Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maubellinen Matte mousse on muuten järkyttävää sontaa!

Vierailija
01.09.2011 |

Satuin ostamaan sitä "vanhingossa" kun etsin peittävää päivävoidetta ja semmosta kittiä en ole kyllä kuunaan nähnyt. Testasin sitä onneksi kädelle ensin ja oli muuten kauhea kokemus. Ei semmosta voi naamaan laittaa. Paksua kuin kaurapuuro ja yhtä peittävää. Peitti verisuonetkin!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun peittää couperosankin. Just niitä verisuonia minä ainakin piilottelen ;)

Pyrin laittamaan kyllä ohuen kerroksen, ja pesuun tarvitsee vamppua, mutta olen tyytyväinen.

Vierailija
2/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko naaman niin, että käyp ihan vaikka pellenaamarista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voi laittaa ihan sormenpäällisen ohuelti koko naamaat, näkyy verisuonetkin jos niin jostain syystä haluaa:) Ei sitä koko purkkia tarvi naamaan levittää. Myös levitystaktiikka vaikuttaa, käyttääkö sormia, sutia, sientä jne.

Mä käytän aina tota, ja se purkki kestää monta kuukautta, laitan ohuelti, tasoittaa väriä, muttei peitä liiaksi kun iho on muuten kuitenkin hyvä.

Vierailija
4/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voi laittaa ihan sormenpäällisen ohuelti koko naamaat, näkyy verisuonetkin jos niin jostain syystä haluaa:) Ei sitä koko purkkia tarvi naamaan levittää. Myös levitystaktiikka vaikuttaa, käyttääkö sormia, sutia, sientä jne.

Mä käytän aina tota, ja se purkki kestää monta kuukautta, laitan ohuelti, tasoittaa väriä, muttei peitä liiaksi kun iho on muuten kuitenkin hyvä.

Ei liikahda mihinkään vedellä ja saippualla. Onneksi oli meikinpoistoaineita muitakin ja niillä sentään lähti.

Eikä sitä toisekseen voi laittaa vain kevyesti kun se on niin paksua ja tahmeaa tököttiä.

Vierailija
5/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä toisekseen voi laittaa vain kevyesti kun se on niin paksua ja tahmeaa tököttiä.

Vierailija
6/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisten tököttien kanssa. Meikkivoiteen pitää olla ohut ja helposti levittyvä, ei mitään pastaa.

Vierailija
7/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut sitä ihan liikaa naamassa, jos on ollut vaikea poistaa.

Vierailija
8/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut sitä ihan liikaa naamassa, jos on ollut vaikea poistaa.

Lisäksi alkoi kutittamaan, iho ei taatusti voi yhtään hengittää tuollaisen moskan alla.

Vierailija
9/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia muuten järkytti sinua noin kovasti, että jaksoit tehdä aloituksen ja monen viestin verran vastaillakin? Kannattais varmaan antaa palautetta sinne Maybellinelle ennemmin.

Vierailija
10/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia muuten järkytti sinua noin kovasti, että jaksoit tehdä aloituksen ja monen viestin verran vastaillakin? Kannattais varmaan antaa palautetta sinne Maybellinelle ennemmin.

kun olin jostakin lukenut ylistäviä lausuntoja. Yllätyin, että kylläpä naiset kaikenlaista naamaansa lykkäävätkin ja vielä kehuvat hyväksi! Tuo ainehan peittäää yhtä paljon kuin naamari mutta ehkä se on tarkoituskin.

Vierailija
11/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita nyt ymmärtää, että jollekin sekin sopii. Senhän takia siellä on kymmenittäin putelia putelin perään ja koko ajan tulee uusia, että myös sinä löydät omasi. Pyydä myyjän apua, kyllä se löytyy...

Vierailija
12/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitko jotain p*skaista testeriä muuten? Et ehkä saanut ihan oikeaa kuvaa ko. tuotteesta. Minulla on sitä joskus ollut eikä se kyllä tuommoista ollut. Päinvastoin, sitä sai levitettyä riittävän ohuesti niin ettei tullut "naamarivaikutelmaa".

Vierailija
13/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kun olin jostakin lukenut ylistäviä lausuntoja. Yllätyin, että kylläpä naiset kaikenlaista naamaansa lykkäävätkin ja vielä kehuvat hyväksi! Tuo ainehan peittäää yhtä paljon kuin naamari mutta ehkä se on tarkoituskin.

[/quote]

tuli selväksi, että Sinulla on täydellinen iho ja Sinä et tarvitse paksua meikkivoidetta, mutta monilla on huono iho, jonka peittämiseen tarvitaan kunnollista meikkivoidetta!!

Vierailija
14/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli selväksi, että Sinulla on täydellinen iho ja Sinä et tarvitse paksua meikkivoidetta, mutta monilla on huono iho, jonka peittämiseen tarvitaan kunnollista meikkivoidetta!!

että tarvii tuommosta laastia siihen levittää.

Tai no ainakin sen jälkeen varppina onkin!

Vierailija
15/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun mielenrauhaa voi järkyttää yksi meikkivoide noin pahasti!

Vierailija
16/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei kuule millään ohuella puuterisipaisulla peity, ja työ on sellaista etten voi sitä hirviön näköisenä tehdä. Jäljet on kutienkin sellaiset että hyvällä (ja peittävällä) meikillä eivät erotu.

Ei voi olla kellään niin huonoa ihoa

että tarvii tuommosta laastia siihen levittää.

Tai no ainakin sen jälkeen varppina onkin!

Vierailija
17/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut ekana mieleen hölvätä puhdistusmaitoa kädelle. ap

Vierailija
18/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matte Morphose, ihan paras meikkivoide ikinä. Levitetään sormilla ja ihosta tulee ihan sametinpehmeä. Jos laittaa enemmän, on tosi peittävä.

Vierailija
19/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin matte morphosea (savy 200) ja on ihan parasta. Ihoni on hyva ja testasin DIorit ja Clarinsit ja Estee L:t ja muut, tahan olen nyt jamahtanyt. Sienella saa sopivan vahan, naytan luonnolliselta ja tasaihoiselta. Loving it.

Vierailija
20/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on vaahdotettua silikonia!!!! sitten kun sen alla on joku synteettinen voide ja aurinko paahtaa päälle......oops

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan