Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maubellinen Matte mousse on muuten järkyttävää sontaa!

Vierailija
01.09.2011 |

Satuin ostamaan sitä "vanhingossa" kun etsin peittävää päivävoidetta ja semmosta kittiä en ole kyllä kuunaan nähnyt. Testasin sitä onneksi kädelle ensin ja oli muuten kauhea kokemus. Ei semmosta voi naamaan laittaa. Paksua kuin kaurapuuro ja yhtä peittävää. Peitti verisuonetkin!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienellä saa aivan ohuen, mutta kuitenkin sopivan peittävän kerroksen. Poistamisessa ei ole tullut mitään ongelmia. En ymmärrä näitä vaituksia, varmasti väärällä tyylillä levitetty ja liikaa.

Vierailija
22/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matte Morphose sävy 140. Ja kaikki mahdolliset meikkivoiteet on tähän 45 v ikään mennessä kokeiltu. Tätä en vaihda enää ikinä. On siis mousse.

24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on paras meikkituote ikinä :).

Ihanan pehmeä ja helppo levittää. Peittää juuri sopivasti.

Vierailija
24/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kyseistä tuotetta peittämään tummat silmien aluset ja mahdollisesti pienet kasvojen värierot. Ei kait tuota koko naamalle tarvitsekaan tunkea. ;)

Vierailija
25/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ihot ovat erilaiset. Typerää haukkua jotain merkkiä "sonnaksi", sillä jonkun muun iholle se Maybelline mousse voi olla todella mahtava! Kasvakaa itsekkyydestänne pois-ei ole aina asia kiinni vaan omasta nenänpäästänne.

Vierailija
26/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt yläasteella tunki sitä naamaan vieläpä väärän värisenä yh..

Vierailija
27/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä iho ja käytän tuota meikkivoidetta. Ihan hyvin saa levitettyä ohuen kerroksen ja näyttää ihan luonnolliselta.

Vierailija
28/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sitä 2005-2007 ja sitten vaihdoin toiseen.

Nyt lokakuussa tuli näyte,lehden,mukana ja aivan loistava!! Ei tarvi käyttää peiteouikkoa eikä puuteria kun kaikki on samassa. Pakko oli ostaa ja muuta en enää käytä!

Ennen sitä käytin lumenen bb ja on ihan kuraa, naama kiiltääkoko päivän.

Vierailija
29/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostit peittävän meikkivoiteen kun halusit kuulaamman. No voi harmi, kannattaisi lukea arviot tuotteista tai käyttää testeriä.

Itse voisin Matte Moussea käyttää jos olisi tarpeeksi vaalea sävy. Ei tarvitsisi sijoittaa (tuhlata) Lancômeen josta on toistaiseksi löytynyt ainoa hyvä meikkivoide.

Vierailija
30/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä silmämeikin pohjustukseen.

Vierailija
31/35 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2011 klo 18:23"]ne ei kuule millään ohuella puuterisipaisulla peity, ja työ on sellaista etten voi sitä hirviön näköisenä tehdä. Jäljet on kutienkin sellaiset että hyvällä (ja peittävällä) meikillä eivät erotu.

Ei voi olla kellään niin huonoa ihoa

että tarvii tuommosta laastia siihen levittää.

Tai no ainakin sen jälkeen varppina onkin!

Mullakin on iso punainen onneksi matala arpi koiran puremasta. Ei muuten peity jollakin ohuella voiteella.

Vierailija
32/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuulu "hölvätä" (ziisus kuinka tyhmä sana!) iholle niin paljoa, että siitä muodostuu noin paksu kerros kuin sinulla selvästi on ollut. Levitetään ohut tasainen kerros, hyvällä meikkisienellä se leviää tasaisesti ja sinunkin kauniit verisuonesi saa kuultamaan läpi, jos tahtoo - ja osaa. Suosittelen sinulle lämpimästi meikkauksen perusteiden opiskelemista. Siihen löytyy hyviä tutoriaaleja netistäkin.

Vierailija
33/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sitä parempi on Maybellinen dream satin liquid. Putelissa lukee alla airbrush finish ja se on oikeasti ensimmäinen kosmetiikkatuote ikinä, joka lunastaa lupauksensa. Sitä kyllä moitin, että huonosti irtoaa.

Vierailija
34/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuulu "hölvätä" (ziisus kuinka tyhmä sana!) iholle niin paljoa, että siitä muodostuu noin paksu kerros kuin sinulla selvästi on ollut. Levitetään ohut tasainen kerros, hyvällä meikkisienellä se leviää tasaisesti ja sinunkin kauniit verisuonesi saa kuultamaan läpi, jos tahtoo - ja osaa. Suosittelen sinulle lämpimästi meikkauksen perusteiden opiskelemista. Siihen löytyy hyviä tutoriaaleja netistäkin.

Mä laitoinkin sienellä ihan ohuelti iholle mutta eihän se edes levity! Tahmeaa liisteriä oli ja tosiaan vaivalla sain pestyä pois. Juu ja olen meikannut ennenkin, joten ihan vieras taiteenlaji se ei ole. ap linjoilla

Vierailija
35/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mousse on siis ihan parasta meikkivoidetta jota oon ikänä käyttäny: sulautuu mun mielestä tosi hyvin ihon sävyyn ja saa ihosta normaalin värisen( mulla esimerkiksi on usein punertava naama) aivan täydellinen! kuuluu mun meikkipussiin :) suosittelen kokeilemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän