Muistatko ketsuppileivän? Mitä siihen sinun lapsuudessasi tuli?
Meillä ruisleipää, margariinia, juustoa (aina ei juustoa ollut) ja ketsuppia. Kylmänä vedettiin ja kiesus miten hyvää se oli.
Muistin tämän gourmetaterian vasta eilen ja tänään kokeilin. Ihan yhtä ihanaa oli kuin lapsenakin..NAM !!! =)))
t. vm- 73
Kommentit (10)
Ihan oikeita hampurilaisia tehtiin kotikonstein.
Näkkäriä,ketsuppia, juustoa ja ripaus suolaa.Sitten koko komeus kuumaan uuniin kunnes juusto oli sulanut. NAM =)
enkä ole koskaan kuullut ketsuppileivistä.En ole ikinä nähnyt enkä syönyt leipää ketsupilla ja ihan helsingistä olen.
Näkkäriä,ketsuppia, juustoa ja ripaus suolaa.Sitten koko komeus kuumaan uuniin kunnes juusto oli sulanut. NAM =)
Se oma ketsuppileipäni ei ollut niin täyttävää etteikö yks ketsuppinäkkäri uunissa maistuisi..=))
t. ap
minäkin olin unohtanut tän herkun!vaalee leipä oli meillä
t.vm72
semmoisista tieneet, kaverilla olin niitä nähnyt syötävän. Eli paahtoleipää, päälle ketsuppia ja pari edam juustoviipaletta ja välillä laitoin oreganoakin päälle. Ja mikrossa lämmiti aina. Ja ei mun ketsuppileivät jääneet vaan lapsuuteen, olen syönyt niitä siitä asti aika ajoin, tosin välillä laitan ketsupin sijasta pari tomaatinviipaletta :)
ja mikroon (meille semmoinen tuli n. -86)
vm. 78
ja siihen vaan päälle margariinia ja ketsuppia;)
T. vm -67
niin muistan että ketsuppileivässä oli vaalean leivän päällä ketsuppia! Eikä muuta :DDDD
Itse keksin tämän maukkaan reseptin, äitini aina ihmetteli, kuinka kukaan voi laittaa leivän päälle ketsuppia!