Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en oikeasti ymmärrä kuinka joku voi mennä suomalaisen miehen kanssa naimisiin!

Vierailija
03.11.2005 |

Ymmärrän tietysti, että poikkeuksiakin on, mutta suuri osa tuntemistani suomalaisista miehistä käyttää alkoholia liikaa (vetää vähintään kerran kuukaudessa kännit), eivät arvosta naista, eivät tee kotitöitä ainakaan kovin paljoa (vetoavat siihen että ansiotyönsä niin rankkaa), eivät sitoudu perheeseensä. Lisäksi heillä on todella huono itsetunto. Tämän vuoksi ovat myös rasistisia, sillä he luulevat etteivät pärjää etelän miehille. Vihaavat kateuden vuoksi kaikkia ulkomaalaisia miehiä.

Tunnen myös todella paljon naisia (itseni mukaanlukien) jotka ovat valinneet kumppanikseen afrikkalaisen miehen ja olen huomannut, että heillä ei tällaisia ongelmia ole. Afrikkalainen mies tekee yleensä enemmän kotitöitä kuin naisensa, rankan työpäivänkin jälkeen. Afrikkalainen mies ei ryyppää itseänsä hervottomaan känniin. He ovat itsevarmoja, miehisiä miehiä. He kunnioittavat naista todella paljon enemmän kuin eurooppalaiset miehet. Eivätkä he jätä perhettään sitten kun vähän alkaa perhe-elämä kyllästyttämään.

No niin, tulipas sanottua suoraan, mutta näin se vaan on.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskasta. Samalla säästyy valitukselta, tai jos sitä tuleekin, se tulee ihanasti murrettuna.

Vierailija
2/25 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

irccilinkissä. Mutta hei, jos joku haluaa rakentaa persoonallisuutensa miehensö kansallisuuden ympärille, niin siitä vaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän suomalaiset muijat juoksee afromiesten perässä niin kiihkeenä, jos niin kovin rumia ovat?

Vierailija
4/25 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismille hyvä määritelmä on tämä: Jos Awid Oulussa tekee jotain, niin Johnia Helsingissä syyllistetään siitä, koska hän on samanvärinen / samasta Maasta / samaa uskontoa jne.

Eli siis juuri sitä, mihin AP itsekin syyllistyy viestissään.

Miksi muuten AP:lle on tärkeää julistaa tätä gospeliaan? Tuntuu jotenkin lapselliselta yritys käännyttää muut itsensä kuvaksi.

Vierailija
5/25 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkissä, vaikka mieheni onkin nigerialainen. Eikä meidän tytärtämme ole lähetetty minnekään, miksi pitäisi? Ei se tarkoita että tyttäremme olisi jotenkin vähempiarvoinen kuin veljensä, vaikka isä onkin afrikkalainen.

Ja vielä tiedoksi, että kyllä afrikkalainenkin mies ymmärtää sen klitoriksen merkityksen, joten miksi se pitäisi leikata pois? Kyllä afrikkalainenkin mies ymmärtää, että jos se leikataan pois, on naisen tyydyttäminen huomattavasti vaikeampaa. Naisen tyydyttäminen on useimmille miehille, myös afrikkalaisille, kunnia-asia.

Kyllä minulla taitaa olla traumojakin. Ja yleistämisen olen oppinut tältä palstalta. Mutta jos otsikkoni olisikin ihmetellyt kuinka joku voi mennä naimisiin afrikkalaisen miehen kanssa, oltaisiin täällä kilvan haukuttu " mutiaisia" .

T:AP, joka on väsynyt siihen, että ihmisillä on niin OMITUINEN ja todellisuudesta poikkeava kuva afrikkalaisista ties minä naisen alistajina tms.

Vierailija
6/25 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tahallani sen teenkin.

Mutta kun joku leimaa koko afrikkalaisväestön 3 raiskaajan perusteella, kukaan ei enää huomakaan, että taas yleistetään. Millä perusteella ulkomaalaisista puhuttaessa saa yleistää, mutta suomalaisista puhuttaessa ei?

T:AP jälleen

Vierailija
7/25 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrettävää (vaan ei hyväksyttävää) se on siinä mielessä, että suomalainen raiskaaja ei kadulla erotu. Näkyviin piirteisiin on helppo yhdistää negatiiviset ominaisuudet. Kyllä minäkin mustia tupakanpummaajia väistelen, vaikka kaikki eivät tahtoisi kännykkäni viedäkään. Eihän se kivaa ole :(

Vierailija
8/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies Ranskasta, enkä mihinkään suomalaiseen junttipelleen vaihtaisi mistään hinnasta. ;)

Suomalaiset miehet (ainakin suurin osa) on niin sivistymättömiä eivätkä osaa kohdella naista oikein...

Lisäksi ei-suomalaiset miehet tuntuvat olevan (muiden puheiden ja nyt myös oman kokemukseni perusteella) parempia rakastajia... ;) ;) ;)

Vierailija
9/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuu kahvilas hörppiis mokkaa kelan piikkii ja pureksii velipojan tuomaa khattia. Ei paljoo paina tämän iltainen tiskivuoro. Onnea vaan ja muista ehkäisy!

Vierailija
10/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kurjaa kun joutuu lähtemään ns. merta edemmäs kalaan. Sun kohdalle on tullut huonoja miehiä tai no, mistä sen tietää. Ehkä vika onkin sussa..?? Mä olen elämäni aikana tavannut paljon hyviä SUOMALAISIA miehiä ja todennut taas monet ulkomaan elävät täysiksi pelleiksi.. Mulla ainakin on erittäin hyvä SUOMALAINEN mies, jota en mihinkään hiv-afrikkalaiseen vaihtaisi mistään hinnasta!!!!

Vierailija
11/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on vaikea uskoa, että suomalainen tasa-arvoinen tiskaaminen, ruoanlaitto, imurointi, klitoriksen kiihottaminen ym. kotihömpötys tulisi miehellesi mieleenkään. Paikkasi olisi neljän seinän sisällä ja useamman munalukon takana, koska hänen kateelliset kaverinsakin haluaisivat kokeilla, kuinka tiukka varustus pikkumunaisten maan neitsyellä on. Siinäpä sitä olisi mukava seurustella miehesi äidin kanssa 24H.

Vierailija
12/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tee tosiaan mitään,makaa päivät pitkät,nainen tekee kaiken,on kuulemma hyvä sängyssä,sepä ei paljoa ratkaise.Kun vaimo tuli laitokselta vauvan kans,kaamee sotku oli kotona,vauva sänkyyn ja vaimo siivoomaan ja ruokaa laittaa.Kyllä ainakin kreikkalaisilla on huonot juoma tavat,juovat joka päivä jotain,täällä sentäs yleensä tehdään töitä,maksetaan veroja ja mun mies suomalainen ja tekee kovasti kotitöitä,hoitaa lapsia ja jos juo nin ehkä kerran kuussa,mutta en kattos joka päivä tissuttelua ja huoletonta elämää.

Vierailija
13/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei alisteta kulkemaan rätti päässä ei nyrkin ja hellan väliin tai yleensäkkään tekemään mitään hassutuksia mitä useimmissa maissa on noin niin kun vaan ihan periaatteena kun naisesta on kyse.

Vierailija
14/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei pahemmin juo, on upea isä, komeakin, osallistuu kotitöihin ja on empaattinen ja fiksu.

Vierailija
15/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Afrikkalainen mies tekee yleensä enemmän kotitöitä kuin naisensa, rankan työpäivänkin jälkeen. Afrikkalainen mies ei ryyppää itseänsä hervottomaan känniin. He ovat itsevarmoja, miehisiä miehiä. He kunnioittavat naista todella paljon enemmän kuin eurooppalaiset miehet. Eivätkä he jätä perhettään sitten kun vähän alkaa perhe-elämä kyllästyttämään.

Eivätkä ryyppää ei, mutta kathia kyllä kuluu... " itsevarmuuskin" on lähinnä oman egon korostamista.

Siksi vaihdoin suomalaiseen joka ei imuroi :D

Vierailija
16/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ne on pelkkiä perässä kuolailijoita. ja pettävät usein. olen myös huomannut, että luulevat olevansa jotenkin hyvinkin sexyjä ja viehättäviä. mä kyllä valitsen mielummin suomalaisen.

Vierailija
17/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta tuttavapiirissä on vain yksi juoppo mies.Kaikki loput ovat ihan suomalaisia kunnon miehiä, mukaan luettuna minun mieheni jota en vaihtaisi.

Vierailija
18/25 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaisen miehen vaimo saa näköjään kuunnella tai lukea ihan mitä tahansa skeidaa.

hiv-afrikkalainen

Rätti päässä kulkemaan pakotettu

Kelan maksamat kahvit

khat-huumetta pureksiva

baarikärpäsessa harva se ilta roikkuva

Yleistin aloituksessani tarkoituksella suomalaiset miehet, todistaakseni sen, että suomalaisen miehen ollessa kyseessä yleistäminen ei ole sallittua mutta ulkomaalaisen kohdalla kyllä. Lukekaa vain tämä viestiketju niin huomaatte mitä tarkoitan. Suomalaista miestä haukkuva nainen leimataan traumaattiseksi, huonoitsetuntoiseksi, lapselliseksi yms. Ulkomaalaisen kanssa naimisissa oleva taas on tietenkin alistettu. Ai niin, tietenkin ulkomaalaisten miesten yleistäminen on vaan ymmärrettävää. Sehän on kuule melkein sama kuin asian hyväksyminen.

AP

Vierailija
19/25 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ei alisteta kulkemaan rätti päässä ei nyrkin ja hellan väliin tai yleensäkkään tekemään mitään hassutuksia mitä useimmissa maissa on noin niin kun vaan ihan periaatteena kun naisesta on kyse.

USEIMMISSA maissa? zeesus mitä porukkaa.

Vierailija
20/25 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse asiassa voin kertoa sinulle ap mitä meille kerrottiin eri kulttuureja käsittelevällä kurssilla koulussa. Eräskin juttu käsitteli sitä kuinka USA:ssa mustien miesten käytös on ongelmallista. Ongelmana esitettiin se että tumma mies ei sitoudu perheeseensä samoin kuin muut. Hän pistää vain naisen paksuksi ja lähtee helpommin seuraavan hameenhelman perään kun alkaa kyllästyttämään. Äiti ja lapsi jäävät köyhyysloukkuun...

Ehkä ap sinun miehesi haluaa tietoisesti osoittaa olevansa parempi ja hyvä mies. EHkä hän siksi tekee niin paljon eteesi. Mutta se ei vielä todista että ns. valkolaiset olisivat huonompia aviomiehiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän