Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka 34 v. neljän lapsen ÄITI lähtisi BB-taloon?

Vierailija
01.09.2011 |

Ja kertoisi harrastavansa bilettämistä 3-4 krt viikossa? Kysyn vaan??? :O

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on jäänyt nuorena elämättä se vaihe, kun voi bailata ja häilyä ilman velvollisuuksia.

Vierailija
2/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruus väliin ku on saanu lapsensa 17-vuotiaana... siis ekan.. mut täysin käsittämätöntä toimintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttiin miehen kanssa että kuinka noloa se olisi, varsinkin meidän koululaisille jos äiti olisi BB talossa. Ja vaikkei siellä mitään ihmeellistä tekisikään..mut olisko kiva kuulla kavereilta että mitä oma äiti on touhunnut, huhuu.

Vierailija
4/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erossa lapsistaan. Veikkaan, että äipän aika BB-talossa on parasta aikaa lasten elämässä.

Vierailija
5/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne on hakeutunut tänä vuonna 3 äitiä, joilla on myös pieniä lapsia!

MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ................................!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa panetuttamassa itteään turkkilaisilla miehillä Alanyassa, niinhän se itse kertoi, että kun usein on ummetusta ja paska tulee kerran kahdessa viikossa, mut anaaliseksi auttaa, ja Turkin reissulla saa käydä paskalla joka päivä.

Että sellanen kiva mamma.

Vierailija
7/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa panetuttamassa itteään turkkilaisilla miehillä Alanyassa, niinhän se itse kertoi, että kun usein on ummetusta ja paska tulee kerran kahdessa viikossa, mut anaaliseksi auttaa, ja Turkin reissulla saa käydä paskalla joka päivä. Että sellanen kiva mamma.

Hyi yöks!

Vierailija
8/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa panetuttamassa itteään turkkilaisilla miehillä Alanyassa, niinhän se itse kertoi, että kun usein on ummetusta ja paska tulee kerran kahdessa viikossa, mut anaaliseksi auttaa, ja Turkin reissulla saa käydä paskalla joka päivä.

Että sellanen kiva mamma.

Vierailija
9/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä on jäänyt kortsu moneksi päiväksi "sinne" eikä se oo huomannut mimtään...

Vierailija
10/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä on jäänyt kortsu moneksi päiväksi "sinne" eikä se oo huomannut mimtään...

IHANAA

Vierailija
11/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetulobileissäkö ja kännissäkö???

Vierailija
12/16 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on alkanut vetää peräsuoli väärään suuntaan, se vaiva kyllä vaan pahenee tommosella toiminnalla. Onkohan se ollut Deturin matkoilla siel Alanyassa...

Vierailija
13/16 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on jäänyt nuorena elämättä se vaihe, kun voi bailata ja häilyä ilman velvollisuuksia.

Hmm mulla ei ollut koskaan mitään pissiskänninuoruusvaihetta. Tarvitseeko oikeasti jonkun mielestä kaikki sen vaiheen?! :D

Aika surullista. :)

Minä olin järkevä, sain lapsia nuorena ja opiskelin korkealle, ikinä ei ole tarvinnut sen kummemmin rellestää, eikä nytkään "vanhana". :)

Vierailija
14/16 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mulla ei ollut koskaan mitään pissiskänninuoruusvaihetta. Tarvitseeko oikeasti jonkun mielestä kaikki sen vaiheen?! :D Aika surullista. :) Minä olin järkevä, sain lapsia nuorena ja opiskelin korkealle, ikinä ei ole tarvinnut sen kummemmin rellestää, eikä nytkään "vanhana". :)

Vierailija
15/16 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en seuraa koko BB:tä.

Vierailija
16/16 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa panetuttamassa itteään turkkilaisilla miehillä Alanyassa, niinhän se itse kertoi, että kun usein on ummetusta ja paska tulee kerran kahdessa viikossa, mut anaaliseksi auttaa, ja Turkin reissulla saa käydä paskalla joka päivä. Että sellanen kiva mamma.

kun pimppa on aika iso neljän lapsen jälkeen.