Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!! Mitä vois viedä kotiin viemisiksi juuri vauvan saaneelle?? en pääse/ehdi enää kauppaan joten

Vierailija
31.08.2011 |

sellaista ideaa minkä "osais" tuoda töistä tullessaan?? täältä kotoahan en mitään saa revittyä viemisiksi..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa jakkusi kahtia ja ompele siitä matkallasi vauvalle makuupussi.

Säästä lounaasi,paketoi se ja anna uudelle äidille.

Pölli kahvihuoneesta kaikki maito ja pullota se, eiköhän sitäkin voi vauva joskus juoda?

revi villasukat jalastasi,ja tee niistä vauvalle säärystimet tai pipo.

Vierailija
22/27 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti toi työpaikkaruokalastaan mulle päivällisen aina kun tuli käymään. Mulle tämä oli suuri helpostus, mutta mä olenkin tosi laiska ja huono laittamaan ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa voi ärsyttää vauvan masua, samoin kahvi. Mutta ne ovat hyviä perustuliaisia. Periaatteessa kaikki mitä perhe voi syödä, ja kukkaset, on ok. Vauvan lelut, vaatteet yms on vähän kyseenalaisa jos ei ole ihan varma vanhempien mausta. Itseäni vähän häiritsi kaikki ne vaaleanpunaiset potkuhousut jota tyttövauvalleni kuskattiin. Jos on ensimmäinen vauva talossa niin sitten vauvalelut on ihan ok, Brion jutut, Lamazen härvellykset yms. Kohta niitä jo tarvitaan ja tuppaavat olemaan tyyriitä.

lamazen härvellyksiä tai Brion leluja on aika vaikea pieraista tyhjästä.

Vierailija
24/27 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoomaa miten menee ihan ristiin ihmisten mielipiteet.

Jonkun mielestä Barbapapa-lelut, lasten astiat, vaaleanpunaiset potkuhousut tytölle on tyhmiä ja häiritseviä juttuja!! Mun mielestä ne olisi olleet just ihania!!!

Joku taas ehdottaa viemään lakua ja suklaata - no mun mielestä se oli vaan ärsyttävää saada herkkuja, kun oli kova halu syödä vain terveellisesti ja päästä raskauskiloista eroon! (Ja kyllä se vatsa jo varmaan kotiin päästessä toimiikin ettei tartte lakua enää kotona mässyttää.)

Mutta ap ei ole kommentoinut, eli vieläkin hämärän peitossa, oliko hän tarkoittanut että MIEHENSÄ toisi kaupasta jotain, sillä muuten viesti on täysin sekava. Onko ap nyt kotona vai töissä? KUn on nyt kotona ja sieltä ei löydä mitään mutta töistä tullessa ei voi hakea mitään?

Vierailija
25/27 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työkaverin kanssa sovittiin että hän tulee lounas aikaan ja hän toi lounasta mukanaan(noutoruokaa). Oli aika luksusta kun tiesi etukäteen ettei tartte mitään laittaa itse valmiiksi tarjolle. :) samaten olen ilahtunut kahvipullista.

Vierailija
26/27 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tosiaankaan tarvitse tuoda mitään, emme ole täällä av:llä huomenna tekemässä ap., kun ystävät eivät tuonneet mitää vauvalle. Meillä on kyllä kaikki tarvittava, niin meille aikuisille, kuin lapsellemmekin.

Tuliaiset on vähän vanhanaikasta, jäänne ajoista jolloin ei ollut tälläistä kulutushysteriaa, olkaa ystävät pliis egologisia.

Vierailija
27/27 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan, melkein meni teet näytölle ja näppikselle kun nauroin niin.