Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ihan kännissä

Vierailija
01.09.2011 |

Aamusta on mennyt jo sikspäkki ja nyt viinipullo. Kakarat lähetin kylään, en halua niitä vonkaavine kavereineen tänne ruokaa kerjäämään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu bla bla bla, missäs vaiheessa humalassaolo lasten läsnäollessa on tullut lainsuojattomaksi? Ei kai se nyt kovin fiksua ole, mutta että pelkästään vanhemman humalassaolo on ls-asia? Ei ihme, että täällä on niin korkeat verot, jos jokaista urpoa holhotaan noin paljon.

On varmaan ihan niitä oikeita asioita mihin pitäis puuttua.. On taas niin perkeleen muotia tehdä ls-ilmotuksia, et syitä tehtaillaan ihan mistä vaan..

Vierailija
22/26 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on hyvä olla täsmällinen ilmaisussaan. Mutta mutta, tämä on AV, ei työpaikka! Konteksti vaikuttaa tyyliin, nääs, ja lukijan pitäisi se hiffata ilman tyhjentäviä selityksiä. Olen edellä mainitsemani gradun lisäksi myös jatko-opiskellut yliopistossa sekä paraikaa työstän toista gradua eri alalta. Jos kiinnostaa - kun koin em. kommenttisi hieman vähätteleväksi.

Töissä ei muuten pahemmin ole tarvinnut kollEGOJEN (ei kolleegojen!) kanssa väitellä, ollaan niin samanhenkistä porukkaa.

Hitto että tää av on nihkeä mesta, häivyn ja murisen.

11/19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on hyvä olla täsmällinen ilmaisussaan. Mutta mutta, tämä on AV, ei työpaikka! Konteksti vaikuttaa tyyliin, nääs, ja lukijan pitäisi se hiffata ilman tyhjentäviä selityksiä. Olen edellä mainitsemani gradun lisäksi myös jatko-opiskellut yliopistossa sekä paraikaa työstän toista gradua eri alalta. Jos kiinnostaa - kun koin em. kommenttisi hieman vähätteleväksi.

Töissä ei muuten pahemmin ole tarvinnut kollEGOJEN (ei kolleegojen!) kanssa väitellä, ollaan niin samanhenkistä porukkaa.

Hitto että tää av on nihkeä mesta, häivyn ja murisen.

11/19

Kohta kaksi gradua, ja urana sosiaalityöntekijä. Ei mennyt ne opinnot hukkaan....

Onneksi kuitenkin olet takakireä, muita nimittelevä ja sitten itse loukkaantuva kämäsellä eximialla heiluva pilkunnussija.

Vierailija
24/26 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulihan sieltä. Mistä päästäänkin hiekkalaatikkotasolle, kun voin nyt ed. kommentin perusteella sanoa, että se joka toista nimittelee, on ite!

Ja ihan oikeasti mä otan tämän huumorilla (takakireyskortti) ja myönnän avoimesti, ettei ole mennut ura ihan putkeen kouluvuosiin suhteutettuna. Mutten mä vielä vanha ole, eikä sossuna hullumpi ole olla, ei ainakaan ole tylsää. Pilkunnussinta taas on kivaa, kunhan joku toinen ähäkutti sen ensin aloittaa.

11/19 jne.

Vierailija
25/26 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä aika harvoin jaetaan laitoksella kuin laitoksella. Miksi siis vähääkään loukkaantuisin moisista infantiileista näpäytysyrityksistä?!

11/19 buahahaa

Vierailija
26/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi