olla hyvä mahkut raskautua vaikka tähän kiertoon, mutta katsotaan nyt mitkä ovat verikokeiden tulokset. Jos täti tulee kylään ja tulokset ok, niin jatketaan femareilla. Jos tasot liian alhaalla, niin femareiden lisäksi otetaan käyttöön tod.näk. terolut. Mahdollista on myös joku progesteroni-piikki tai emättimeen annosteltava prog-tuote. Nämä ovat vielä jossittelua, katsotaan nyt miten tässä kierrossa käy. Itse olen skeptinen, ja sanoinkin lekurille, että olen asennoitunut 6 kk säätämiseen, ennen kuin annan itselleni luvan pettyä.
Plussatuulia puuh puuh
TaigaQ kp16/24 yk10 39/39 pojat06ja09
TaikaQ: Kuinka kävi piinailujen?
Inkeri: Hyvä saalis teillä. Onnistuiko siirto?
Omanapa: Ei mitään uutta... pp 11 menossa, pp9 testattu tyylipuhdas nega (vaikka ei sillon voi mitään näkyä, mutta ompahan pregnyl hävinnyt kehosta). Huomenna uutta testiä arvelin tehdä, vaikka toisaalta päivää ei oo kiva negalla aloittaa ja vielä maanantaita... Täällä ollaan luovuttajafiiliksissä. Meille ei taida esikkoa tulla olleskaan. Vaikka oon heti suoraan hinkunut sinne ivf hoitoihin, niin nyt tuntuu, ettei niistä kummiskaan oo apua... Ja tuntuu, että niiden aloitusta siirretään polin taukojen ja aikataulujen mukaan jatkuvasti kauemmas ja kauemmas... Eli tuskin tammikuussa edes päästään aloittamaan vaikka niin oli puhe. Paitsi jos suostuvat lyhyeen kaavaan, niin tammikuun lopussa ennättäis aloittaa... Mutta jotenkin alkaa tuntua, että kannattaako luontoa vastaan taistella, jospa meidät on tarkoitettu lapsettomiksi?