Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti, että pitäisimme tauon seksistä

Vierailija
01.09.2011 |

Olemme olleet kolme vuotta yhdessä, yksi lapsi. Seksiä on ollut koko aikana vähintään kahdesti viikossa, yleensä enemmän. Poikkeuksena kuukauden tauko synnytyksen jälkeen, mutta se on ihan ymmärrettävää. Kokeilemme erilaisia juttuja useimmiten, joskus menemme perinteisellä kaavalla, joka on tuttu ja turvallinen. Omasta mielestäni meillä menee hyvin seksinkin osalta, nyt jopa vähän paremminkin.

Eilen mies sitten ykskantaan ehdotti, että pitäisimme tauon seksistä. Puhui viikoista. Hän myös ehdotti, ettei olisi sinä aikana myöskään muuta fyysistä kontaktia. Tämä ilmeisesti tarkoittaa sitä, ettei enää yhteisiä sohvalöhöilyjä silityksineen, pusuja, haleja... Jotka muuten on kuulunut normaaliin jokapäiväiseen elämäämme.

Kysyin mieheltä, miksi hän yhtäkkiä näin haluaa. Vastasi, että tuntuu ettei minua enää kiinnosta ja haluaa sytyttää tauolla liekn uudelleen. Olin ihmeissäni, koska kiintoni ei ole laantunut, ehkä hieman lisääntynytkin. En tiedä, mistä hän tuon on päätellyt, ei osannut itsekään kertoa.

Mieheni toivetta kunnioittaen olemme sitten ilman. En tiedä kuinka kauan itse kestän ilman jokapäiväisiä hellyydenosoituksia. Puutteessa pystyn mieheni takia olemaan viikkoja, ainakin toivottavasti.

Jotenkin tuntuu, etten enää ole mieheni mielestä haluttava ta jotain... En pääse hänen päänsä sisään! Enkä tiedä, onko tämä edes oikea syy olla ilman seksiä tai muuta hellyyttä?

Osaisitteko te kertoa, mistä voisi johtua? Jos hän ei vain kerro todellista syytä peläten minun loukkaantuvan?

Lisään vielä, en ole lihava, pidän itsestäni huolta ja pysrin olemaan viehättävä joitakin poikkeuspäiviä lukuunottamatta. Mieheni kyllä sanoo rakastavansa minua, enkä usko hänellä toinenkaan olevan. Käy vain töissä ja tulee töiden jälkeen suoraan kotiin, vkl käy harrastuksissaan ja tiedän hän siellä olevan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tämä AV-palsta on täynnä tyhjäpäisiä ja mustavalkoisesti maailman näkeviä mammoja.

Todellista ylilyöntiä tollanen tauti-vouhotus tässä asiassa! Voitteko tajuta, että mieskään ei ole panokone jota aina haluttaa?

Nämä on yh-mammoja joilla mies käy vain silloin kun panettaa. Siitä mustavalkoinen maailmankuva.

Vierailija
22/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tämä AV-palsta on täynnä tyhjäpäisiä ja mustavalkoisesti maailman näkeviä mammoja.

Todellista ylilyöntiä tollanen tauti-vouhotus tässä asiassa! Voitteko tajuta, että mieskään ei ole panokone jota aina haluttaa?

että tilanne on yhtäkkiä muuttunut ihan toiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppylän sinne? kato syökö jotain lääkkeitä siihen tarkoitukseen!

Vierailija
24/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihastunut ja tällä tekosyyllä ei "petä" ihastustaan. varmaan haluaa katsoa, josko suhteesta toiseen tulee jotain.

valitan.

Vierailija
25/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko tajuta, että mieskään ei ole panokone jota aina haluttaa?

kaikki mun tapaamani miehet ovat olleet aina haluavia panokoneita. ainiin yhtä ei kiinnostanu (24v jäbä) mut se sit jättiki mut

Vierailija
26/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ei halua mitään muutakaan fyysista kontaktia.

Vierailija
27/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoria:)) Todellakin täältä saa lukea niin innoittavia ja tosiasioissa pysyviä vastauksia. Miehesi ehdotus on minustakin ennenkuulumaton!

Vierailija
28/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalla, läheisyyden kieltäminen myös koska pelkää innostuvansa liikaa.

Mutta ap joutuu kyllä itsekin menemään lekuriin, varmuuden vuoksi:(

Vierailija
29/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä logiikalla tauti on noin varma syy? Kai sillä voi olla haluttomuuttakin, normaalia kaikille joskus.

Ja sitten ennenkuin joku rääkäisee, että näin yhtäkkiä niin pakkohan se eka kerta on joskus olla. Ehkä ei ole aiemmin uskaltanut olla haluton tai etsiä suhteesta jotain uutta.

Vierailija
30/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä, miksi hän yhtäkkiä näin haluaa. Vastasi, että tuntuu ettei minua enää kiinnosta ja haluaa sytyttää tauolla liekn uudelleen. Olin ihmeissäni, koska kiintoni ei ole laantunut, ehkä hieman lisääntynytkin. En tiedä, mistä hän tuon on päätellyt, ei osannut itsekään kertoa.

Mies yrittää tehdä sinusta syyllisen. Mikä ajatustenlukija hän luulee olevansa. Eikö tuon perustelun pitäisi kaatua sillä sekunnilla kun kiistät noin ajattelevasi! Sitten pitäisi vaatia joku muu syy miehen puolelta, eikä hän voisi kääntää asiaa vain sinun kontollesi.

Itse en ainakaan antaisi mieheni pistää sanoja suuhuni...

Vierailija
31/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitä nyt edes imaista kun niin nätisti tarjoillaan. Tarkoitan nyt parisuhteessa elämistä.

Ymmärsit varmaan vertauskuvallisuuden.

Yhtäkaikki, väitettiin ettei terve mies kieltäydy. Ei terve nainenkaan sitten kieltäydy jos kulli tuodaan naaman eteen.

kuin tunkea jotakin jonnekin sisälle. Ehdolle laittaminen on ehdottamista, suuhun tunkeminen pakottamista.

Jos terveelle miehelle pistät aamulla pyllyn pystyyn, niin ei se kieltäydy...

Eli jos kieltäytyy niin ei ole terve?

Jos terveelle naiselle laitat munan suuhun niin ei se pahaa voi tykätä!

Vierailija
32/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kieltämättä ensimmäisenä mieleen tuo, että on pettänyt sinua ilman kumia ja odottelee nyt sp-tautitestien tuloksia.

Olette olleet vasta 3 vuotta yhdessä, eikä noin lyhyen yhdessäoloajan jälkeen luulisi vielä olevan tarvetta tuollaisille toimenpiteille (jos koskaan). Ja toisekseen en usko, että nuori terve mies edes kykenisi olemaan viikkoja ilman seksiä! Omani tuntuu lähes räjähtävän jo vajaassa viikossa. Vai oletteko kenties jo hieman "iäkkäämpiä"? Siitä minulla ei tietysti ole kokemusta millaista seksuaalisuus on esim. neli- tai viisikymppisenä.

Vierailija
33/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän luulee että sinua ei enää kiinnosta, KORJAA hänen luulonsa. Kyseessä ei ole sellainen.

Sanot että sinua kiinnostaa ja sinä haluat häntä, ja että sinä et halua pitää taukoa - etenkään sen takia että mies kuvittelee ettei sinua kiinnosta seksi.

Jos taas mies haluaa kuultuaankin pitää seksitaukoa, niin suosittelen sukupuolitautitestiä teille kummallekin. Ja kunnon keskustelua.

Vierailija
34/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin aika paljon vastauksistanne liittyen sukupuolitautiin. En oiken jaksa uskoa, että hän olisi minua pettänyt, koska hyvin harvoin käy yhtään missään muualla kuin töissä, ja aina kun käy, yleensä viikonloppuisin, olen sataprosenttisen varma missä hän on. Tietenkin silloin mahdollisuus olisi, jos hän minulle valehtelisi menevänsä töihin, mutten usko näin asian olevan.

Voisin myös kuvitella, että hänen käyttäytymisensä kertoisi paljon, jos minua pettäisi. Se ei kuitenkaan ole muuttunut, paitsi toki nyt tämän läheisyyden osalta.

Eilen, kun asiasta illalla keskustelimme, hän vaikutti olevan tosissaan. Kertoi asiansa asiallisesti, ei mitenkään pakoillen tmv. Hän oli kyllä tosissaan.

Siinä pohtiessaan asiaa ääneen minun ollessa hiljaa järkytyksestä, ohimennen tokaisi "jos olisimme jopa kolme kk ilman seksiä, se varmaan jäisi kokonaan pois. Tulisikohan silloin ero...". En saanut kuitenkaan sellaista vaikutelma, että hän haluaisi erota. Kysyinkin asiasta.

Tuntuu,e ttä hän haluaisi kokeilla ja pitää ihan oikeasti taukoa läheisyyden osalta. Tietäisi vain miksi yhtäkkiä näin....

Vierailija
35/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laittoi nuo sun luuloiksi. Eli tarkoitti että itse ei ole enää kovin kiinnostunut sinusta. Sitäkin sattuu, ei vain halunnut loukata sinua. Toivottavasti mieskin tajuaa että pidemmässä suhteessa ns. väljähtymistä voi käydä eikä se ole heti mikään syy eroon.

Minusta kuitenkin ahdistavaa että mainitsi tuossa kontekstissa eron. Minulla soisi hälytyskellot.

Vierailija
36/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää miettimään olisiko jossain muulla suunnalla kiinnostuksen kohdetta? Pettää, mutta ei halua vielä jättää ja ei kuitenkaan pysty panemaan kahta samanaikaisesti.

Ihan niinkuin pohjustelisi tulevaa eroa. Aika kummaa, jos ei edes koskettaa saa.. halata ja sillä lailla ohimennen hipaista rakastavasti. Kaikki pois, ei hyvä.

Älä suostu. Ennemminkin mies vaikka viikoksi yksin reissuun miettimään mitä haluaa, jos ei kerran sinussa ole mitään vikaa tai aihetta tällaiseen toimintaan.

Vierailija
37/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta ihan kuin hän olisi ihastunut toiseen. Mutta uskoisi ja toivoisi ihastuksen menevän ohi.

Itse näkisin, että miehesi ilmoittama syy on aika epäuskottava. Läheisyys kasvaa olemalla lähekkäin.

Vierailija
38/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puhui nimenomaan omista tunteistaan. Puhukaa asiasta uudelleen. Voit kertoa ettei sinulta ole kipinä mihinkään hävinnyt eli turha on omia etääntymis halujaan sinun syyksesi laittaa.

Muutenkin tuo kipinän hakeminen sillä että kaikki läheisyys kielletään on mun milestä todella arveluttavaa. Seksitauko voi kipinän sytyttääkkin, mutta jos myös läheisyys katoaa niin sinne menee koko suhde.

Mulle jos mies tuollaista ehdottaisi niin olettaisin että noin kolmen kuukauden päästä mies on allekirjoittamassa avioeropapereita.

Vierailija
39/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa käy niin, että se Kaveri -kortti vedetään esiin kokeilun päätteeksi.

Kipinää voi hakea muutenkin kuin vain seksiä harrastamalla. Oletteko kokeilleet puhua tuhmia? Lähetellä viestejä pitkin päivää seksuaalisella viritteellä ja nostattaneet tunnelmaa iltaa kohti. Oletteko ottaneet jännitysmomentteja kehiin, ja intoutuneet semi-julkisella paikalla touhuiluun tai kiinnijäämisen pelossa tms. Tuokaa seksi ulos makuuhuoneesta.. olkaa raadollisia, kiusoittelevia, helliä, härnääviä jne.

Lopetan.. alkaa tehdä mieli ja mies on töissä. ;)

Vierailija
40/42 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt mies olisi ihastunut toiseen, onko vaimolla mitään tehtävissä, mitä luulette? Eli voiko toiseen ihastunutta vampata itselleen uudellee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi