Ovistesti kolmatta päivää positiivinen, menkkojen pitäis alkaa kolmen päivän päästä??
Oletetusta (lasketusta, ei testatusta) ovulaatiosta viiden päivän päästä ihmettelin niukkaa ruskeaa vuotoa kahden päivän ajan, jota tuli yhteensä n. ruokalusikallisen verran.
Mitä ihmettä? Mistähän on kyse?
Kommentit (7)
Ei ole ainakaan omalla kohdallani nämä kyseiset (mammaksin) testit näyttäneet positiivistä ennen menkkojakaan aikaisemmin, itseasiassa en ole näillä onnistunut bongaamaan edes ovulaatiota koskaan, tämä siis ensimmäinen kerta kun sain testiin positiivisen tuloksin ja viiva tummenee vain päivä päivältä.
Tuollainen välivuoto on ollut aivan uutta, ei koskaan aikaisemmin ollut. Ei kyllä edellisissä raskauksissakaan. Voi, olisinpa raskaana! :)
Ei ole ainakaan omalla kohdallani nämä kyseiset (mammaksin) testit näyttäneet positiivistä ennen menkkojakaan aikaisemmin, itseasiassa en ole näillä onnistunut bongaamaan edes ovulaatiota koskaan, tämä siis ensimmäinen kerta kun sain testiin positiivisen tuloksin ja viiva tummenee vain päivä päivältä.
Tuollainen välivuoto on ollut aivan uutta, ei koskaan aikaisemmin ollut. Ei kyllä edellisissä raskauksissakaan. Voi, olisinpa raskaana! :)
Pari päivää ennen laskettua menkkojen alkamispäivää.
Mulla oli myös lämpö hieman koholla kaikissa kolmessa raskaudessa alkuvaiheessa (n. 37,2 kun normaalisti oviksen jälkeen on n. 36,8. Päivä ennen menkkoja se sitten laskee 36,4:een ja pysyy siinä seuraavaan ovikseen asti) (Joo olen hullu joka mittaili lämpökäyriäkin raskaaksi halutessaan :D..)
Toivotaan, että olisit raskaana. Eikö munasolu kiinnity juuri n 5-7 päivän päästä hedelmöityksestä, joka saattaa aiheuttaa tuota niukkaakin niukempaa vuotoa?
Minullakin hieman samankaltaisia kokemuksia juuri tältä kierrolta. Pari kolme päivää ennen oletettua ovulaatiota minultakin tuli pyyhkiessä hieman ruskeaa vuotoa, jossa oli mukana myös hyytymää. En tiedä mistä tuo johtui? Ikinä aikaisemmin ei ole moista tapahtunut. Olen lukenut, että ilmeisesti ovulaatiokin saattaa saada aikaan pientä vuotoa. Meillä yritystä raskauteen takana nyt 2v, toivottavasti jo tärppäisi =)
Itselläni kävi noin ja kaverillani myös. Kaverini hehkutti ekaa pongattua ovista, mutta olikin jo raskaana :)
Nyt ei auta kun vain jännäillä viikonloppuun asti! :)
ap.
ovistesti näyttää menkkojen alkaessa plussaa. Mun mielestä ohjeessakin on joku maininta tosta.