Palstakänniketju, kukaan mukana?
Kommentit (39)
Ihan eri ois jos olis vaan tavallinen kalja-, sidukka- tai viinakänniketju. Siihen rupeisin varmasti, mutten mää halluu mihinkää huumepiireihin. Mää siis skippaan välistä ja juon olueni yksin. Onneks bb alkaa kohta.
Vai onko mikään huumehörhö... (Kylläpä on tiukkaa porukkaa!) Voihan se polttaa vaikka kerran vuodessa..Sitä paitsi voihan se olla vaikka jo out tästä ketjusta.
on muuten huumeista kovimpia. Vaikutuksiltaan paljon vahvempi kuin marihuana.
(en ole kännissä enkä pilvessä)
ja poltteletko usein? Asutko Suomessa?
ap
Kerran-pari kuussa, kesällä ehkä vähän enemmän. alkoholista en välitä, koska kovat huumeet eivät kiinnosta. Viinasta tulee niin väsynyt ja turta olo.
Itse en ole polttanut tai käyttänyt mitään muutakaan laitonta sen jälkeen kun olen lapsia saanut. Alkoholia en ole usein ottanut ja koska senkin kanssa olen itselleni ongelmia saanut aikaiseksi (liiallisesta kertajuomisesta), päätin ottaa vain korkeintaan 3 annosta kerralla. (Eli ei suuria kännejä enää)
En tiedä polttelisinko, jos olisi laillista...Ehkä tyyliin kerran vuodessa...En edes tykänyt polttaa niin paljon, että pää meni sekaisin..minuun, esim. kukka vaikutti aika vahvasti.
ap
Ihan eri ois jos olis vaan tavallinen kalja-, sidukka- tai viinakänniketju. Siihen rupeisin varmasti, mutten mää halluu mihinkää huumepiireihin. Mää siis skippaan välistä ja juon olueni yksin. Onneks bb alkaa kohta.
Vai onko mikään huumehörhö... (Kylläpä on tiukkaa porukkaa!) Voihan se polttaa vaikka kerran vuodessa..Sitä paitsi voihan se olla vaikka jo out tästä ketjusta.on muuten huumeista kovimpia. Vaikutuksiltaan paljon vahvempi kuin marihuana.
Vaikutukset riippuu kerta annoksesta/määrästä. Kyllä minä sain aikoinani pääni ihan sekaisin kukasta (siis aivan sekaisin).
Että eipä tuota voi yleistää...
Ja rekyylihän kasvaa varmasti molempiin.
ap
Vai onko mikään huumehörhö... (Kylläpä on tiukkaa porukkaa!) Voihan se polttaa vaikka kerran vuodessa..Sitä paitsi voihan se olla vaikka jo out tästä ketjusta.on muuten huumeista kovimpia. Vaikutuksiltaan paljon vahvempi kuin marihuana.
Vaikutukset riippuu kerta annoksesta/määrästä. Kyllä minä sain aikoinani pääni ihan sekaisin kukasta (siis aivan sekaisin).Että eipä tuota voi yleistää...
ap
kyllä se helpommin koukuttaa kuin kannabis. (Ainakakin yksi taulukko niin väitti..)
Oletko varma, että tarkoitat *rekyyliä*..?
En ole tuo ketjun floristi, mutta kokemusta on jonkun verran. Laatu ja määrä ovat tosiaan suurimmat vaikuttajat. Kerran on mennyt pönttö niin sekaisin kukasta, että huhhuh. Alkoholista myös jonkun kerran, mutta se on siitä ikävämpi kokemus, että siitä maksaa sitten seuraavan päivän. Kukan kanssa sitä ei tapahdu.
Viimeksi olen polttanut jotain viisi-kuusi vuotta sitten. Jos se olisi laillista, kasvattaisin ehkä itse omaan käyttöön. Sopivana annoksena olo on oikein miellyttävä, mutta liika on liikaa, kuten kaikessa, ainakin yhdellä kerralla.
En ole tuo ketjun floristi, mutta kokemusta on jonkun verran. Laatu ja määrä ovat tosiaan suurimmat vaikuttajat. Kerran on mennyt pönttö niin sekaisin kukasta, että huhhuh. Alkoholista myös jonkun kerran, mutta se on siitä ikävämpi kokemus, että siitä maksaa sitten seuraavan päivän. Kukan kanssa sitä ei tapahdu.
Viimeksi olen polttanut jotain viisi-kuusi vuotta sitten. Jos se olisi laillista, kasvattaisin ehkä itse omaan käyttöön. Sopivana annoksena olo on oikein miellyttävä, mutta liika on liikaa, kuten kaikessa, ainakin yhdellä kerralla.
esim. joka päivä polttaa niin ei siitä mene niin sekaisin kuin jos silloin tällöin polttaa..Tai jos joka päivä juo, niin sama juttu. ap
rekyyli vai mikä? mikä on oikea sana. Aika lailla samaa mieltä olen kanssasi.
esim. joka päivä polttaa niin ei siitä mene niin sekaisin kuin jos silloin tällöin polttaa..Tai jos joka päivä juo, niin sama juttu. aprekyyli vai mikä? mikä on oikea sana. Aika lailla samaa mieltä olen kanssasi.
Tarkoitat varmaan toleranssia, sietokykyä.
Rekyylihän tarkoittaa esim. pyssyn tai tykin "potkua" taaksepäin.
esim. joka päivä polttaa niin ei siitä mene niin sekaisin kuin jos silloin tällöin polttaa..Tai jos joka päivä juo, niin sama juttu. aprekyyli vai mikä? mikä on oikea sana. Aika lailla samaa mieltä olen kanssasi.
Tarkoitat varmaan toleranssia, sietokykyä.
Rekyylihän tarkoittaa esim. pyssyn tai tykin "potkua" taaksepäin.
joku on aivoissani todella pahasti vialla! Olen sekoitellut ja kadottanut sanoja jo monta päivää. ap
joku on aivoissani todella pahasti vialla! Olen sekoitellut ja kadottanut sanoja jo monta päivää. ap
Liikaa alkoholia... vai peräti kukkaa..? ;)
Mutta mitä on kukka? En ole koskaan kokeillut huumeita, en liiku sellaisissa piireissä.
aikeissa, kunhan lapset menee ensin nukkumaan ja päästään miehen kanssa rentoutumaan kahdestaan.
Mutta mitä on kukka? En ole koskaan kokeillut huumeita, en liiku sellaisissa piireissä.
Et liiku piireissä, joissa ei käytetä huumeita? Oletko varma, ettei joku piireissäsi käytä alkoholia? Se lasketaan vaikutuksiltaan koviin huumeisiin, joskin sallittuihin. Kertayliannos voi tappaa.
Kukka = hampun kukinto = marihuana. Kuuluu psykoaktiivisiin kasveihin. Nautitaan poltettuna tai syötynä. Aiheuttaa korkealentoista (high) oloa tai vaihtoehtoisesti ns. jumia (stoned). Kuolettavaa yliannosvaaraa ei ole.
laittaa musaa,jotta tulis vähän elämää tähän ketjuun! ja kukka tyyppi saa nyt sitten osallistua,vaikken sen käytöstä pidäkkään..
ozzyy;
itse tehty hernekeitto ja tummaleipä ja sen jälkeen nautittu vinkku EI ole hyvä idea!
meinaan teettää vessassa käyntiä tiuhaan! :D
no jooh,jatketaan musalla..
wasp;ii
ketjuu hengissä..
nooh musaa sitten;
lita and ozzy
lopettaa tämän ketjun elvytyksen ja laittaa viimesen kibaleen;ozzyn dreamer;
pari lasia. ap