Olenko ainut maailmassa, joka ei katso Salkkareita, BB:tä, enkä TTK:ta?
Tuntuu ettei muusta näinä päivä päivinä puhutakaan, kuin Salkkareiden kohuavauksesta, BB:n strippaavista äideistä ja Tanssii Tähtien Kanssa- pareista.
Mua ei nuo kiinnosta, mutta ei noilta jutuilta oikein voi välttyäkään...
Olenko ainutlaatuinen yksilö?
Kommentit (29)
yleensä en arvostele mutta en voi sietää BB vouhkaamista, sitä tulee nyt joka tuutista. En ole koskaan katsonut! Salkkareita katson, mutta ei vaarallista jos jää katsomatta.
TTK:takaan en ole katsonu joskus vilkaissut vain.
Eihän nuo edes näy esim Intiassa.
Et ole edes bimpoudeltasi ainutlaatuinen, koska heti parikymmentä kaltaistasi komppaa että en minäkää ikinä kato salkkareita.Vu-huu. Ihan täskeää nice to know tietoa meille kaikille.
Toisaalta voihan se olla, että bimpot intialaiset eivät myöskään lue av-palstaa. Tämä on sulle varmaan sellaista täskeää nice to know-tietoa.
katso, ekaa suomalaista BB-kautta yritin katsoa, mutta oli niin paljon muiden maiden versioita huonompi, että jäi katsomatta sekin.
Kaveripiirissä ei varmaan kukaan muukaan katso mitään näistä.
ole ainut minä en katso tuommosta roskaa jos ei parempaa tuu niin laitan telkun kiinni
meillä on telkkaritonta elämää takana jo 6 v. Ainoat sarjat joita on sinä aikana katsottu (DVD, netti) ovat Pasilat, The Mentalist ja Dexter. Niin ja lapsi tietty jotain lastenohjelmia.
En seuraa enää sitäkään, vaikka joskus takavuosina katsoin. Suomalaisia en ole seurannut enää aikoihin.
Et ole ainutlaatuinen yksilö. Täällä yksi vastaavanlainen kohtalontoveri! Mua ei vois vähempää kiinnostaa noi kolme ohjelmaa. En oikeastaan seuraa säännöllisesti muita ohjelmia kuin Criminal Mindsia ja Kova laki -erikoisyksikkö jos satun olemaan telkkarin ääressä tuolloin. Tympeää kun jää aina ulkopuoliseksi kun keskustelu kääntyy väistämättä jossain kohtaa tv-ohjelmiin :D
En minäkään katso moista roskaa.