Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaikka amputoisi nämä jalat... :SS

Vierailija
24.08.2011 |

Aivan kammottavaa tämä selluliitti.. Muhkurat yltävät jo polviin asti ja olen vasta 22-vuotias. Ei noita kestä katsella itsekään, mihinhän kaapuihin sitä loppuelämänsä pukeutuu. Ja uimiset ainakin jää, kesää on turha odottaa, tukalat olot tulee pitkillä housuilla..

Miksi ihmisen pitää näyttään näin ällöttävältä, eikö tästä tosiaan pääse millään eroon? :'(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käsittänyt, että liikunnalla vois päästä. Se parantaa jalkojen verenkiertoa.

Vierailija
2/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja metsässä rämpiminen, mahdollisimman epätasaisessa maastossa. Mut sitä pitää tehdä säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on joku vaikeasta nivelrikosta tai muusta kovia kipuja aiheuttavasta sairaudesta kärsivä =o

Tekojalat sulla varmasti tosi seksyt oliskin. Mietipä sitä :p

Vierailija
4/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain uskalla edes ajatella miltä näytän 30 vuoden päästä jos nyt olen jo tällainen rupsahtanut sellukasa..

Vierailija
5/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄÄN muuta ei kiinnosta sun selluliitit kuin sua itseäsi. Sä voit ihan rauhassa pukeutua ihan mihin huvittaa ja harrastaa juuri sitä mitä huvittaakin. Ällötys on vain omassa päässäsi.

Vierailija
6/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on joku vaikeasta nivelrikosta tai muusta kovia kipuja aiheuttavasta sairaudesta kärsivä =o

Sarjakuvataiteilija Kaisa Lekahan halusi tuollaisessa tilanteessa amputaation, hän on piirtänyt aiheesta albuminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi