Olenko ainut maailmassa, joka ei katso Salkkareita, BB:tä, enkä TTK:ta?
Tuntuu ettei muusta näinä päivä päivinä puhutakaan, kuin Salkkareiden kohuavauksesta, BB:n strippaavista äideistä ja Tanssii Tähtien Kanssa- pareista.
Mua ei nuo kiinnosta, mutta ei noilta jutuilta oikein voi välttyäkään...
Olenko ainutlaatuinen yksilö?
Kommentit (29)
en minäkään ole koskaan katsonut yhtään pätkää noista ohjelmista. Ja kun en ole katsonut niin en voi arvostellakkaan :) mutta tuskin olen mitään menettänyt.
on kyllä käsittämättömiä nämä ikuiset kyselyt siitä, olenko ainoa sitä ja olenko ainoa tätä.
Ja nyt ärsyttää suunnattomasti kun varsinkin tuota BB-sontaa työnnetään joka tuutista. Kohta varmaan illan pääuutislähetyskin raportoi härskeimmät jutut ko. ohjelmasta...
Jos ympärillä sattuneesta syystä kouhkaa ihmisiä näistä ohjelmista. On todella tavattoman rasittavaa että jotkut esim. työpaikoilla jaksaa höpistä pelkistä tv-ohjelmista kuin ei olisi mitään muuta työn ulkopuolella kuin TV. Ja ihan totta näitä kyllä on.
on kyllä käsittämättömiä nämä ikuiset kyselyt siitä, olenko ainoa sitä ja olenko ainoa tätä.
Meillä ei edes ole televisiota, mutta jotain katsellaan kyllä yle areenasta. Tykkään lähinnä BBC:n epookkisarjoista. :)
Mä katon Salkkareita tai oon ainakin kattonu, nyt vaan juonikäänteet menneet överiksi.
Salkkarit lopetin kun Miia kuoli, BB:tä katsoi yhden kauden, TTK:n katson jos tulee sopivaan aikaan sunnuntai-iltana ja siinä on mielenkiintoisia tanssijoita, siitä tulee iloiselle mielelle.
Tunnustan kyllä katsoneeni pari kertaa salkkareita kylässä (heidän lapset katsoi), mut en päässyt tietty sisälle. BB ei sano mitään, paitsi joitain lööppejä lehdissä kuten Tanssiohjelmakaan.
Ei vaan nämä kiinnosta, meillä katsotaan telkkua TOSI vähän. Mietitty sitäkin, että josko luovuttaisiin, mutta uutiset, dokkarit ja urheilukin jossain määrin kiinnostaa.
Harvemmin silti edes katsotaan noita maksuttomia kanavia.
Salattuja elämiä, aikanaa ihan 1. jakson katsoin, ja ihan satunnaisesti sivusilmällä joskus ohjelmaa näen kylässä jossakin missä telkkari päällä.
Myöskään Tanssii tähtien kanssa ei ole koskaan kiinnostanut, siitäkin pienen pätkän joskus kanavasurffatessa vilkaissut, ei kiinnostanut.
Mutta BB on ohjelma mitä seuraan, se on hyvää aivot narikkaan viihdettä syksyn iltoihin :) Ja en seuraa 24/7 vaan ihan tv-lähetykset vaan. Ja en ota BB:tä ns. tosissani, se on vaan hyvää viihdettä, en koskaan ole ketään äänestänyt, enkä koskaan äänestä. Tosin viime kausi oli typerä, lähinnä Nikon takia, muuten ihan ok.
Itse en katso mitään näistä, mutta tunnustan katsoneeni 90-luvun lopulla jonkin verran ensimmäistä kahta kertaa BB:tä ulkomailla asuessani.
En ole katsonut noista yhtäkään. Telkkaria katson muutenkin erittäin harvoin. Ja joka kerta se yllättää typeryydellään ;-)
En ole koskaan katsonut noista mistään edes yhtää pätkää. Ei innosta.
En minäkään ole koskaan katsonut mitään noista ohjelmista. Ekaa BB:tä katsoin kotona 5 minsaa kerran, ja meillä oli töissä telkkarissa BB24h auki sen yhden kauden muistaakseni koko ajan
Salkkarin on minusta vastenmielinen, ne ihmiset ovat niin ikäviä (äiti katsoo ja siellä ollessa jään joskus tuijottamaan). Lisäksi ei ole minusta pienten lasten hereillä ollessa katsottavaa materiaalia.
BB on hauska ja addiktoiva, vaikka umpipöljäähän sen katsominen objektiivisesti ajatellen on.
Tanssiohjelmat on ajanvietettä, jota katson, jos ei muutakaan tekemistä ole. Ja sopii myös lasten kanssa katsottavaksi. En fanita, änestä tms, vaan katselen kauniita/hassuja ihmisä, kömmähdyksiä ja onnistumisia ja niin edelleen.
Minä en katso mitään noista.
Salkkareista olen joskus vuonna kivi ja kirves katsonut joitain osia, silloin kun sarja alkoi, mutta en laske sitä.
Bb:tä tai tähtien tanssia en ole katsonut yhtään jaksoa, eikä ole aikeissakaan.
Eihän nuo edes näy esim Intiassa.
Et ole edes bimpoudeltasi ainutlaatuinen, koska heti parikymmentä kaltaistasi komppaa että en minäkää ikinä kato salkkareita.
Vu-huu. Ihan täskeää nice to know tietoa meille kaikille.
salkkarit etenkin on aivan karseaa kuraa. Samaan kastiin menee nää CSI:t, jotka ovat aivan naurettavia, En katso myöskään Ilman johtolankaa, Housea, Greyn Anatomiaa, Criminal Mindsia, Diiliä, Kaunareita, tunteita ja Tuoksuja jne.
Hyviä sarjoja mielestäni ovat Hercule Poirot, Kettu, Anna Pihl, Pitkäjussin majatalo ja Fraser alkuaikoina.