Mies ehdotti, että pitäisimme tauon seksistä
Olemme olleet kolme vuotta yhdessä, yksi lapsi. Seksiä on ollut koko aikana vähintään kahdesti viikossa, yleensä enemmän. Poikkeuksena kuukauden tauko synnytyksen jälkeen, mutta se on ihan ymmärrettävää. Kokeilemme erilaisia juttuja useimmiten, joskus menemme perinteisellä kaavalla, joka on tuttu ja turvallinen. Omasta mielestäni meillä menee hyvin seksinkin osalta, nyt jopa vähän paremminkin.
Eilen mies sitten ykskantaan ehdotti, että pitäisimme tauon seksistä. Puhui viikoista. Hän myös ehdotti, ettei olisi sinä aikana myöskään muuta fyysistä kontaktia. Tämä ilmeisesti tarkoittaa sitä, ettei enää yhteisiä sohvalöhöilyjä silityksineen, pusuja, haleja... Jotka muuten on kuulunut normaaliin jokapäiväiseen elämäämme.
Kysyin mieheltä, miksi hän yhtäkkiä näin haluaa. Vastasi, että tuntuu ettei minua enää kiinnosta ja haluaa sytyttää tauolla liekn uudelleen. Olin ihmeissäni, koska kiintoni ei ole laantunut, ehkä hieman lisääntynytkin. En tiedä, mistä hän tuon on päätellyt, ei osannut itsekään kertoa.
Mieheni toivetta kunnioittaen olemme sitten ilman. En tiedä kuinka kauan itse kestän ilman jokapäiväisiä hellyydenosoituksia. Puutteessa pystyn mieheni takia olemaan viikkoja, ainakin toivottavasti.
Jotenkin tuntuu, etten enää ole mieheni mielestä haluttava ta jotain... En pääse hänen päänsä sisään! Enkä tiedä, onko tämä edes oikea syy olla ilman seksiä tai muuta hellyyttä?
Osaisitteko te kertoa, mistä voisi johtua? Jos hän ei vain kerro todellista syytä peläten minun loukkaantuvan?
Lisään vielä, en ole lihava, pidän itsestäni huolta ja pysrin olemaan viehättävä joitakin poikkeuspäiviä lukuunottamatta. Mieheni kyllä sanoo rakastavansa minua, enkä usko hänellä toinenkaan olevan. Käy vain töissä ja tulee töiden jälkeen suoraan kotiin, vkl käy harrastuksissaan ja tiedän hän siellä olevan.
Kommentit (42)
luulen, että miehesi tarkoittaa juuri sitä mitä tarkoittaa. miehet on yksinkertaisia, naiset taas alkaa siitä vääntää jotain ja pilaa kaiken. Eihän miehesi sanonut ettetkö olisi haluttava, hän vaan haluaa pitää tauon. Toi ajatus on täysin omaa keksintöäsi ja toiseksi mitä sitä täällä kyselemään, mitä mieltä muut ovat saa vain juuri tuollaisia "pettää" vastauksia. Kysy suoraan mieheltäsi,oletko haluttava yhä, ettei asia johdu siitä? luulisi että voit kysyä häneltä itseltään suoraan ja kertoa, miltä koko juttu tuntuu sinusta
että tuon on pakko olla 1000 % exclusive provo.
Toinen vaihtoehto tietysti on, että ap on jättänyt usemman kuin yhden tärkeän pikkuseikan kertomatta, että mikä suhteessa mättää.